release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Bobske » 09 okt 2019 11:14

Maar goed, er zijn eindelijke plastic sisters, huza!



Eerst zien, dan geloven.

GW is niet altijd even goed met het showen van nieuwe modellen, zeker niet met de nieuwe multi pose.

Ik heb ze een mail gestuurd over die Intercessor Action Figure.
Plaatsjes daarbij zijn voor een miniatuur te showen, action figures worden anders geshowd.
Ze reageerden daar wel goed op.

Maar internet, it's for bitching

:thumbup: :wub: :thumbup: plastic sisters :thumbup: :wub: :thumbup:
en meteen een flinke cheapo box ^_^ :yes: :wub:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 09 okt 2019 12:10

Hopelijk wel natuurlijk, maar het kan zomaar hierbij blijven.
Nee, er komt zeker meer (zie quote van kingjayko)

Het zou wel zo kunnen zijn dat we daar dan nog wel wat langer op moeten wachten.
Deze set om de belofte van 'Sisters in 2019' na te komen, rest ergens in 2020? :dunno:



Met op zijn minst losse purity seals, symbooltjes, etc.
Mmmm, nee :scratch:
Klinkt leuk, maar dat soort onderdelen zouden dan veel te grof zijn, of extreem klein en fiddly.
Die zie ik dan toch liever gewoon op het model gesculpt





Maar goed, er zijn eindelijke plastic sisters, huza!

Eerst zien, dan geloven.
Ik denk niet dat GW nu nog kan zeggen "Oh sorry, het was maar een uit de hand gelopen 1 april grap van de Community jongens. Toch geen Sisters" :harhar:


en meteen een flinke cheapo box

Nog eerst even zien hoe 'cheapo' dat gaat worden.
Er is (nog?) geen prijs bekend.
Omdat er een 'gelimiteerde' codex in de doos zit en GW eigenlijk niet eerder zo'n single army set heeft uitgebracht is het lastig inschatten wat ie gaat kosten.

Vast (?) goedkoper dan het later allemaal los kopen, maar dat zegt nog niet zo veel aangezien we daar ook nog geen prijzen van weten. :unsure:

Ik zou denken zo rond de prijs van de Shadowspear doos????
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor brammo1991 » 09 okt 2019 12:37

Ow ze hebben nog een hoop niet laten zien, de vehicles, de heavy support en special weapon units, command squads, special characters, etc. Die zijn inmiddels wel geteaseed, maar dat zal vast pas in 2020 zijn. Wat ik me afvraag is of we een "vervangende" kit krijgen zoals bij de primaris gebeurde.

De prijs is ook een interessante..
Er is een behoorlijke vraag naar sisters als je de hype mag geloven. Zet GW de prijs dan lekker hoog inzetten op zeg 250 ish euro?

Die belofte van sisters in 2019 is dan waargemaakt, gewoon niet alle sisters in 2019
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: release rumors

Berichtdoor kingjayko » 09 okt 2019 12:55

Ik verwacht dat het wel een prijzige doos zal worden. Een 'compleet' leger plus exclusieve codex kunnen ze je aardig een poot mee uitdraaien. :huh:

Ter vergelijking, de Eldar - Dark Eldar doos gaat 180 euro kosten:

Afbeelding
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 09 okt 2019 13:00

Zet GW de prijs dan lekker hoog inzetten op zeg 250 ish euro?
:disturbed:
Voor zo'n prijs zullen veel mensen afhaken

Lijkt me geen slimme zet.

Als ik GW was zou ik de prijs van deze set lekker aanlokkelijk laag houden zodat ik m ook kan verkopen aan mensen die wel een paar Sisters willen, maar niet per se een heel leger hoeven. (zoals ik ^_^ )
Dan hebben die al een Codex en een start van een leger als later de losse sets uitkomen, en zullen die veel sneller geneigd zijn om het toch verder uit te breiden.
"Oh, alleen even een transport er bij"
"Nou vooruit, 1 doosje seraphim om de dubbele poses wat minder op te laten vallen"
Etc.

En voor je het weet heb je ze toch een 2000+pts leger verkocht :wink:


Vergelijking met die Eldar doos is interessant. :scratch:

Even veel modellen (25)
Eldar doos heeft meer voertuigen en 2 Special Characters die waarschijnlijk flink prijzig zullen zijn als ze los uitkomen.
Maar een groot deel bestaat uit (zeer) oudere modellen, terwijl de Sisters doos helemaal nieuw is.

Yep, iets in die richting zal het wel worden.
(maar ik hoop op minder :whistle: )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Max » 09 okt 2019 21:58

de prijs van de doos is zeker hoog, maar de kosten in pond is ook een stuk lager, 140 pond (160 euro) maar bij element games zal hij wrs 125 euro zijn ofz. Ook nog steeds heel duur, maar anders is het een jaar wachten op de howling banshees en jain zar... (daarnaast zijn drazhar en de incubi ook wel epic)
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Ultramarines, ynnari, aeldari. Warhammer killteam: harlequins, drukhari
Max
Halfling disguised as Tzeentch
 
Berichten: 236
Geregistreerd op: 01 jul 2018 14:31

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 10 okt 2019 08:03

Lang leve Brexit ^_^

GW's officiële Euro prijzen zijn gebaseerd op een hele andere waarde van de pond.
Met de pond zo laag is bestellen in Engeland idd al snel interessant tegenwoordig.

Ze zitten nu nog in de EU, dus geen gedoe met invoerrechten of zo.
Benieuwd hoe dat gaat worden als ze er daadwerkelijk een keer uitstappen :scratch:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Bobske » 10 okt 2019 08:52

Benieuwd hoe dat gaat worden als ze er daadwerkelijk een keer uitstappen


Never gonna happen :x :dunno: :huh:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 10 okt 2019 10:28

Het is voorlopig nog...... complex :huh:


Als het ooit geregeld wordt zal ik toch mijn dagelijkse soap gaan missen :snif: (beter bekend als het Britse politieke nieuws :laugh: )


Maar terug on topic:
Plastic poppetjes! :wink:

https://regimental-standard.com/2019/10/09/the-most-wanted-two-for-one/

Jain Zar often attempts to intimidate warriors by shouting at them. Remember that while both Jain Zar and your Commissar are loud of voice, only one has a bolt pistol
:grijns:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 11 okt 2019 09:56

Ik heb ze een mail gestuurd over die Intercessor Action Figure.
Plaatsjes daarbij zijn voor een miniatuur te showen, action figures worden anders geshowd.
Lijkt geen probleem te zijn, het ding is al in 1 dag uitverkocht op pre-order -_-
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bobske en 2 gasten