Heb je een kleurige Chaos Dwarf, een polychrome Peasant of een grijze Grey Knight te tonen? Lekker aan het kleien, hakken en plakken geweest? Laat zien, laat zien!
even kijke hoe het gaat met de voorbereiding van de verjaardag van mijn dochter op vrijdag, maar anders ben ik er wel
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth With carrion men, groaning for burial.
Gisteren lekker zitten bouwen met Frank P. en Rick. En Theo een beetje. Supermodulair dit terrein en als je de verbindingstukjes vastlijmt is het hartstikke stevig. Maar elk vierkant stuk heeft 8 punten voor kleine verbindingstukjes, dus snel gaat het niet. Maar 3 gebouwen dus al onderweg
TROLL schreef: bob, gij zijt vervloekt!
#hobbybutterfly
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
[quote="Bobske"]. Supermodulair dit terrein en als je de verbindingstukjes vastlijmt is het hartstikke stevig. [/quote]
Je moet alleen even de dingen die Bob gebouwd heeft nalopen om alle verbinders goed aan te drukken
Modulariteit is prachtig, maar het is toch wel handig als je wat voorbeelden hebt om na te bouwen Voor de volgende sessie zat ik te denken aan zo iets....
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Top Simon! Wat ik zeg, ik ga misschien tussendoor een potje Shadespire doen met Sander. Dus Schroom je niet om nu je tijd hebt een battle te plannen (Kill Team en er voor of er na te helpen. (met je tegenstander samen )
TROLL schreef: bob, gij zijt vervloekt!
#hobbybutterfly
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids