Te beginnen met wat werk van afgelopen week. Geheel in overeenstemming met het winterse weer buiten, een aantal Fransen die na hun opmars naar Moskou de barre terugtocht moeten aanvaarden.
Daarna wat Kozakken om ze op te jagen en als laatste een aantal Amerikaanse troepen uit de onafhankelijkheidsoorlog. Hopelijk volgt er binnenkort meer!
~Rens













) het machtige Britse Rijk kon verslaan maakt het ook wel een interessante setting vind ik. Dat de Perry's er een leuke range aan miniaturen voor hebben helpt ook mee 











