release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor Bobske » 11 mei 2020 05:27

Necron 'Primarch' incoming?



Mmm, daar heb je een punt.
Dit zal toch niet die nieuwe Cryptek zijn die we al gezien hebben (I forget these Necron names)
Dit is The Silent King, the Stormlord en verder weet ik ook niet hoed die Necron heet en ben ik te lui om het op te zoeken.

En aangezien biggeris better, zou hij wel een niveau Roboute, Abaddon, etc. kunnen worden.
De Primaris Rubricon behandeling :yes:

We'll see, wel leuk om weer iets te hebben wat je nog niet hebt gezien (nee, Bob dat is weer een verslavingskick, die je krijgt/wilt :bottom:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: release rumors

Berichtdoor brammo1991 » 11 mei 2020 07:39

[quote="Bobske"]
Necron 'Primarch' incoming?



Mmm, daar heb je een punt.
Dit zal toch niet die nieuwe Cryptek zijn die we al gezien hebben (I forget these Necron names)
Dit is The Silent King, the Stormlord en verder weet ik ook niet hoed die Necron heet en ben ik te lui om het op te zoeken.

En aangezien biggeris better, zou hij wel een niveau Roboute, Abaddon, etc. kunnen worden.
De Primaris Rubricon behandeling :yes:

We'll see, wel leuk om weer iets te hebben wat je nog niet hebt gezien (nee, Bob dat is weer een verslavingskick, die je krijgt/wilt :bottom:[/quote]

Nee Bob, de stomlord bestaat al, dat is imothek.
Die cryptek is Szeras, die is tikkie groter.

Maar de silent king is de koning der necrons die de deal sloot met de c'tan om necrons onsterfelijk te maken.
Dit is voor Necrons wel een pretty big deal :tu:
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 11 mei 2020 08:15

Dit is de Big Cheese, de baas-der-bazen, de Head Honcho.

Een karakter zo machtig, uit het verre mythische verleden, dat er niet op werd gerekend dat ie ooit een fysiek model of regels zou krijgen.

De Primarch vergelijking vond ik heel toepasselijk ^_^

Reken maar op een Guilliman/Abbadon/Ghazkull formaat model.
Of misschien iets in deze stijl?
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Benieuwd of de Necrons dan nog meer zullen krijgen.
Die 'bodybuilder' stijl figuren die je in de video ziet komen niet overeen met een bestaand Necrons model, toch?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Bobske » 11 mei 2020 09:07

Nee Bob, de stomlord bestaat al, dat is imothek.
Die cryptek is Szeras, die is tikkie groter.

Maar de silent king is de koning der necrons die de deal sloot met de c'tan om necrons onsterfelijk te maken.
Dit is voor Necrons wel een pretty big deal


ik wordt hier gecorigeerd over de fluff door jongere clubleden...SO PROUD :wub:
En klinkt héél vet,

Benieuwd of de Necrons dan nog meer zullen krijgen.
Die 'bodybuilder' stijl figuren die je in de video ziet komen niet overeen met een bestaand Necrons model, toch?


Volgens mij de Lychguard/Praetorians, ook gezien de wapens, opgezocht op GW, er is een hoop Temporary out of stock bij de necrons

https://www.games-workshop.com/en-NL/Wa ... Id%3ANL_gw)&Nrpp=12&Nrs=collection()%2Frecord[product.startDate+%3C%3D+1589187840000+and+product.endDate+%3E%3D+1589187840000]

https://www.games-workshop.com/en-NL/Wa ... Id%3ANL_gw)&Nrpp=12&Nrs=collection()%2Frecord[product.startDate+%3C%3D+1589187840000+and+product.endDate+%3E%3D+1589187840000]


SPECULEER! SPECULEER! :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 12 mei 2020 10:20

ik wordt hier gecorigeerd over de fluff door jongere clubleden
Oke, ik ben technisch jonger dan jij, Bob, maar om mij nou een 'jonger clublid' te noemen gaat toch wat ver :opa: :P


Volgens mij de Lychguard/Praetorians, ook gezien de wapens, opgezocht op GW, er is een hoop Temporary out of stock bij de necrons

Hmmm, ja, die lijken een beetje, maar die gasten in de video lijken nog veel breder :scratch:
Kan niks zijn, maar ik vraag het me af.

