Hive Novio Introduction Topic

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Leroy » 16 apr 2016 14:45

Mooi gaan we ze zeker inwijden :D als jullie iemand zoeken die de boel een beetje aansligert :D ik zit ook bij een xwing fb groep kan altijd daar plaatsen of mensen op 5mei willen komen spelen :D mocht ik echt hooked worden dan is het de bedoeling dat ik een mat ga maken. gewoon een simpele zwarte galaxy alleen dan met belichting eronder zodat het net lijkt of er echt sterren zijn (A) maar voor ik weer te hard van stappel loop :D eerst maar eens 5 mei overleven ;) kom maar op met die bespin en endor :thumbup:
Flying is more than a sport and more than a job; flying is pure passion and desire, which fill a lifetime. ----Adolf Galland----

We fly; you die. -----Tie Pilot-----
Legers die ik speel: X-wing
Avatar gebruiker
Leroy
Itsy bitsy giant spider
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 15 apr 2016 16:25
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Onnozel » 16 apr 2016 15:30

Hoi Leroy welkom bij de club.

Als je toevallig as donderdag op de club bent kun je ipv mij starwars imperial assault mee spelen want ik ben verhinderd.

viewtopic.php?f=24&t=3445

viewtopic.php?f=67&t=3453
Legers die ik speel: WHFB: Ogre Kingdoms & Lizardmen WWX: Outlaws & Enlightened Guildball: Butcher's guild
Onnozel
Skink, addicted to chocolate
 
Berichten: 218
Geregistreerd op: 13 maart 2008 16:24
Woonplaats: Overasselt

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Leroy » 16 apr 2016 17:09

Thanks voel me steeds meer en meer welkom :D ik hoorde al zoiets ja, als ik donderdag tijd heb kom ik zeker even langs en wie weet ga ik dan wel eens imperial assault spelen :thumbup:
Legers die ik speel: X-wing
Avatar gebruiker
Leroy
Itsy bitsy giant spider
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 15 apr 2016 16:25
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Aetherblade » 01 sep 2016 13:33

Hey allemaal!

Ffskes mijn introductie natuurlijk:
Ik ben 27, en woon bij de goffert in de buurt en in mijn dagelijks leven ben ik een gamedeveloper voor Taitale Studios. Ik speel mijn hele leven al bord and computer spellen, maar binnen mijn vrienden kringen heb ik nooit iemand anders gehad die echt wat had me wargames. Ik hoop dat met jullie te gaan veranderen! Ik spaar wel al jaren Imperial Guard, dus ik heb al wel wat staan dat ik aan het schilderen ben geweest, maar er nog nooit echt wat mee kunnen doen.
Verder ben ik er ook altijd voor in om nieuwe dingen te leren, ben totaal niet beperkt tot W40K als er wat anders gedaan word.

Ik hoop er veel te kunnen zijn, het is eigenlijk alleen mijn onvoorspelbare baan die het af en toe kan beperken waarneer ik kan komen :).

Eh, als er nog vragen oid zijn, laat maar horen :)!

Cheers,
Luuk
Legers die ik speel: Imperial Guard
Aetherblade
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 01 sep 2016 13:22

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor theWoodcutter » 01 sep 2016 14:07

Welkom Luuk!
Leuk dat je ons gevonden hebt.

Voor afspraken maken, verwijs ik naar het "dating forum" ^_^
Vanavond is helaas de laatste keer op van welderenstraat nr 70. Over 2 weken, op 15 september dus, zijn we te vinden op van welderenstraat nr 27. :hc: :w
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 867
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor kaleith » 01 sep 2016 15:49

[quote="Aetherblade"]Hey allemaal!

Ffskes mijn introductie natuurlijk:
Ik ben 27, en woon bij de goffert in de buurt en in mijn dagelijks leven ben ik een gamedeveloper voor Taitale Studios. Ik speel mijn hele leven al bord and computer spellen, maar binnen mijn vrienden kringen heb ik nooit iemand anders gehad die echt wat had me wargames. Ik hoop dat met jullie te gaan veranderen! Ik spaar wel al jaren Imperial Guard, dus ik heb al wel wat staan dat ik aan het schilderen ben geweest, maar er nog nooit echt wat mee kunnen doen.
Verder ben ik er ook altijd voor in om nieuwe dingen te leren, ben totaal niet beperkt tot W40K als er wat anders gedaan word.

