Phantine Skyborne

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Phantine Skyborne

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2006 14:43

Zo, ik heb weer s wat te melden over mn Imperial Guard project, en zag tot mijn grote verbazing dat ik er nooit aan toe ben gekomen om mn blog over te zetten van het oude forum.
Dat ga ik dus eerst maar s doen B)

Is even een klus, maar het is iets waar ik toch wel trots op ben en graag wil laten zien.
Ik zet ook maar de originele data er bij, is meteen duidelijk hoe vreselijk traag dit leger zich ontwikkelt :unsure:

dus:

Jun 29 2005, 02:36 PM

Hier komt dus mijn Guard Blogje

Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2006 14:46

Jun 29 2005, 03:52 PM

Beginnen bij het begin

Toen zo’n 2 Jaar geleden de nieuwe Cadian plastics uitkwamen was er geen ontsnappen meer aan: Ik moest een Imperial Guard leger hebben. Nou speel ik zo goed als geen 40k, ik verzamel zo’n leger puur voor de mooi en de fluff, als er toevallig ook mee gespeeld kan worden is dat mooi meegenomen. Een ‘gewoon’ Guard leger was dan ook niet genoeg, er zou wel een idee achter moeten zitten om mij geïnteresseerd te houden.
Een zoektocht naar inspiratie begon, en al snel werd ik door meerdere dingen eenzelfde richting opgeduwd. Op tv liep de serie Band of Brothers over de 101ste Airborne in WOII (wie die niet kent: foei! :banging: ) en Forgeworld kwam met de Valkyrie, een prachtige vliegtuig/helicopter combi voor luchtlandingen. Para’s leek een uitstekende ‘angle’ om wat bijzonders mee te doen, zeker aangezien het al snel bevestigd werd dat in de nieuwe Guard-codex regels zouden komen voor Droptroopers.
Vervolgens moest het idee voor luchtlandingstroepen nog vertaald worden naar het 40k universum. Als groot fan van Dan Abnett zijn boeken, wist ik dat hij het in Guns of Tanith (onderdeel van de fantastische Gaunts’ Ghosts serie :thumbup: ) al eens had gehad over luchtlandingen. Bij het teruglezen van de relevante hoofdstukken bleek het echt een schatkist aan ideeën. De Phantine Skyborne waren geboren (in mijn hoofd althans :P ). De Phantine Skyborne hebben in het boek slechts een paar alinea’s, maar ze waren de ideale ‘kapstok’ om mijn ideeën aan op te hangen en dat gaf mij ook de vrijheid om ze voor te stellen zoals ik ze wou zien.
Binnen een paar dagen had ik alles wat ik over ze kon verzinnen in klad op papier staan en de nette uitgewerkte versie daarvan zal hier snel volgen. Dankzij mijn historische kennis van ‘echte’ legers heb ik een volledig uitgewerkte commando-structuur gemaakt van het complete regiment, véél groter dan ik ooit als leger zou kunnen verzamelen (ruwweg een man of 1000 :blink: ). Toen moest ik nog slechts de modellen gaan verzamelen… :roll:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2006 15:18

Jun 29 2005, 04:02 PM

103rd Phantine Skyborne
'death from above'

Origins
The 103rd Phantine Skyborne Regiment hails from the planet Phantine, situated in the Sabbat Worlds cluster. The planet was liberated in the famous Sabbat Crusade over two hundred years ago and has since raised a steady supply of Imperial Guard Regiments.
The planet was once a highly industrial Hive world, thick with industry and pollution. The pollution reached such levels that the lower atmosphere became uninhabitable for humans and the inhabitants had to live higher and higher to avoid the heavy toxic fumes lying across the lands. The process took many millennia and at present human habitation is only possible at the highest peaks of the former surface. Domed cities built on the peaks of mountains or the tips of old Hive structures dot the gas-covered planet, refining and distilling the gases and vapours into fuels, which form Phantine’s main export. At these heights the air is still unbreathable for humans, but the gas is no longer corrosive as it is lower down.
No one has seen the original surface of the planet for thousands of years and information on the original geography of the planet has mostly been lost, but it is believed that the gas-cover goes down for several miles from the current levels of habitation. What lies beneath the eternal clouds is unknown but some sort of eco-system seems to have formed. Flying creatures large and small are spotted regularly and the outsides of the city-domes have to be scoured regularly for creatures interfering with the technology of the vapour mills.
All transport and travel across the planet is only possible through the air, and almost every class of aircraft of the Imperium can be found here, from huge city-sized transport blimps to nimble fighter-aircraft.
The Planetary Defence Force consists mainly of Flyer Regiments, but there is also a sizeable contingent of ground troops. Air-assault is the only way to fight on Phantine so all Phantine military personnel are trained in the use of grav-chutes and fast-roping from assault transports.
Imperial Guard Regiments raised from Phantine are mostly flyer Regiments, either fighters or bombers, but sometimes the Phantine are called upon to provide ground forces. When Phantine supplies infantry they are invariably Droptroop specialists and the 103rd Skyborne is no exception.

Command Organisation
The basic organisation and command structure of the 103rd is the same as that of other Imperial Guard infantry regiments with only a few exceptions.
The entire regiment is able to deploy by grav-chute, including the high command echelon and support troops. This means that the commanders always lead from the thick of the fighting and are all skilled infantrymen.
The regiment is divided into two battalions of infantry companies and a third support battalion. The first battalion consists of A, B and C companies, the second of D, E and F companies. The third battalion contains the supporting units for the regiment like the armoury and the vehicle pool (including the aircraft and the Sentinels). The third battalion also contains the Stormtrooper company (G).
The infantry companies (A through F)consist of a command element (containing the officer's squad and special weapon squads), three infantry platoons, and a heavy weapons platoon. The platoons are kept quite small, numbering a 5-man command squad and only two 10-man squads per platoon. This way a single platoon can fit into a standard Navy Air Assault Carrier without having to be split up. It also means there is quite a high number of officers, making it easier to maintain a command structure if there are many casualties among the officers. A possibility that has to be considered for a high-risk regiment like droptroops.
On drops the Phantine are almost never accompanied by auxiliary hangers-on like priests, sanctioned psykers and such, as these individuals would not be able to follow the regiment into combat without intensive grav-chute training. For the same reason Commissars are quite uncommon among Phantine units, airborne operations not being a part of a Commissar's regular training. When the regiment is being used to bolster the line in a long term ground conflict these individuals become a more common sight, as it is no longer necessary to follow the units through the air.
The regiment consists completely of what would be considered light infantry. There are no tanks or other vehicles, except the very lightest, attached to the regiment. It does, however, keep close relations with Navy units, on whom it relies for transport and support.
After the experience of the liberation of their own world in the Sabbat Crusade it was decided that the Phantine needed specialised units to infiltrate dropzones. Inspired by the stealth troopers of the Tanith the Phantine established the tradition of the Pathfinders. These specialists are dropped ahead of the rest of the regiment to infiltrate and mark the dropzones to increase the accuracy of major drops. They are considered the elite of an elite regiment and individual squads have to operate completely independent of support until the rest of the regiment arrives. Each infantry company has, as part of its HQ element, one squad of pathfinders who mark its dropzone. Once on the ground this squad is then used as the company's scouts.
The regiment also keeps its own Stormtrooper units, needing these hard-hitting troops to quickly secure a perimeter around the dropzone. Units of Phantine Stormtroopers working together with Valkyrie transports and Vulture Gunships are used to deliver furious hit and run attacks like other regiments might use Armoured Company assaults.
There is quite a fierce rivalry between the Pathfinders and the Stormtroopers of the regiment, both claiming to be the elite unit of the regiment.

Weaponry
The Phantine troopers are equipped with standard Mark IV Mars pattern lasguns. This is the main weapon for all troopers, though heavier weapons are also used.
As a light infantry regiment, often working on its own, it bring its own support weapons when it drops into action. These weapons are assigned to specialised Heavy Weapon Platoons, who receive intense additional training to be able to make a successful drop carrying these big bulks of equipment. The weapons are of course limited to what a trooper can carry with him, so these are usually restricted to mortars, machine-guns, and shoulder-launched missiles. Large parts are divided among the members of the weapons team. The weapon teams are highly trained and can reassemble the weapon and be ready to fire within minutes of landing. If the Regiment is in action for a prolonged time it is not uncommon to see heavy weapons appearing among regular squads, as the troops get access to additional equipment from supply drops.
Smaller specialist weapons like plasma and meltaguns are also popular, mainly used in an attempt to increase the Regiments tank-killing abilities. Because of the lack of heavy equipment, the inability to deal with large, armoured targets is a weakness of all droptroops, but the Phantine have become quite effective in dealing with it.
The pathfinder units are officially equipped as any other infantry squad in the Regiment, but they are given quite free reign for personalising their equipment as they see fit. This usually means the addition of non-standard side arms and close combat weapons as well as adding extra ammo and grenades to their already bulky packs. Due to their covert nature pathfinders are sometimes issued silencers.


Vehicles
As a Droptroop Regiment the 103rd is not equipped with any ground-vehicles that can not be transported with their Air Assault Carriers. They have no tanks or armoured carriers to speak of. Light vehicles like bikes are sometimes employed, but by far the most common vehicle in Droptroop Regiments is the Sentinel walker.
As one of the few Guard vehicles capable of being air-dropped, the Sentinel is used extensively by the 103rd . It is given tasks normally reserved for other vehicles in regular Guard Regiments and can be found as a reconnaissance vehicle, comms center and transporter to name but a few, but the most common is the Tank-Hunter variant. Equipped with a Lascannon, a Hunter-killer missile and targeters, the tank-hunting Sentinel is the Phantine's best threat against enemy armour.
The Phantine also keep their own detachment of aircraft. Used for insertion and air support the 103rd has a selection of Valkyrie Air Assault Carriers and Vulture Gunships and a few larger transports. However, these are not sufficient to carry the entire Regiment and for major deployments the Phantine are still dependant on transports from the Imperial Navy.
For the safe deployment of Droptroops air superiority over the target area is vital, so the Phantine command keeps close contact with flyer units from the Navy, especially since they are also dependant on air strikes for their heavy firepower. Phantine commanders always endeavour to be deployed together with Phantine flyer units, since their common background and training eases communication.

Appearance
The Phantine Regiments have for some time now been equipped with the standard Guard uniform and body armour known as Cadian fatigues. Named after this most famous of units it consists of loose-fitting pants and jacket, armaplas chest armour and shoulder plates, plasteel helmet with integrated communication gear and webbing for equipment and ammo.
The fatigues are a tan colour, the webbing and boots are black leather and the armour pieces are issued in a light blue-grey colour, the same colour as the Phantine aircraft. These armour pieces are usually painted a camouflage pattern appropriate for the combat zone (as are the aircraft). Because of their nature as rapid-deployment troops, the Skyborne are regularly moved between different warzones, to wherever their rare skills can be used. As local conditions can vary tremendously, there are no strict patterns or colours for the armour camouflage. Whenever the Regiment is moved they receive information on their destination, and adapt the camouflage accordingly. As they are usually not expected to be in a certain area for long, the camouflage is often applied with paints that can be easily removed once it is time to move again.
A common sight among Phantine units is the so-called 'Skyborne haircut'. This means that the head is completely shaved, except for a small strip of hair running over the top of the head from front to back. This is considered the traditional headdress for Skyborne troopers among the Phantine, but it is not compulsory and not all troopers have it. Especially among the pathfinders and the NCO's it is considered a point of honour to have "a proper 'do"

Method of operation
The whole idea of droptroops like the Phantine is to use them to quickly capture vital objectives in coordination with a larger offensive. If left on their own in enemy territory they will eventually be overrun once they lose the element of surprise. It is therefore essential that they are linked up with the main ground advance as quickly as possible.
A typical Phantine operation would start with the insertion of the pathfinder units. This may happen as early as several days or as late as a few hours before the main assault. The longer the pathfinders have to do their jobs, the more thorough they can be, but this means a bigger risk of discovery. The pathfinders usually insert stealthily, jumping from high flying aircraft at night, sometimes hidden among a normal flight of bombers. Once on the ground they scout the terrain and determine the best landing sites for their company. They then mark these sites with radiobeacons, infrared strobes or simply with smoke grenades. If they are on the ground for long enough they may also attempt sabotage missions, usually against threats of the upcoming landings, like anti-aircraft guns and radar stations. These kinds of guerrilla warfare tactics are frowned upon by most Imperial commanders, though, believing instead in the application of brute force.
Once the main assault starts, large groups of transports carriers fly over the target area, each company heading for their designated dropzone. If a dropzone is considered 'hot', low-flying aircraft are deployed to clear it with suppressive fire and Valkyries drop Stormtroopers to secure the site, moments before the main force arrives. The bulk of the Regiment drop from their carriers at low to medium altitude, carrying all their equipment on their bodies.
Once on the ground the men quickly discard their grav-chute and assemble their weapons. A chain of command is quickly established, officers being trained to improvise in the case of absent commanders and the confusion of misdrops. Each Company heads for their objectives, led by their Pathfinders. From then on they fight as a light infantry formation, holding their objectives until relieved by the main force of the Imperial advance. This could be a matter of hours or days, but experience has shown that, against a typical enemy, if they do not receive reinforcements within little over a week, they will surely be destroyed.
The Phantine commanders will stay in constant contact with Navy flyer unit. They will call them in on airstrikes on targets threatening their lines. Also on standby to come to their aid will be the Phantine Stormtroopers with their Valkyries and Vultures. In ideal circumstances the Phantine will secure an area to be used as an improvised airfield by the Stormtroopers and their aircraft, thus severely reducing the reaction time of any air assaults.
The Phantine have been used on several occasion as a regular infantry regiment to plug a gap in the Imperial lines, being the only unit available. Their limited equipment should make them inferior in this task, but they have always risen to the occasion. Their high levels of training and confidence making them the equal of any infantry unit in Imperial service.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2006 15:26