"Temporarily Out of Stock" is altijd een slechte aanleiding voor Rumours ("Oeh, de Space Marine Scout doos is out of stock, betekent dit dat er een nieuwe komt!? :panic: ), maar nu helemaal.
GW verscheept nu bestellingen, maar de fabriek zit nog steeds dicht.
Niet zo vreemd als er gaten in de voorraad komen als er niks wordt aangevuld. Ik verwacht dat de komende tijd wel meer te zien.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Bobske » 12 mei 2020 10:26

Bob, maar om mij nou een 'jonger clublid' te noemen gaat toch wat ver




ik had het over Bram, ouwe :harhar:

Zou cool zijn als het iets is als die Karatros, maar dan liever wel ook los te halen (bases slot in base?)

of een eerste AoS achtige 40k factie? Necron King & Guard :dunno:
Nuln Oil on the Fyreslayers :panic:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: release rumors

Berichtdoor kingjayko » 18 mei 2020 13:08

"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: release rumors

Berichtdoor Furios666 » 18 mei 2020 14:19

Als het niet 9e editie is ben ik teleurgesteld (lekker gechargeerd) :laugh:

Of althans, ed. 8.5 (alle loze regels ed. verzameld.) :whistle:
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Avatar gebruiker
Furios666
Elf on a hot tin roof
 
Berichten: 719
Geregistreerd op: 17 maart 2006 12:53
Woonplaats: Arcen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 18 mei 2020 17:44

Het gerucht van een nieuwe editie gaat als sinds de aankondiging van Psychic Awakening.

Enige 'bewijs' is de redenatie: Alle legers hebben een Codex (of twee) én een update via PA -> Er is niks meer uit te brengen -> Er komt een nieuwe editie.

Ondertussen is dat al zo vaak herhaald dat sommige mensen praten alsof het een officiëel vaststaand feit is :dunno:


Als ik kijk naar alle units die nog steeds geen plastic modellen hebben (Eldar Aspects, Ork Kommandos) of die heel nodig aan vervanging toe zijn (Imperial Guard) en de legers die GW nog zou kunnen uitbrengen (Chaos Cultists) vind ik de hele redenatie "GW kan niks meer maken, dus er komt een nieuwe editie" heel voorbarig. -_-

Oh, en hoe bizar zou het zijn om een nieuwe editie aan te kondigen terwijl er nog 3 uitbreidingen uit moeten komen voor déze editie (de laatste Psychic Awakening boeken zijn allemaal nog uitgesteld vanwege Covid)
Die worden dan toch wel heel lastig te verkopen.

Ik hoop dus niet dat er een nieuwe editie komt, alleen maar om "het internet" ongelijk te geven :P


ALS er een nieuwe editie komt, zou ik het liefst zien dat enorme 'rules bloat' van 5000 strategems, en tientallen speciale army rules voor iedere micro factie, werd aangepakt, maar dat zou betekenen dat al die gloednieuwe codexen en PA boeken weer vervangen moeten worden.
Dat zal toch zeker niet gaan gebeuren.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor shogun » 24 mei 2020 16:14

[quote="Beastherder"]

Ik hoop dus niet dat er een nieuwe editie komt, alleen maar om "het internet" ongelijk te geven :P


ALS er een nieuwe editie komt, zou ik het liefst zien dat enorme 'rules bloat' van 5000 strategems, en tientallen speciale army rules voor iedere micro factie, werd aangepakt, maar dat zou betekenen dat al die gloednieuwe codexen en PA boeken weer vervangen moeten worden.
Dat zal toch zeker niet gaan gebeuren.[/quote]

Nieuwe editie on the way.. en we krijgen meer Command points!!!! Misschien wel wat beperking bij het gebruiken ervan. B)
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
Avatar gebruiker
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 525
Geregistreerd op: 12 maart 2007 12:11
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast