Hi Allen! Ik ben Lex, 35 jaar en woon bijna 6 jaar in Nijmegen. Na 15 jaar mijn oude hobby weer her-ontdekt. Vroeger Warhammer Fantasy (en 40K) gespeeld, Chaos was wel mijn ding, dus maar gelijk de battletome besteld en een setje Chaos Warriors. Vooralsnog vermaak ik me wel met schilderen ,maar op d...