Weer s lekker aan het schilderen geweest
Als eerste mn Master of Ordnance en Officer of the Fleet:
Leuk om te zien wat een 10tal jaar ervaring doet voor de kwaliteit
Zowel de MoO en de OotF (duidelijk toch) hebben een blauw-grijze kleur gekregen, zwaar geinspireerd door WOII luchtmacht uniformen. (de precieze kleur is Luftwaffe Uniform van Vallejo)
Voor de OotF is dit logisch, maar het leek mij fluff-technisch leuker als mijn aanvallen van de MoO luchtaanvallen vertegenwoordigden ipv artillerie
Ook ben ik bezig geweest met 2 nieuwe test-modellen voor mn Catachan Air Cav
Het is een zeer subtiel verschil, maar de hoofdkleur van de kleding is nu voor de laatste highlight gemengd Goblin Green ipv Bleached Bone, want de vorige versie was wat te grijs in toon in vergelijking met het echte werk. Dit is nu wat groener en klopt een stuk beter.
Ook gekeken naar wat het effect zou zijn van de evt. helmen, geschilderd in het camo-schema van de helm-covers gebruikt in 'nam.
Toen de vlekken er net op zaten, zag ik het helemaal niet zitten, maar na een wash en lichte drybrush om de kleuren wat samen te trekken ben ik er best tevreden mee.
Ik weet alleen niet zeker of het gaat werken, omdat de vorm van de helmen zo anders is als die van het origineel
Ik zal nog een paar modellen zo maken, zodat ik kan beoordelen hoe het er in een groep uit zou zien, maar het kan nog steeds zo zijn dat ik ze uiteindelijk niet ga gebruiken.