Jun 29 2005, 05:23 PM

Kleurenschema

Nu ik de modellen en een verhaal had, moest ik nog een kleurenschema hebben. De Cadian modellen hebben 2 duidelijk verschillende oppervlakken. Ze hebben een ruimvallende broek en jas, gemaakt van stof, en pantserplaten op het bovenlichaam en hoofd. De Phantine worden in het boek beschreven als gekleed in beige/lichtbruine stof en ik zag geen reden om hier van af te wijken. De ‘zachte’ delen van het uniform werden dus Bestial Brown – Snakebite Leather – Desert Yellow. Deze 3 kleuren highlighten elkaar uitstekend en zorgen voor een geloofwaardige camouflagekleur in praktisch ieder terrein.
Het pantser en de helm wilde ik nu in een contrasterende kleur hebben en het liefst in een camouflage patroon, om mijn modellen duidelijk te onderscheiden van de ‘Eavy Metal Cadians.
Het probleem met camouflage op modellen is dat het werkt! :huh: Een mooi uitgevoerd, realistisch camouflage-patroon zorgt ervoor dat alle details en diepte op een model op meer dan 10cm helemaal wegvallen :blink: . Wat ik dus zocht was een camouflage die realistisch zou zijn, maar toch op zou vallen, en het liefst ook liet zien dat dit dus paratroepen zijn!
Dit leek een onmogelijke opgave, maar toen vond ik dus dit:

Afbeelding
Afbeelding

Een helicopter van de Amerikaanse Mariniers (een AH-1W Super Cobra om precies te zijn B) ), met een camouflage-schema bedoeld om zowel vanuit de lucht als vanaf de grond bescherming te geven. PERFECT! :thumbup:
Een mooi contrast met de stof en iets compleet anders dan je zou verwachten op infantrie. Het lichtblauw geeft een hint van het feit dat ze uit de lucht komen en op tafel vallen ze toch lekker op, ook al zijn ze gecamoufleerd.
En je kunt niet zeggen dat het niet realistisch is, want het bestaat echt! (Ik geef toe dat het niet de meest practische camouflage is voor infantrie, maar de belangrijkste functie van camouflage is het breken van de vorm, en dat doet het nog steeds :P )
Dus het uiteindelijke resultaat was dit (Space Wolf Grey, Catachan Green & Chaos Black, met highlichts van resp. Skull White, Camo Green & Codex Grey):

Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2006 15:30

Jun 29 2005, 06:27 PM

Skyborne Haircut
Eén van de dingen die genoemd werden over de Phantine Skyborne in het boek Guns of Tanith, is dat ze de gewoonte hebben hun haar te scheren, behalve een dunne strip van voor naar achter over hun hoofd. Een mohawk, dus. :D Dit is een overduidelijke referentie naar WOII van Dan Abnett (net als de kleur van hun kleding overigens). Voor de landingen in Normandië op D-Day namen veel Amerikaanse paratroepen zo’n kapsel, soms zelfs samen met indiaanse ‘oorlogskleuren’ op hun gezicht. Dat was toen een éénmalig ritueel, maar bij de Phantine heeft het zich ontwikkeld tot een traditioneel kapsel voor luchtlandingstroepen. Dit leek mij een leuk detail om terug te laten komen in de modellen, en relatief makkelijk te realiseren. Bij de modellen zonder hoofddeksel (en dat zijn er gelukkig niet zo veel :P ) betekende dit dus het wegschrapen en schuren van het haar aan de zijkant van het hoofd. Bij de plastic sergeanten was dit zo gedaan en ook bij metalen modellen als de Sniper (zie onder) was dit niet al te moeilijk. Bij de sergeant is het alleen even uitkijken dat je zn koptelefoon niet beschadigt.


Afbeelding
Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2006 15:33

Jun 29 2005, 06:57 PM

Squad Markings
Een ding dat ik nog zeker op de modellen terug wilde laten komen zijn Squad markings. Ik heb niet in mn hoofd een compleet organisatie schema zitten om er vervolgens niks mee te doen :D en je krijgt extra schilderpunten voor squadmarkings als ik ooit aan een toernooi zou meedoen :P . Ik heb een vreselijke hekel aan transfers. Ze glimmen, ze blijven niet zitten en je krijgt ze niet om zo’n ronde schouder heen gevouwen :doh: . Dus dat werd schilderen.
Ik heb voor rode letters gekozen op de rechterschouder. Het rood contrasteert mooi met alledrie de kleuren van de camouflage en de letters zijn klein genoeg om niet de camouflage te overstemmen. Het is even een gepiel om het netjes te doen, en je moet altijd voor een mooie scherpe penseel zorgen, maar het is zeker de moeite waard.

Afbeelding

De code is: de letter van de compagnie, nummer van het peloton, nummer van de squad.
Deze soldaat is dus van de E compagnie, 2e platoon, 2e Squad
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2006 15:34

Jun 29 2005, 07:31 PM

Stormtroopers
Met die prachtige nieuwe Kasrkin modellen MOET je gewoon Stormtroopers in je guard-leger :wub: . Ik kon de verleiding ook niet weerstaan, zeker aangezien ze zo makkelijk in de fluff passen. Kleurenschema is zo’n beetje hetzelfde gebleven, alleen hebben deze modellen gewoon meer pantser. De geweren zijn zwart ipv groen,voor een wat meer dreigend gevoel en te voorkomen dat het groen ging overheersen, maar dat was het wel. Vooral de vizieren zijn goed gelukt, al zeg ik het zelf.

Afbeelding
Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2006 15:37

Jun 29 2005, 08:40 PM

Wat simpele conversies
Om te beginnen een Pathfinder (zie mn fluff). Deze jongens volgen de regels voor Hardened Veterans en zijn de scouts van het regiment. De lasgun was makkelijk genoeg weg te snijden en de shotgun komt van Necromunda. Vervolgens een Catachan hoofd (met hanekam! B) ) en een rugzak van de Heavy Weapon teams. De 2e hand die het geweer vasthoud zit aan de originele lasgun vastgegoten, dus daar moest een vervanging voor gevonden worden. Ik heb een Catachan plastic hand gebruikt (daarbij zitten ze wel los van het geweer), deze is wat groter dan de originele Cadian, maar dat zal als alles geschilderd is niet meer opvallen (hoop ik :unsure: )


Afbeelding

Vervolgens 2 Sniper-assistenten. Sluipschutters werken in het echt in paren, 1 man heeft een puur sluipschuttergeweer en de 2e man is zijn spotter. De spotter heeft een ‘normaal’ geweer voor zelfverdediging, maar daar zit vaak toch een flinke scope op als backup voor de sniper. In de nieuwe Guard-codex kun je Snipers kopen in een 6-man Special Weapon Team, waar dan 3 Sniper-geweren in zitten. Oftewel 3 paren van Sniper en Spotter :D . Voor de spotters kun je gewone ventjes nemen, maar ik wilde ze toch wat anders maken. Ze gebruiken de knielende benen van de Heavy Weapon teams en van de lasguns heb ik de bajonet-bevestigingspunten verwijderd en een Space Marine-scope bevestigd. Zo lijkt het toch alsof ook deze jongens toch wat beter kunnen schieten dan normaal, want in het echt is de spotter van een sniper-team ook een volleerde scherpschutter. Om die reden krijgt mn Snipersquad dus ook de Sharpshooter Doctrine. Eigenlijk vréselijk zonde van de punten, omdat het alleen effect heeft op de 3 lasguns, maar het past zo mooi bij de fluff B) .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2006 15:39

Jun 29 2005, 09:06 PM

Zo, da was wel genoeg werk aan mn blog voor 1 dag :roll:

wel leuk hoor, om dat zo allemaal voor jezelf op een rijtje te zetten. Zorgt er ook voor dat je in de loop der tijd niet je oorspronkelijk ideeën uit het oog verliest.
Maar ja, ik ben ook zo iemand die het leuk vind om 4 a4-tjes fluff vol te pennen over een leger dat ie nog niet eens s heeft :P
ik weet dat dat niet voor iedereen geschikt is

ik zal binnenkort s wat nieuwe foto's maken van wat ik al af heb en wat niet, dan zien jullie dat wel weer verschijnen B)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Beastherder » 16 jul 2006 15:41

Jul 4 2005, 12:34 PM

We komen er wel!
Woehoe! Na 2 jaar af en toe aan mijn Guard prutsen, heb ik eindelijk mijn eerste legale Troop Choice af! Met 25 man is dit dus de minimum grootte van een Guard Troop, word je toch wel jaloers op die Space Marines die met 5 man al klaar zijn. :disturbed:

Afbeelding

Ziet er wel indrukwekkend uit, zoveel ventjes, niet? B)
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 27 aug 2007 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Volgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron