Bonjour allen!
Zoals jullie zien ben ik van plan om hier een blog bij te gaan houden over de verrichtingen van mijn Lizardmen army, het zal inhoudelijk vooral gaan over het schilderen van de characters. Omdat ik nog niet echt goed weet 'hoe' leuk ik het spelletje vind, zal ik ook een samenvatting plaatsen mocht ik een spel spelen!
Laat ik me eerst eens even voorstellen; Mijn naam is Bert Cillessen en ik kom net als een aantal andere leden van dit forum uit Malden. Ik ben 19 jaar en doe de opleiding Commercieel Medewerker op het ROC in Nijmegen. Ik heb sinds 2 jaar een vriendin en mijn hobby's zijn voetbal, online gokken (sport), Footballmanager en nu dus ook de Lizardmen. Als er nog vragen zijn stel ze gerust in dit forum maar geef me vooral feedback over mijn leger etc.
Omdat mijn broer en een aantal vrienden het warhammer weer hebben opgepakt heb ik besloten om het ook maar weer eens te gaan spelen. In het verleden heb ik 2 legers gehad, in mijn eerste periode had ik de Orc & Goblins, en een tijdje later had ik een leger met de Dwarfs. Opzich leuk en aardig alleen ik heb niet echt veel battles gespeeld. Nu begin ik dus met de Lizardmen. Het leger opzich lijkt me leuk om mee te spelen omdat het zowel magic als harde warriors heeft. Maar ik ga me vooral concentreren op het schilderen van de characters en units.
Om te kijken of de Lizardmen mij aanspreekt heb ik besloten om niet meteen een grote box te kopen en gewoon te beginnen met de aanschaf van het Army-book en het kopen van 1 hero (Saurus Scar-Veteran + Cold One). Deze ga ik eerst schilderen en als hij helemaal naar mijn wens is ga ik het volgende kopen, wat waarschijnlijk de €80,- box wordt.
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn leger & battles doormiddel van verschillende updates, omdat ik nog echt een noobie ben wat betreft de battles zijn jullie altijd vrij om mij informatie en tips te geven welke ik in battles kan gebruiken! Feedback is trouwens ook van harte welkom!

Vraag me niet waarom, maar dat is gewoon zo. 
Skinks all the way!