Sponsoring van ons domein Hivenovio

Sponsoring van ons domein Hivenovio

Berichtdoor Benman » 30 jun 2006 17:01

Ik heb Erik van "Moenen en Mariken" een tijd geleden de papieren gegeven omdat hij ons domein wilde sponsoren. Tot op heden heb ik niets mogen ontvangen op mijn bankrekening. :unsure:

Ik heb toentertijd even de 37,00 Euro voorgeschoten maar heb nog niets mogen terugzien. Ik ben dan misschien druk met scenery en dat soort zaken, maar ik ga me dus verder niet bemoeien met "bestuurlijke" dingen van onze club. Mijn vraag is dan ook of Erik daarover nog eens kan worden aangesproken door één van onze "bestuursleden"of dat ik anders vanuit de kas die 37,00 Euro kan terugkrijgen.

Ik ben géén "kniepurd" maar 37,00 Euro is voor mij toch ook een aardige duit. ;)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Berichtdoor henerius » 30 jun 2006 21:26

Definieër bestuursleden :huh:

Sinds wanneer hebben we die? :unsure:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1513
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Rudi XXL » 30 jun 2006 23:27

Het is misschien wel een idee om eens 'bestuursleden' aan te stellen....Functies die niet veel inhouden omdat iedereen toch wel een beetje van alles doet, maar het is nooit weg om een persoon te hebben die ergens voor kan zorgen.
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Avatar gebruiker
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork
 
Berichten: 354
Geregistreerd op: 15 maart 2006 21:33
Woonplaats: This is Terra ! [300 rip off]

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 30 jun 2006 23:42

Goed idee van Rudi.

Het lijkt me een goed idee om een aantal mensen ergens verantwoordelijk voor te stellen. Dat hoeft verder weinig in te houden, maar als er dan iets is (zoals dit bijvoorbeeld) dan weet je gelijk bij wie je zou moeten zijn. We kunnen gaan stemmen ofzo?
All for one.. and each man for himself!
Legers die ik speel: Geen
Avatar gebruiker
GrunkSkullsmasher
Slaanesh' favourite studded tanga
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: 16 maart 2006 11:08
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Benman » 01 jul 2006 00:04

[quote="henerius"]Definieër bestuursleden :huh:

Sinds wanneer hebben we die? :unsure:


Ik dacht aan de "oprichters van de club": Leander, Harald, Henny... nog meer? Dat zijn/waren toch wel de leden die het een en ander regelden. En anders moeten we misschien eens een rondvraag doen met betrekking tot leden die "iets meer te vertellen hebben".

Maar nu gaat het mij even om die 37,00 Euro. Die wil ik graag terugzien ......
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Berichtdoor henerius » 01 jul 2006 01:30

Die 37,- euro is geen probleem. Die komen gewoon uit de clubkas. -_-

Bestuurslid zijn is wat anders.
-Ik vond dat het geld van de club (toen ongeveer 180 euro ofzo) niet zomaar in de kast moest blijven liggen. Niemand wilde het geld op een rekening zetten; dus heb ik dat gedaan.
-Frank heeft als eerste een campaign gerunt. Toen ik vroeg waneer doe je dat weer, zei Frank. "Dat mag iemand anders doen." Dus heb ik een tweede campaign georganiseerd.
-Toernooitjes zijn leuk om je spelkennis te testen en te vergroten. Met je legers te pronken e.d. dus heb ik wat toernooitjes georganiseerd.
maar bestuurslid......ben ik niet. :nono:

Tot nu toe waren/zijn we zeer tevreden met ons "poldermodel". En om dit samen met het kabinet Balkenende 2 eruit te gooien?




Misschien is het eens tijd voor een algehele leden vergadering net als afgelopen jaar?
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1513
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Spawn » 01 jul 2006 10:16

Hmmm, ik denk dat een vergadering wel een goed idee is inderdaad. Maar dat was toch de derde donderdag in september :P?
Hierboven lees je het correcte antwoord.
Spawn
Mastah
 
Berichten: 30
Geregistreerd op: 12 maart 2006 19:17
Woonplaats: 127.0.0.1

Berichtdoor henerius » 01 jul 2006 10:46

derde donderdag van september is leden bijdrage afgeven.
;)

Als we werkelijk bestuursleden aan willen stellen. lijkt mij een leden vergadering wel van toepassing. ^_^
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1513
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 01 jul 2006 13:50

Een vergadering is een heel goed idee. Maar dat lijkt me niet handig om dat nu in de zomer te doen, de derde donderdag van september komt dan toch in beeld...
All for one.. and each man for himself!
Legers die ik speel: Geen
Avatar gebruiker
GrunkSkullsmasher
Slaanesh' favourite studded tanga
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: 16 maart 2006 11:08
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Rudi XXL » 01 jul 2006 22:10

Ja ik ben ook voor een ledenvergadering over dit onderwerp. Ik vind dat we mensen aansprakelijk moeten stellen voor bepaalde dingen in en rond onze club. Voorbeeldje...we zijn al bijna 3 jaar bezig ofzo om nieuwe shirts te bestellen, maar niemand die nu precies weet hoe of wat...Als we iemand aanstellen in zo'n functie moet deze op gegeven moment een keuze maken. Roep of de club bij elkaar en bespreek het, of beslis om o wel danwel niet shirts te bestellen...Die kleine dingen lopen nu onnodig lang. Hier kan best wel iets tegenover staan... Een jaar slechts half clubgeld betalen, of geen kosten om voor clubtoernooien mee te doen (BotC & interne clubtoernooien) Zo maar een paar ideetjes waar ik mee zit :P Who is with me ? :D
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Avatar gebruiker
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork
 
Berichten: 354
Geregistreerd op: 15 maart 2006 21:33
Woonplaats: This is Terra ! [300 rip off]

Volgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron