Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!
Moderators: Beastherder, Skevan
door henerius » 30 apr 2025 22:14
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
-

henerius
- Mastah
-
- Berichten: 1540
- Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
- Woonplaats: Wijchen
-
door Guy » 01 mei 2025 20:19
Goed bezig Henny

Met contrast paint schiet het goed op
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
-

Guy
- BOFH
-
- Berichten: 1112
- Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
- Woonplaats: Nijmegen
-
Keer terug naar Hive Novio Blogs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten