Hive Novio Introduction Topic

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Caladai Doomblade » 17 aug 2015 09:01

Ha Simon, leuk om je mooie blauwe oog weer op het forum te zien!

Kings of War is inderdaad een prima systeem waar je veel plezier aan kunt beleven. Het is geen Warhammer, maar het werkt prima.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Furios666 » 17 aug 2015 09:48

Warhammer is dood, lang leve uh...Kings of War? :dunno:

Lijkt me in ieder geval een leuk systeem, dus ik wil het minstens gewoon proberen :yes:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Avatar gebruiker
Furios666
Elf on a hot tin roof
 
Berichten: 719
Geregistreerd op: 17 maart 2006 12:53
Woonplaats: Arcen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Beastherder » 17 aug 2015 17:14

@Max
de winkel is na negen uur dicht, maar als je aanbelt bij de deur meteen links van de etalage wordt die voor je geopend. Deze deur gaat rechtstreeks naar de kelder :yes:

Ik heb de sleutel, dus de club duurt totdat ik naar huis wil :wink:
meestal is iedereen zo rond 23:00-23:30 wel weg, maar daar is geen harde regel voor.

Een kort potje moet dus wel kunnen, maar reken er niet op dan nog een massive mega battle te beginnen. (Ik moet de volgende dag gewoon werken :D )

@Simon
Welkom terug! :thumbup:

KoW bevalt mij uitstekend, dus probeer het zeker een keer uit

(Ik zie dat je donderdag al hebt afgesproken, dus succes)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Oyabun » 19 nov 2015 23:25

Hallo, ik ben Luis.

Ik ben al tijdje bij de club maar het was er nog niet van gekomen om iets te posten :P.

Ik ben in een ver grijs verleden ooit begonnen met 2nd edition 40k gespeeld tot en met derde editie. Daarna heb ik op en af Necromunda, Confrontation, Warmachine en Mechwarrior gespeeld. Na een pauze van een aantal jaar begon het toch weer te kriebelen en heb ik mijn Ultramarines en Vampire Counts weer eens afgestoft en ben weer aan het schilderen geslagen.

Tot nu toe heb ik alleen nog geschilderd maar ik wil binnenkort graag weer een potje 40k proberen en Kings of War ziet er ook interessant uit.
Legers die ik speel: Vampire Counts, Deathguard
Oyabun
One of Nurgle's many boils
 
Berichten: 79
Geregistreerd op: 12 sep 2015 10:49
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor henerius » 19 nov 2015 23:54

Leuk man! Welkom op het forum en natuurlijk bij Hive Novio :tu:

Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben. B)

Groet,

Henny
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Beastherder » 20 nov 2015 14:42

Welkom, welkom

en als je een potje KoW wilt proberen moet je het me maar laten weten :yes:

(voor 40k heb je andere mensen nodig :wink: )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Leroy » 15 apr 2016 16:39

HOI :)

MIjn naam is Leroy, ben 24 jaar woon ofc in Nijmegen :P werk bij defensie dus ben helaas veel weg, maar hoop wel vaker bij jullie te komen spelen :D Gister voor het eerst even langsgeweest en werd al goed onthaald :D Ben een Star wars fan en zit ook bij een star wars kostuum groep Mandalorian Mercs. ben druk bezig om meerdere cosplays te maken en zo ben ik dus ook in contact gekomen met Star wars X-wing. heb het een keer gespeeld bij een clan lid en was gelijk verslaafd (A) Heb me echt ingehouden met gelijk alle schepen te kopen. en ben eerst maar eens opzoek naar spelers. want tja tegenwoordig in het tijdperk van internet komt de gemiddelde mens de deur niet meer uit voor een spelletje :D Dus ik hoop bij Hive Novio wat spelers te ontmoeten. zodat ik kan gaan spelen :D ook hoop ik wat kennisen van me zo ver te krijgen om bij Hive Novio te komen zodat er gewoon meer spelers komen (A) en tja ik sta natuurlijk ook open voor andere spellen probeer me maar verslaafd te krijgen :) tot snel :D :D
vragen stel ze gerust ik hou wel van een praatje :)

groeten Leroy
Flying is more than a sport and more than a job; flying is pure passion and desire, which fill a lifetime. ----Adolf Galland----

We fly; you die. -----Tie Pilot-----
Legers die ik speel: X-wing
Avatar gebruiker
Leroy
Itsy bitsy giant spider
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 15 apr 2016 16:25
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Furios666 » 15 apr 2016 18:55

Welkom Leroy!

Ik houd me zelf niet bezig met Star Wars games, maar het is altijd goed om nieuwe mensen te verwelkomen op onze poppetjesclub :thumbup:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Avatar gebruiker
Furios666
Elf on a hot tin roof
 
Berichten: 719
Geregistreerd op: 17 maart 2006 12:53
Woonplaats: Arcen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Leroy » 15 apr 2016 20:43

Thanks haha :D ag star wars is toch vet ;) ik ben altijd in om nieuwe dingen te proberen vroeger als klein mannetje droomde ik van een warhammer leger :whistle: Maar wil me nu eerst maar eens focussen op X-wings zou er best ooit eens aan een tournooi mee willen doen of iets :D
Flying is more than a sport and more than a job; flying is pure passion and desire, which fill a lifetime. ----Adolf Galland----

We fly; you die. -----Tie Pilot-----
Legers die ik speel: X-wing
Avatar gebruiker
Leroy
Itsy bitsy giant spider
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 15 apr 2016 16:25
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Bobske » 16 apr 2016 09:59

Welkom Leroy
Zoals gezegd, we hebben een aantal x-wing spelers. Nog eentje er bij die de boel ook een beetje aanslingert en dat komt helemaal goed.
We hebbenals club ook net 2 matten gekocht (Bespin en Endor) die we 5 mei kunnen inwijden :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron