Het Koffie en Thee Gebruik.

Het Koffie en Thee Gebruik.

Berichtdoor Bobske » 23 okt 2009 09:26

Sinds gisteren hebben we dus een waterkoker en een Sense op de club en alle benodigdheden
(pads, theezakjes, plastic bekertjes, roerstaafjes, suikerklontjes en koffie creamer)
om koffie en thee te zetten.

Even voor de duidelijkheid :

Na 21.00 uur kunnen we koffie en thee zetten!

En op clubtoernooien, spelzondagen en zo :thumbup:

Joost en ik hebben 3 smaken thee; citroen, earl grey en gewone engelse melange
en 3 smaken koffie: regular, mild en mokka gekocht.
Dat zijn dus 60 zakjes thee en ik geloof 108 koffiepads

Dat lijkt me voorlopig voldoende en mijn voorstel is om de koffie en thee gratis te doen en dan kunnen we zien hoe snel het gaat.
Snel gerekend al ben je er 52 donderdagen per jaar en drink je 2 koppen koffie per avond, met elk gebruik van 1 pad dan verbuik je 7,50 eur van je contributie per jaar aan koffie)

Wil je een andere smaak dan is natuurlijk iedereen vrij om zijn eigen theezakje/koffiepad mee te nemen of een doosje aan de club te schenken.

Plastic Bekertjes en roerstaafjes zijn natuurlijk milieuonvriendelijk dus ik moedig iedereen aan om zijn eigen kopje/mok mee te nemen.
Zet hier wel even met benzine stift je naam op. Ik koop ook wel even een afwaskwast. Als iemand lepeltjes over heeft ook fijn, of we halen er een stel bij Het Goed

Als we samen zorgen dat het aan de eind van de avond weer netjes opgeruimd wordt dus je eigen kopje afwassen, water uit de waterkoker en senseo, oude pad uit de senseo en padding even schoonspoelen etc.
Zodat niet Beastherder elke keer de pineut is, die is al zo trouw met de sleutel :thumbup:

Voorlopig staat alle op het ladenkastje, de kast wordt nog wel anders ingedeeld.
De bonnetjes (voor de garantie) kopieer ik en leg ik in de ladenkast (+ ik hou ook een kopie thuis).

Hopelijk gaat het goed en kunnen we allemaal van een bakkie genieten :yes:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Keer terug naar Losse oude topics / Archief

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron