Vorige week (5-12)een potje Kill-Team tegen:
Frank V./Beastherder met zijn Kasarkin
vs
mijn Space Marines
Frank had alle specialist die je maar kan krijgen natuurlijk, want het kost niks:
leader met power sword en plasma, plasma gunner, melta gunner, sniper, medic, vox specialist, mine layer etc.
Ik had 4 assault intercessors, 1 sergeant met flamer en thunder hammer en 1 gewone intercessor
We kregen punten om objectives te activeren en claimen (gingen aan en weer uit) en natuurlijk kills
Uiteindelijk was ik iets te agressief en kende Frank zijn regels beter (maar deze week er achter gekomen dat we weer wat fout deden, obscured en cover het blijft lastig)
Leuke momenten, Marine: melta gun en plasma to the face: He lives!
One very angry marine ! (maar ja kill-team dus in cc krijg je toch ook damage.
Voordeel met marines is, weinig figuren, dus ieder krijgt één extra actie (je kunt er 2 van maken)

als al jouw acties geweest zijn en je vijand heeft er nog over.
Hé er staat een guardsman voor mijn neus die net geschoten heeft!
Helaas het te weinig overleefd (piercing is niet goed voor marines en als jezelf piercing crits niet rollt blijven hun net leven en ga jij net dood

)
Al met al, het is een leuek en spannend spel waarbij elke dobbelsteen telt
Gisteren Vespid vs Marines
Daarover later...
