Het is echt een verslaving en plastic crack.
Dat wil ik onder controle krijgen. Ook omdat ik eens iets moois wil maken en houden en niet van het ene naar het andere meer springen.
Noem het mijn midlife crisis /moterfiets
(ja Henny, drama
)Dus stap 1 Inventarisatie
Stap 2 opruimen
stap 3 kleine doelen stellen
stap 4 doelen behalen en dingen afronden
Deze Blog om mezelf te helpen.
Ik ben al begonnen.
Warhammer Underworlds:
1.Farstrider Warband verkocht -3 modellen
2. Mollog's Mob gekocht en meteen af geschilderd +4 en -4=0
Warhammer 40,000
GSC leger verkocht aan Shogun -60 a -80 modellen?
alleen modellen gehouden van de Tooth & Claw doos om met Skevan te spelen, en voor Necromund en Kill team.
Tyranids aan het inventariseren voor de verkoop




)
Het wordt weer warmer, dus deze week kun je weer sprayen!
of proberen met de nieuwe Contrast verf van GW toch snel en mooi te verven ?
)