Ik hoop er veel te kunnen zijn, het is eigenlijk alleen mijn onvoorspelbare baan die het af en toe kan beperken waarneer ik kan komen :).

Eh, als er nog vragen oid zijn, laat maar horen :)!

Cheers,
Luuk


Hehe, ik dacht dat Taitale een misspelling van Telltale was. MMORTSen zijn toch vrij zeldzaam, dus vooral veel succes ermee. Met mijn huidige studie krijg ik ook veel met game design te maken.

Om de gelijkenissen nog groter te maken ik speel ook guard.
Legers die ik speel: Fantasy:Dark Elves, Vampire Counts 40k: Death Korps of Krieg Flames of War: Soviets Mordheim: Undead,Druchii (rebalanced dark elves)
kaleith
Suicidal Nurgling, playing with soap
 
Berichten: 344
Geregistreerd op: 13 okt 2013 15:28
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Bobske » 02 sep 2016 09:03

Welkom Luuk.
En tot binnenkort dan :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor blaaap » 19 okt 2016 12:55

Hoi allemaal,

Mijn naam is Wouter. Ik ben 28 jaar en ben momenteel bezig met een PhD in de microbiologie. Ik heb tot een jaar of 10 geleden warhammer fantasy gespeeld (6e) met een Vampire Counts en Empire leger. Ik ben nu van plan de hobby weer op te gaan pakken en ben erg geintresseerd in Kings of War. Ik ben vorige week langs geweest bij de clubavond en het spelen van warhammer begon toch weer echt te kriebelen. Ik hoop dat iemand binnenkort tijd heeft voor een introductie potje KoW.

Groeten,
Wouter
Legers die ik speel: Vampire Counts & Empire
blaaap
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 11 okt 2016 10:54

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Dragorius » 19 okt 2016 13:12

[quote="blaaap"]Hoi allemaal,

Mijn naam is Wouter. Ik ben 28 jaar en ben momenteel bezig met een PhD in de microbiologie. Ik heb tot een jaar of 10 geleden warhammer fantasy gespeeld (6e) met een Vampire Counts en Empire leger. Ik ben nu van plan de hobby weer op te gaan pakken en ben erg geintresseerd in Kings of War. Ik ben vorige week langs geweest bij de clubavond en het spelen van warhammer begon toch weer echt te kriebelen. Ik hoop dat iemand binnenkort tijd heeft voor een introductie potje KoW.

Groeten,
Wouter


Hoi Wouter,

Altijd goed om te horen en welkom. Heb je al bepaalde zaken van Kings of War? Regels voor handen? Wat voor soort intro potje zou je willen spelen en wanneer?
In Space, There Is Only Binary... :P
Avatar gebruiker
Dragorius
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:40
Woonplaats: Fsssht ... Ik ben een Lictor!

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor blaaap » 19 okt 2016 13:46

[quote="Dragorius"]

Hoi Wouter,

Altijd goed om te horen en welkom. Heb je al bepaalde zaken van Kings of War? Regels voor handen? Wat voor soort intro potje zou je willen spelen en wanneer?

Dank je. Ik was van plan om mijn oude VC Warhammer modellen te gebruiken voor Kings of War. Ik heb de regels al een beetje doorgelezen dus heb een beetje een idee van hoe het werkt, maar heb nog geen boeken aangeschaft. Verder denk ik dat een aantal potjes spelen me het best helpt de regels te begrijpen/onthouden. Ik weet niet wat de standaard grootte is van een potje, maar 1000-2000 punten lijkt mij wel iets. Ik ben van plan morgen weer langs te komen, dus wat mij betreft zou het dan kunnen.
Legers die ik speel: Vampire Counts & Empire
blaaap
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 11 okt 2016 10:54
Omhoog

VorigeVolgende

Keer terug naar Losse oude topics / Archief

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron