Het grote Hive Novio toernooi in mei

Het grote Hive Novio toernooi in mei

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 06 feb 2007 17:04

Mannen,

Afgelopen Hive vergadering (21 september 2006) werd er o.a. besproken dat wij in samenwerking met Moenen & Marieken een groot toernooi zouden gaan organiseren in dat ene buurtcentrum ZONDER Games Workshop.

De wens van Erik was om daarbij plaats te bieden aan 60(??) spelers. Wij hadden toen als club aangeboden om (met financiële steun) speeltafels en terrein te gaan bouwen/maken/knutselen zodat we voor al deze spelers speeltafels hebben.

Tijdens de vergadering werd gevraagd wie er bereid zou zijn om in de weekenden mee te helpen aan deze werkzaamheden en dat waren er nogal wat.

Het is nu februari. Mei is het over 3 maanden en die gaan best snel om..
Dus wordt het niet zo onderhand tijd dat we gaan beginnen??? Ik heb geen idee of er al een plan is opgezet en of het allemaal wel doorgaat maar ik vond het een goed idee om er eens een topic over te openen. :)

Dus hoe staat het hiermee?
All for one.. and each man for himself!
Legers die ik speel: Geen
Avatar gebruiker
GrunkSkullsmasher
Slaanesh' favourite studded tanga
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: 16 maart 2006 11:08
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Bob » 06 feb 2007 18:12

Goed idee om een topic te openen :1:
Ik had het er 2 weken geleden over met Joris.
En vorig week heb ik het aan iemand gevraagd (aan Chaim????) en toen hoorde ik dat Henny het aan regelen was met Eric??
Allemaal hearsay dus ik ben benieuwd

Zeg maar wanneer en ik kom terrein maken/schilderen (aub met instructies want ik heb 2 linker handen :blink:

Het zal niet nodig zijn maar er staat, totdat ik de 24e verhuis en het naar de stort gaat, nog een hoop piepschuim in mijn schuur
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea
 
Berichten: 126
Geregistreerd op: 11 okt 2008 23:02

Berichtdoor Death Rider » 06 feb 2007 18:30

aye, ik kan ook wel helpen indien nodig. geef me materiaal en gereedschap, vertel me wat het moet worden en ik doe m'n best. het is toch terrain voor WHFB? dat is in 't algemeen ietsje minder gedetailleerd dan dat voor lotr, komt mooi uit ^^
Death Rider
 

Berichtdoor Avathar » 06 feb 2007 20:58

ik kom natuurlijk ook helpen hek wel zin in
Avatar gebruiker
Avathar
Mastah
 
Berichten: 83
Geregistreerd op: 19 maart 2006 21:05

Berichtdoor marachii » 06 feb 2007 22:11

ik zal aanwezig zijn ;)

zolang ik zelf niet hoef na te denken (niet mijn sterkste punt :P) en iemand zegt wat ik moet doen, zal het vast allemaal goed komen!
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
Avatar gebruiker
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 24 mei 2006 22:04
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 07 feb 2007 13:43

Het gaat me er met dit topic niet om wie er zou willen helpen, daar maak ik me geen zorgen over.

Waar het me om gaat is WANNEER we gaan beginnen, WAAR we dit gaan doen en WIE dit gaat regelen. Met regelen bedoel ik de materialen die we nodig hebben, mensen ronselen (;)), etc.

Maar ik maak uit de post van Bob op dat Henny hiervoor dus al in gesprek is met Erik. Dat is goed om te lezen, misschien wil Henny zelf ons even inlichten??
All for one.. and each man for himself!
Legers die ik speel: Geen
Avatar gebruiker
GrunkSkullsmasher
Slaanesh' favourite studded tanga
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: 16 maart 2006 11:08
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor drava » 07 feb 2007 21:08

Wel idd je had dat met mij besproken Bob. Wel het word gewoon het zelfde allemaal als de afgelopen 2 jaar. Dus de organisatie moet wel lukken.

Het voornaamste is dus het maken van nieuw terrein, vooral op het gebied van 40k. Want we doen het dit jaar zonder gamesworkshop. Ivm met eisen dit hun bij een toernooi hebben en die wij overbodig vinden.

Het is dus een kwestie van een zondag plannen om terrein te gaan maken en spullen in te slaan ervoor. Ik ben er morgen en dan zullen we er eens over gaan discusseren. ;)
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
Avatar gebruiker
drava
BOFH
 
Berichten: 562
Geregistreerd op: 15 maart 2006 23:37
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor henerius » 08 feb 2007 00:22

Ik ben er morgen niet (late dienst) laat eens weten wat er zoal besproken is.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen


Keer terug naar Losse oude topics / Archief

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron