De Personal Icon van de Lieutenant vervangen door 2 Icons was zeker een goede zet, dus die houden we dr in.
De Basilisk vind ik erg lastig, want met al dat terrein kan ie toch lastig line-of-sight krijgen en hij is toch vrij kwetsbaar. Hij mag wel gewoon blijven want hij blijft cool, goedkoop aan punten en de potentiële schade die ie kan doen blijft enorm.
De unit Marines is het grootste probleem, zoals ze er nu bij lopen. Behalve een vréselijke pech met de plasma wapens is het ook erg onduidelijk wat de taak van deze jongens is. Die powerfist is natuurlijk erg lachuh in combat, maar ik vind de unit te klein om ze in hun eentje naar voren te laten rennen. De Aspiring Champion gaat er dus uit en word vervangen door 3 gewone marines met bolters en een flamer(!! ja het was echt een duur pupke zo
) Zo is de unit wat groter en steviger, en is het duidelijk wat ze horen te doen, nl. op korte afstand alles kapot schieten
Dus dan word het zoiets als dit:
Chaos Lieutenant, Mark Undivided
power weapon, plasma pistol, frag gren.,
infiltrate
8 Chaos Marines
frag gren., 1x plasma gun, 1x flamer, infiltrate
15 Traitors (infiltrate)
lasguns, 1 Heavy Bolter, 1 Heavy Stubber
Agitator, bolter
15 Traitors (infiltrate)
5xshotgun, 8x laspistol/cc weapon, 1x gren. launcher
Agitator, bolt pist., cc weapon
6 Daemonettes
Basilisk
----------
748 pts
Eerste wat er dus moet gebeuren is wat Marines drbij en de Basilisk schilderen.
Maar voor die Basilisk wil ik eigenlijk eerst iets van ForgeWorld bestellen:
Vanaheim Patern Gunshield
Een stuk cooler als de standaard, vooral omdat ie dan lijkt op duitse artillerie uit WOII (wel toepasselijk voor 'evil' Guard
)

)