40K campaign praatgroep

Voorbereiding, Fluff Stuff, voortgang etc mag hierin.

40K campaign praatgroep

Berichtdoor Caladai Doomblade » 05 mei 2009 11:02

Oke luitjes. Volgende week donderdag is het de bedoeling om de eerste battles te gaan beginnen. Komende donderdag neem ik de mission briefings mee naar de club en zorg ik dat de scenario's voor de eerste battles op de club liggen. Dan kan iedereen zich voorbereiden. Ze komen ook hier op de site te staan, maar dat is niet zo handig als je op de club bent.

Als er vragen zijn kun je me altijd PM-en, of je vragen hier posten.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Berichtdoor Leandertje » 05 mei 2009 16:22

vast twee dikke duimen omhoog voor jou :D
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Tittilating Pink
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Berichtdoor Bobske » 05 mei 2009 18:07

ook 2 van mij!
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Berichtdoor Caladai Doomblade » 06 mei 2009 09:32

Mmmh, jammie! 4 duimen! Waar is mijn knoflooksaus...
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Berichtdoor Leandertje » 06 mei 2009 11:46

is het de bedoeling dat de spelers ook fluff schrijven?
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Tittilating Pink
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Berichtdoor Caladai Doomblade » 07 mei 2009 08:21

Van mij mag je. Het liefst naar aanleiding van gespeelde battles, maar interne fluff over je leger mag ook zeker wel. Mocht het echt niet passen in het verhaal dan zal ik dat wel even zeggen, maar ga je gang!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Berichtdoor Caladai Doomblade » 07 mei 2009 09:40

Oke, de eerste battles zijn dus bekend. In t kort:

1. Orks vs Imperial Guard (Braxxin Stormguard) / COTWC vs Sander
2. Salamanders vs Iron Warriors / Vhati vs Leandertje
3. Eldar vs Dark Angels / Bobske vs mezelf

Dus vanaf volgende week donderdag 14 mei kunnen de battles gespeeld worden. De mission briefings neem ik vanavond mee, de scenario's komen op de site te staan (zeer binnenkort, liefst vandaag al)

Als mensen nog tips, trucs of commentaar hebben, laat het me even weten jongens (als er dingen niet duidelijk zijn of je denkt dat dingen makkelijker of beter of effectiever kunnen bijvoorbeeld). Ik sta open voor critiek / feedback hoor!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Berichtdoor Zandor » 07 mei 2009 17:05

Ik ben er vanavond niet, heb deze week nachtdienst. Volgende week ben ik er natuurlijk wel om de campaign te laten starten.

Moet zeggen dat alles er erg goed uitziet en mooi uitgewerkt.
Legers die ik speel: Imperial Guard, Ultramarines, Grey Knights, Necrons
Avatar gebruiker
Zandor
One of Nurgle's many boils
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 dec 2008 13:40
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor Leandertje » 07 mei 2009 17:15

okee mijn eesrte keer verplicht overwerken komt er aan...

volgnde week 3 dagen en helaas dus ook donderdag.

wil ik graag met vhati afspreken om pas tegen negen te beginnen.
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Tittilating Pink
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Berichtdoor vhati » 08 mei 2009 09:15

is goed, zie je wel verschijnen. en waren titans en baneblades nou toegestaan? wat hadden we ook alweer afgesproken? :P
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
Avatar gebruiker
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails
 
Berichten: 164
Geregistreerd op: 29 sep 2007 16:48
Woonplaats: Out of My Mind

Volgende

Keer terug naar Warhammer 40,000 Campaign 2009

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

cron