Bob's Immortality Gambit

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Bob's Immortality Gambit

Berichtdoor Guy » 03 mei 2026 20:41

Wat een druk speelschema Bob! Engelse voetbalcompetitie is er niks bij :wink:
Leuk dat je hier de verslagen bijhoudt, keep up the good work :thumbup:
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Re: Bob's Immortality Gambit

Berichtdoor Bobske » 14 mei 2026 13:01

Donderdag a.s 30-4 Kill-Team vs de Orks van Wouter :tu:

Het waren Raveners geworden. Spannende pot, Orks weer net iets anders om egen te spelen en hebben wat nasty gambits.
Net te tough om makkelijk uit te schakelen en het zijn kommando's dus schieten en slaan ook weer net niet prettig en zijn nog slim ook (of was dat wouter)

Resultaat ik moest wel uit de grond komen om ze van objectives te krijgen, maar dit was duur, dus Wouter nog 2 Orks over, ik niks meer maar vette win op punten voor hem.

Afgelopen week 7-5
Kill-Team vs Luis,
Die nam zijn Vespids mee en ik mijn Deathwatch, Luis kent zijn regels nog niet genoeg en ik de mijne wel, maakte geen fouten.
In het begin gooide ik weer slecht maar aan het eind juist weer goed, dus dat was mooi in evenwicht.
Ladders genomen als equipment (je mag +1 equipment met een Deathwatch Sergeant) en meteen mijn shooty dudes op 2 gebouwen gezet.
1 mag er nog overwatch ook, resulaat: 10 dooie Vespids, 1 dooie Marine.
Slachting dus maar niet leuk om zo te winnen :dunno: :td:

Vandaag vs Frank P. Deathwatch vs.....???
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs