2026 is goed begonnen qua hobby.
Donderdag 1 januari Geen club
Donderdag 8 januari : ToW 750 p Mijn Chaos Warriors vs High Elves van Laurens Eleveld/CaladaiDoomblade
De puntoren lieten mijn Chosen met Fullplate, shield hallberd en level 2 sorcerer, terecht, links liggen en wipden de rest van mijn leger. Maar dat was veel punten dus minor Victory Laurens.
Fun Fact of the match: 4x een 1 rollen op Gaze of de Gods in 6 beurten. Tovenaar wordt dan Stupid als hij zijn Ld faalt. Wat hij dus beurt 1 en later nogmaals dee
Donderdag 15 januari, afwezig,

Smalliday
Donderdag 22 januari Tow 750 p vs Frank P/Beastherder. Grand Cathay
Frank wilde zijn ballon nog 1 keer gebruiken voor de Nerf bat. En dat lukte, wat een ding, auw.
Fun Fact of the match: Frank "ik heb mijn 5 paarden geen Vanguard meer gegeven, doen nooit iets. Nu zit er nog een held met speciaal zwaard bij" Ze chargen mijn Chaos warriors, 1 paard doet 1 wond die ik save. Ik sla er 1 dood, ze vluchten 8" incl swiftstide en ik overrun ze met 9"
Donderdag 29 Januari ToW vs Jeroen, Brettonia.1.000p King of the Hill
Minor victory voor Jeroen
Fun Fact of the match: Jeroen charged met 2 lance formations, Grail Knights en gewone, mijn Chosen. Vervolgens staan we daar 3 beurten op een paar inch te dansen. Fall back in Good order, again, again,
Donderdag 05 februari Kill Team vs Frank P. Beastherder met drop troop Guard en Luuk met Space Marines
vs NPC Nids bestuurd door mij. Missie uit de Typhon doos. De nids sliepen en zij moesten om al het Nid terrein en de modellen heen sneaken om 4 recon drones te deployen. Win for hun maar oh zo spannend. Frank offerde al zijn guard op en Space Marines took the victory
Fun Fact of the match: ik had zo veel mazzel. Rolde 2s een 12 in het begin = een ravener er bij. Laatste drone deployment. Er staat nog 1 Hormagaunt in de weg. Die schiet mijn guard wel weg. Save 3x6 . Dan charge ik wel volgende beurt. Ik trek een startegy kaart, gratis charge. Maar dat betekent nog niet vechten in kill-team. Tweede kaart: ik mag vechten.
Frank"ik rol eens goed, 1x6, 2x5"ik roll 3x6 en 5

. Die Gaunt wordt gerespawned