release rumors

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: release rumors

Berichtdoor FrankV » 28 jun 2020 20:59

Ja, bijna alles van de Orks is toen vernieuwd, en afgelopen jaar zijn er een hoop buggies bijgekomen. Alleen de Boyz (de gewone troops-unit) zijn licht geüpdate zoals hierboven te zien is.
Legers die ik speel: 40K: Orks
FrankV
Jealous Beastlord, banning pigtails
 
Berichten: 181
Geregistreerd op: 08 jul 2017 15:28

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 28 jun 2020 21:11

Zat even door de GW shop te bladeren en had toch echt het gevoel bij de Orks dat die zeker een mooie update hadden gehad. Misschien laten misleiden door de totale gevoel van alle modellen van dat leger?
Het verschilt gewoon. De gewone Boyz zijn ondertussen al oud, maar de rest van de range is veel nieuwer.
De nieuwe Buggy's zijn nog geen jaar oud en Ghazkull is natuurlijk gloednieuw (laatste doos die in de verkoop ging pre-Corona)

Ze hebben nog een paar units die nog geen plastics hebben maar resin (Kommandos en Tankbustas)
Die mogen ook wel s binnenkort wat moderners krijgen. :unsure:

Rest van de range is eigenlijk gewoon prima in orde ^_^



De Eldar range is er waarschijnlijk het slechtst aan toe op dit moment.
Zoals gezegd, de basis Troops zijn de oudste plastic set die GW maakt, alle Aspect Warriors met uitzondering van de Avengers en Banshees zijn nog oude metalen/resin modellen en de Phoenix Lords zijn nog steeds dezelfde modellen als begin jaren '90 :disturbed:
http://www.solegends.com/citcat1994/cat1994p124-02.htm
http://www.solegends.com/citcat1994/cat1994p125-02.htm
Hopelijk krijgen ze binnenkort wat meer liefde en aandacht -_-

Maar eerst moeten er wat Marines verkocht worden :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor kingjayko » 28 jun 2020 21:29

Er zijn inderdaad een tijdje geleden een aantal buggies e.d. bijgekomen. Maar de harde kern is al wat ouder, zo stammen de Nobz, Gretchin en Battlewagon alweer uit begin 2009. Dingen zoals Deff Dreads en de vliegtuigen zijn weer van een paar jaar later. :scratch:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: release rumors

Berichtdoor Roland » 28 jun 2020 21:39

Die Phoenix lords had ik toevallig wel een stel van liggen HAHAAHHAA, incl. deze badass :disturbed:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Yup, altijd Marines, de cash-cows van GW :thumbup: en blijkbaar nu toch ook wat Necrons...
Legers die ik speel: 40K Space Marines. 40K Kill Team. ASOIAF Greyjoy. Necormunda/Gang Wars Orlock & Esher. Last Days Zombie Apocalypse, Gaslands
Avatar gebruiker
Roland
Ogre with nifty pigtails
 
Berichten: 159
Geregistreerd op: 04 jun 2020 21:34
Woonplaats: Cuijk

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 02 jul 2020 09:02

De eerste copieën van de nieuwe editie zijn duidelijk gearriveerd bij de reviewers, want ze lekken aan alle kanten het internet op.

https://imgur.com/a/J4Bygoq

https://www.dakkadakka.com/dakkaforum/posts/list/8430/788603.page

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



En met even speuren op het web is er vast meer te vinden voor wie dat wilt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor kingjayko » 05 jul 2020 12:26

"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 05 jul 2020 17:37

De Marines zijn oké, maar niet zo schokkend.
Als je een half jaar geleden had geprobeerd om je voor te stellen 'Primaris Techmarine' en 'Primaris Chaplain on Bike' was dit wel zo'n beetje wat je bedacht zou hebben. ^_^

Die grote Necron dingen, daarentegen :o

Ik weet nog niet of ik die C'tan mooi vind, maar het is iig een vreselijk indrukwekkend stukje plastic gieten :yes:


Oh, en ook
https://www.warhammer-community.com/2020/07/05/sunday-preview-join-the-crusade/
Volgende week begint de pre-order.

Nog maar even extra benadrukken dat het een gelimiteerde set is, voor extra FOMO :roll:


Eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe deze werkt
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Krijgen we binnenkort vast een video over
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 27 sep 2020 18:34

Gw begint een beetje in te lopen op de Corona vertraging, nog 2 weekjes wachten op de releases die natuurlijk vlak na de Indomitus doos hadden moeten komen.

https://www.warhammer-community.com/2020/09/27/sunday-preview-codexes-and-a-king/

Codexen Marines én Necrons, plus bijbehorende modellen. ^_^
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: release rumors

Berichtdoor Caladai Doomblade » 28 sep 2020 07:06

Mooi! Ik moet nog effe wachten ben ik bang (Dark Angels pas in januari) maar in ieder geval benieuwd om te zien wat de power-creep nu al in petto heeft.

De core-rules zijn stukken beter geworden met 9th, maar ik hou een beetje mijn hart vast voor een hele uitgebreide codex met VEEL regels waar het allemaal niet simpeler van wordt. We zullen zien!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: release rumors

Berichtdoor Beastherder » 28 sep 2020 08:03

Als ik het goed begreep krijgen de Blood/Dark Angels dadelijk hun eigen expansion voor hun unieke units/regels, maar hebben ze nog steeds deze algemene Marine codex nodig voor de 'algemene' units.
(Hoef je die 80+ units niet nog een keer te drukken)

Ze komen vast wel met een tijdelijke regel voor hoe de B/D Angels de nieuwe units kunnen gebruiken.
Mensen nooit een reden geven om de nieuwe modellen niet te kopen natuurlijk ^_^
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron