AoS releases

Warhammer Age of Sigmar, Kings of War, 9th Age

Moderator: theWoodcutter

Re: Rumours/new releases

Berichtdoor kingjayko » 31 jan 2020 18:31

Ach, die vinden ook hun weg wel weer. Ideaal om mensen mee in de hobby te introduceren. :tu:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: Rumours/new releases

Berichtdoor theWoodcutter » 31 jan 2020 18:40

De vier delen 1 die ik heb zijn nu op: 2 voor Frank, 2 voor Rik.
Mochten er nog mensen willen, ik kan morgen nog even in Huddersfield kijken. :grijns:
Ook voor deel 2 en 3 hoewel daar de prijs dus hoger van is.
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 867
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum

Re: Rumours/new releases

Berichtdoor Beastherder » 10 maart 2020 10:34

Meer nieuwe High Elves

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Dat gaat toch wel een bijzonder mooi leger worden :yes:

Enige probleem dat ik heb zijn die 3 boogpezen ipv de traditionele 1
Lijkt mij een zeer onpractische manier om een boog te spannen :dunno:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Rumours/new releases

Berichtdoor kingjayko » 10 maart 2020 10:40

Hele mooie modellen. :tu: Ook goed om te zien dat daadwerkelijk de hele unit hetzelfde doet, in plaats van dat de helft de boog spant, een ander om zich heen kijkt terwijl een ander nog z'n pijlen zoekt. :huh: Geeft toch wat meer cohesie aan het geheel.

En ik hoop dat die Mage ook met z'n cape aan dat boompje vast zit, want anders is het wel een heel fragiel model. :o
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: Rumours/new releases

Berichtdoor Beastherder » 10 maart 2020 11:26

En ik hoop dat die Mage ook met z'n cape aan dat boompje vast zit, want anders is het wel een heel fragiel model. :o
Ik denk het wel :scratch:
Lijkt mij de belangrijkste reden voor de aanwezigheid van dat boompje (lijnen van het ontwerp zouden veel beter zijn als die boom er niet was)
Maar dan heb je nog het probleem dat het hele model balanceert op de base via dat ene rotsblokje :disturbed:
Een plak lood in de base om te voorkomen dat ie constant omvalt lijkt me alvast een goed idee

Hoe je m dan nog mag gaan vervoeren is al tijden geen prioriteit voor GW ontwerpers :roll:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Rumours/new releases

Berichtdoor kingjayko » 10 maart 2020 11:41

Hoe je m dan nog mag gaan vervoeren is al tijden geen prioriteit voor GW ontwerpers :roll:


Dat klopt, ik krijg nog steeds nachtmerries van mijn Guardian of Souls. :unsure: :laugh:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: Rumours/new releases

Berichtdoor Bobske » 10 maart 2020 12:21

Die sorceror is weer typisch een voorbeeld van Meer is niet beter, grow up.

zwevende sorceror op kussen, cool,
kussen zweeft op pilaar...ok
pilaar zweeft weer op rotsen...nee.
Ik denk, afknippen en zwevend op kussen en flying base


of iig pilaar gewoon op de base, veel beter.

Wordt iig weer een mooi leger. Ik wil nog meer monsters
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Rumours/new releases

Berichtdoor Beastherder » 29 maart 2020 17:21

De meeste mensen hebben het al besproken op de 'Quarantaine E-Hive' Whatsapp groep, maar voor de volledigheid zet ik m ook maar even hier neer.
https://www.warhammer-community.com/2020/03/28/the-first-ever-warhammer-preview-onlinegw-homepage-post-1fw-homepage-post-1/

Voor de nieuwe 'High Elves'

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



Oké, alles wat we tot nu toe hebben gezien voor de nieuwe Elven was absoluut geweldig, maar dit?!!?!! :disturbed: :dunno:

Een grote koe met bergen op zn schouders?
En waarom hamers? Dat is zo'n on-Elfig wapen, en is dat niet Sigmar zn ding?
En don't get me started over die idiote topzware helmen van die infanterie.... :doh:

Met een beetje geluk word de factie dadelijk uitgebreid genoeg dat je ze kan gebruiken zonder deze 2 units, dan kan ik gewoon vergeten dat ze er zijn.

Tot zover mijn rant, als iemand anders ze wel cool vind, helemaal prima -_-
(en uiteraard is de technische kwaliteit nog steeds helemaal top)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Rumours/new releases

Berichtdoor Bobske » 29 maart 2020 18:37

Met een beetje geluk word de factie dadelijk uitgebreid genoeg dat je ze kan gebruiken zonder deze 2 units, dan kan ik gewoon vergeten dat ze er zijn.


daarom is die sorceror aan het mediteren. Ze bestaan niet als ik er niet aan denk, ze bestaan niet als ik er niet aan denk, ik vergeet ze, ik denk niet ooohmooooh!

idee ok, uitvoering technisch perfect maar :disturbed:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Rumours/new releases

Berichtdoor kingjayko » 29 maart 2020 19:41

Eh ja, het is even wennen. :huh: Misschien dat ze er in het echt beter uitzien? Die helmen kunnen inderdaad echt niet. 3rd party bits bedrijven kunnen hiermee wel aan de slag, lijkt mij. :P
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

VorigeVolgende

Keer terug naar Mass Battles

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron