flames of war ...

Vlammen van oorlog, bout actie, koningen van oorlog historisch, pieken en schieten, piekman’s lament.

Moderators: Beastherder, Guy

flames of war ...

Berichtdoor joost » 08 maart 2015 17:53

:grijns: :P :grijns:
Gisteren met Theo (troll) afgesproken en ik moet zeggen Flames of war trok ons alle twee al wel maar het enthousiasme waarmee Theo kan vertellen heeft ons wel over de streep getrokken :grijns:
Vanmorgen nog zo van ...hmm wat doen we...toen als we nu op de fiets van weurt naar arnhem (spelkwartier) fietsen hebben we wat verdiend :wink:
De startset open fire was uitverkocht maar eigenlijk ook maar goed ook omdat ze over een kleine twee weken een vernieuwde versie krijgen.
maar omdat we natuurlijk niet helemaal zonder iets naar huis wilde gaan (we hadden al dice bags van warhammer ..altijd handig) hebben we voor nu de Armored rifle platoon set gekozen.
dit zou straks mooi bij de set passen als die beschikbaar is.

is wel even wennen ... pff klein maar we zullen wel zien hoe het gaat met schilderen ..kon niet wachten en heb 1 M3 halftrack in elkaar gezet. B)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

We hebben ons er in zoverre in verdiept dat we de periode rond de ardennen willen spellen ... zeg maar vanaf Normandie tot nijmegen / arnhem ..
we gaan als de kans zich voordoet oorlogs musea af .. en dan geeft dit wel iets leuks extra's ..

enne ...Theo bedankt :wink: :grijns:
Laatst bijgewerkt door joost op 30 maart 2015 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Legers die ik speel: flames of war ...
Avatar gebruiker
joost
Ogre with nifty pigtails
 
Berichten: 154
Geregistreerd op: 13 jan 2015 19:50
Woonplaats: oudste stad van Nederland ...

Re: we zijn verslaafd ....

Berichtdoor TROLL » 08 maart 2015 18:07

haha :grijns: als jullie t maar naar de zin hebben!

waarschijnlijk ga je eerder een pot FoW spelen dan ik dat doe mja :)
Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: we zijn verslaafd ....

Berichtdoor Guy » 08 maart 2015 18:12

Meer FoW-converts! :thumbup: De Armoured Rifle doos is een mooie set, bovendien is een Armoured Rifle platoon een van de meest complete en veelzijdige
uit heel het spel. Ze hebben 'everything but the kitchen sink' bij zich om iedere soort oppositie te kunnen tackelen; geduchte tegenstand voor de Wehrmacht! :tu:
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1057
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: we zijn verslaafd ....

Berichtdoor joost » 08 maart 2015 18:21

thnx , :D
theo, wie weet dagen we je wel een keer uit :P

Guy, kreeg idd ongeveer het zelfde te horen bij aanschaf .. we waren naar buiten gegaan en tijdens het wachten op wat drinkbaars ...bedacht ik me dat ik niet met lege handen naar huis wilde :dunno:
Dus effe naar binnen en gewoon gevraagd .. we wachten op open fire maar wat kunnen we nu al meenemen wat daar goed bij past en na wat keus mogelijkheden is deze het geworden.
Legers die ik speel: flames of war ...
Avatar gebruiker
joost
Ogre with nifty pigtails
 
Berichten: 154
Geregistreerd op: 13 jan 2015 19:50
Woonplaats: oudste stad van Nederland ...

Re: we zijn verslaafd ....

Berichtdoor Beastherder » 08 maart 2015 18:29

Nice!

Die nieuwe plastic infantrie is toch wel echt heel fraai :yes:



Die 'Armoured Doughs' zijn idd een hele veelzijdige unit/lijst, de kunst zit m er in om ook slim gebruik te maken van al je mogelijkheden

We horen het wel wanneer ze voor het eerst een speeltafel willen betreden :D
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: we zijn verslaafd ....

Berichtdoor joost » 08 maart 2015 18:30

prima, komt allemaal vanzelf :thumbup:
Legers die ik speel: flames of war ...
Avatar gebruiker
joost
Ogre with nifty pigtails
 
Berichten: 154
Geregistreerd op: 13 jan 2015 19:50
Woonplaats: oudste stad van Nederland ...

Re: we zijn verslaafd ....

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 12 maart 2015 18:05

Er is iemand op de site nlfow.nl die graag haar Allies uit Open Fire af wil staan voor meer Open Fire Duitsers, misschien iets voor jou?
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines
 
Berichten: 400
Geregistreerd op: 14 aug 2012 14:16
Woonplaats: Eindhoven

Re: we zijn verslaafd ....

Berichtdoor joost » 12 maart 2015 20:41

Bedankt voor de tip :tu:
Heb de set in elkaar gezet en het staat nu in de basis kleur ...merk helaas wel dat ik de schaal wat klein vind en de lol die ik heb met schilderen van 40k vind ik nu nog niet helemaal terug.
De tijden van ho kwamen weer boven dat (1:87) vond ik eigenlijk al klein.

Laat het dus effe rusten en bedenk wat ik wil...dit was tenslotte ook een test set :wink:
Legers die ik speel: flames of war ...
Avatar gebruiker
joost
Ogre with nifty pigtails
 
Berichten: 154
Geregistreerd op: 13 jan 2015 19:50
Woonplaats: oudste stad van Nederland ...

Re: we zijn verslaafd ....

Berichtdoor Beastherder » 15 maart 2015 14:52

[quote="Aeran Meadowgale"]Er is iemand op de site nlfow.nl die graag haar Allies uit Open Fire af wil staan


Haar?
OMG it's a girl! :disturbed:



maar dat terzijde :wink:


Als de infantrie je te pietepeuterig lijkt, kun je natuurlijk ook voor een tank-lijst gaan
Die schilderen op deze schaal erg prettig :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: we zijn verslaafd ....

Berichtdoor joost » 22 maart 2015 16:30

een update :

gisteren het rulebook en scenario Market garden gehaald ...
Afbeelding
en 2 huisjes van 4ground .. ben er blij mee, bedankt voor de tip. :thumbup:
Afbeelding

Afbeelding
En wat duits spul .. om voor als open fire er is we het meteen wat kunnen uitbreiden en ik nu al wat te doen heb :wink:
De opel blitzen komen van Wentink, wist niet dat jullie het hadden ... en frank helaas je was precies eten B)
Afbeelding
vandaag naar overloon geweest en na afloop even naar de modelbouwwinkel aan de overkant ..er is genoeg alleen niet veel 1:100 maar toch wat mee kunnen nemen :thumbup:
Afbeelding
Deze revell setjes komen van action ... 1,- per stuk .. heb alle verschillende gewoon meegenomen :grijns:
Afbeelding
ook van overloon ... zijn toch de mannen die het voor ons oa gedaan hebben :worship:
Afbeelding
leuk het spul wat we in het klein hebben ook in het te zien ..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
hier winnen we de oorlog wel mee .. :wub: was iets met vrouwen in de oorlog .. foto is goed gekeurd :thumbup:
Afbeelding

zo voorlopig nog een hoop te doen, half-tracks schieten redelijk op de troepen deels ... en nu een hoop nieuws erbij dus dat komt allemaal wel goed.
Legers die ik speel: flames of war ...
Avatar gebruiker
joost
Ogre with nifty pigtails
 
Berichten: 154
Geregistreerd op: 13 jan 2015 19:50
Woonplaats: oudste stad van Nederland ...

Volgende

Keer terug naar Historische wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron