release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Caladai Doomblade » 03 jul 2019 15:35

Tja, Reivers slaan echt wel harder dan normale assault marines, maar die zijn dan ook echt slecht op dit moment. Iets aan power weapons bijvoorbeeld zou al verschil maken in dit geval.

Wat betreft bikes, die rol wordt prachtig vervult door de Inceptors. Ze zijn snel, T5 EN shooty, maar ik combat niet indrukwekkend, net als bikes. Terminators hebben ze in de vorm van Aggressors, alleen zijn die zoveel meer 'shooty' dat je vergeet dat ze gewoon power fists hebben om mee te assaulten waardoor ze meer op centurions lijken.

Het nadeel voor primaris is vooral dat door die tweede wound de modellen erg prijzig zijn, en in sommige gevallen wil je wel die tweede attack, maar hoef je die tweede wound niet zo nodig. Voornamelijk in assaults, dan heb je liever een veteran met 1W 2A dan een reiver die duurder is. Primaris gaan die CC rol gewoon niet snel winnen van basic marines vanwege de vele opties die basic marines hebben. Veterans, sanguinary guard, wolfguard, death company zijn allemaal units die je precies zo kan customizen als je ze wilt hebben en dat is juist wat primaris units niet hebben en waarschijnlijk ook niet krijgen.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 03 jul 2019 15:59

Wat betreft bikes, die rol wordt prachtig vervult door de Inceptors. Ze zijn snel, T5 EN shooty, maar ik combat niet indrukwekkend, net als bikes.

Oh ja, Inceptors, die was ik eigenlijk alweer vergeten :whistle:
Dat zijn prima bike-vervangers idd



Tja, Reivers slaan echt wel harder dan normale assault marines, maar die zijn dan ook echt slecht op dit moment.

Het probleem van beide is dat niemand echt bang wordt van basic S4 cc attacks (tenzij het er echt idioot veel zijn als van een Ork horde of zo)
Als het geen power fists/thunder hammers/andere speciale regel heeft is het geen effectieve assault unit in huidig 40k :nono:


Het is een typisch voorbeeld van de 'disconnect' tussen de modelmakers en de regels.
Volgens Jes Goodwyn is het: "Bad-ass Marine met extra grote back-stabby messen en pistolen en ook nog een grav-chute. Tadaa! Primaris assault unit." B)
De speler leest de regels: "3 S4 attacks zonder bonus, wat moet ik daar nou mee" :dunno:




We zijn op een nieuwe pagina beland, dus ik zal het nieuws even herhalen.

Tease van nieuwe Marine modellen


Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor kingjayko » 08 jul 2019 16:09

Er gingen de laatste tijd geruchten dat er een price increase zou komen voor Noord-Amerika. Het blijkt nu dat de stijging voor heel de wereld geldt. En deze stijging geldt niet alleen voor GW, maar ook voor Forgeworld. :(

Ter voorbeeld, een doosje Ork boys kost nu 25 euro i.p.v. 23, en bepaalde karaktermodellen die eerst 20 waren kosten nu 22,50. Bloodbowl teams van 25 naar 30, en ga zo maar door. Zeker 80% van de producten lijken een stijging te hebben gehad.

Jammer, maar dit drijft mensen alleen maar meer naar webshops met korting, of zelfs recasters voor FW producten. :td:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: release rumors

Berichtdoor Caladai Doomblade » 09 jul 2019 06:28

Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 09 jul 2019 08:56


:panic:

Sooo pretty :drool:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Oh, en duidelijke bevestiging dat Sisters op 32mm bases staan.
Tijd om die oude Sister legers te gaan re-basen, mensen :P




Het blijkt nu dat de stijging voor heel de wereld geldt. En deze stijging geldt niet alleen voor GW, maar ook voor Forgeworld.

Natuurlijk ben ik ook niet blij met een hogere prijzen, maar het is al een hele tijd geleden dat we een 'over de hele lijn' prijsstijging hebben gezien.

Puur in 'old school' vraag-en-aanbod economie is het haast onvermijdelijk.
GW heeft nu echt problemen met genoeg product te produceren om aan de enorme vraag te voldoen. Logisch gevolg is dat ze de prijs kunnen laten stijgen.

Lange termijn gevolgen van zo'n beleid op hun concurrentie-positie kunnen natuurlijk anders uitvallen....
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 09 jul 2019 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor brammo1991 » 09 jul 2019 09:43

een prijsstijging is idd erg jammer.

Ik zie nu trouwens in dat die nieuwe dreadnought mss een babycarrier kan worden, hij lijkt iig van die safety rails te hebben.
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 09 jul 2019 10:21

Zolang de bestuurder IN het model zit en niet er voor hangt :roll: kan dat nog best cool zijn.
(Of niet :wink: https://www.games-workshop.com/en-NL/Space-Marine-Centurion-Devastator-Squad-2017 )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 23 jul 2019 09:07

Repentia's! :grijns:

https://www.warhammer-community.com/2019/07/22/battle-sister-bulletin-part-12-repentgw-homepage-post-3/


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Een vlugge scan van 'het net' laat een behoorlijk verdeelde mening zien. :dunno:
Ik vind ze wel cool B)

Natuurlijk ging de oude look van "zo goed als naakt met tactisch geplaatste purity seals SM fetish" verdwijnen.
Dit is, naar mijn mening, een prima balans tussen extreem religieus fanatisme en soort van geloofbaar.
En de poses zijn natuurlijk veel beter :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 30 jul 2019 08:57

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Reiver lieutenant is wel aardig met zn hippe pose, maar hij had net zo goed een sergeant kunnen zijn :dunno:

Voertuig ziet er zeer Rhino-achtig uit.
Dreadnought/walker-ding heeft wel erg dunne beentjes? :huh:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Bobske » 30 jul 2019 14:36

Dreadnought/walker-ding heeft wel erg dunne beentjes?


Dunne armpjes ook, en lijkt roll bars te hebben. Ik ben voor de positieve open-minded approach maar ik krijg toch
*shudder* grey knight baby carrier rillingen en angstaanvallen.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron