Hive Army Showcase

Heb je een kleurige Chaos Dwarf, een polychrome Peasant of een grijze Grey Knight te tonen? Lekker aan het kleien, hakken en plakken geweest?
Laat zien, laat zien!

Moderator: Beastherder

Hive Army Showcase

Berichtdoor henerius » 22 nov 2009 22:59

viewtopic.php?f=38&t=1750

Zoals sommigen al opgevallen is heb ik in de army showcase een paar veranderingen aangebracht.
1- het forum is open voor commentaar. Als iemand er zich tot geroepen voelt om "hulde"of "haleluja" te roepen houden we hem of haar niet meer tegen.
2- De army show case is geen fotodump forum. Het is ons uithang bordje voor Hive Novio. Een plek waar bezoekers kunnen kijken (en kwijlen) naar onze legers en om onze hobby te promoten. Legerschilderen en andere dingen horen nog steeds thuis in de hobby sectie (blogs, schilderen, etc van het forum)
3- Legers die in de showcase komen zouden speciaal moeten zijn. 13000 punten Empire is dat te noemen, Frank's, Martijn Nas en anderen hun schilderwerk is subliem te noemen, misschien mijn Estalians als ze fatsoenlijk als geheel gefotografeerd zouden zijn.

Om de Army Showcase speciaal te maken stel ik het volgende voor:
-Maximaal 16 topics in het forum deel Army Showcase (dan is groot genoeg zou ik zeggen, dan duurt het nog even voordat we hem gevuld hebben ;) - niet mee eens? apart topic aanmaken graag hier bij Hive zaken!)
-Maximaal 2 legers per persoon in de Army Showcase. Een doorsnee van de club is wel zo leuk.
-We proberen een balans te vinden tussen Warhammer/ 40k en de andere spellen die we als hobby beoefenen.
-Een leger posten in de Army Showcase op "voordracht" of "aanvraag". (Voordat ik mijn leger heb gepost in de Showcase heb ik hem op een andere plek op het forum gepost, na bevestiging dat me leger "showcase-waardig" was is ie er pas naartoe verplaatst. Zo bepalen we als club wat er in de showcase komt.)
-Als het 16e leger is gepost in de showcase en we willen een nieuw leger posten "verdwijnt" het "oudste"topic naar een deel van "uit de oude doos" en word dan op zolder nog bewaard ;)



:dunno: Wat is jullie mening heren en dame?
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor henerius » 22 nov 2009 23:24

P.S. de tekst die ik geschreven in de armyshowcase? zijn jullie het daar mee eens? -_-
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor Squiggoth » 23 nov 2009 00:01

[quote="henerius"]P.S. de tekst die ik geschreven in de armyshowcase? viewtopic.php?f=38&t=1750 zijn jullie het daar mee eens? -_-


:yes: :thumbup:

Alleen is 'knutselaar' met één 'l'. ;)
Squiggoth
 

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor TROLL » 23 nov 2009 09:54

ja lijkt me helemaal in orde,

en ook goed dat je er niet teveel in wilt zetten, want daar word het onoverzichtelijk etc van.
Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor Benman » 15 jan 2010 23:27

Oeps ...... ik heb m'n leger in de showcase geplaatst zonder overleg. :whistle: :x

Excuses .... -_-
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor Squiggoth » 15 jan 2010 23:51

We laten 't staan als je de hele club tracteert op een dagje Efteling. :yes:
Squiggoth
 

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor henerius » 31 jan 2010 18:47

Ik heb Bob gebeld en in overleg hebben we inderdaad het topic verplaatst. viewtopic.php?f=9&t=1854

Ook vonden we beiden dat de regeltjes omtrent de "showcase" niet zo duidelijk waren :unsure: en ik heb ze dus maar bij de blogs en de schilderen en converteren topic erbij gekopieerd.

Mochten mensen dit niet waarderen laat het even hier weten. Dan kunnen we meteen een Admin vragen een van de twee of alle twee te verwijderen -_-
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor Bobske » 31 jan 2010 19:45

Tja, mijn fout :(
Te snel gepost.
Ach deze ben ik zelf niet zo tevreden over.
Het volgende Nid leger laat ik wel goed fotograferen, ik heb ten slotte al een leger in de showcase staan
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor Bobske » 10 dec 2010 11:45

ehm , waar zijn de zombie pirates van Gerie gebleven?

eeneh, we zijn er nog niet maar waarom de restricties van 16 legers en 2 per speler, en speciale legers?

Hoe mee afgeschilderde legers, hoe meer we toch uitstralen als enthousiaste club en mensen stimuleren om te schilderen?
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Hive Army Showcase

Berichtdoor Benman » 24 dec 2010 11:35

[quote="Bobske"]ehm , waar zijn de zombie pirates van Gerie gebleven?

eeneh, we zijn er nog niet maar waarom de restricties van 16 legers en 2 per speler, en speciale legers?

Hoe mee afgeschilderde legers, hoe meer we toch uitstralen als enthousiaste club en mensen stimuleren om te schilderen?

Geen antwoord? Wie weet meer?
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Volgende

Keer terug naar Schilderen en Converteren

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten