Kill-Team 2024 (John, Bob en de rest)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Kill-Team 2024 (John, Bob en de rest)

Berichtdoor Bobske » 08 okt 2024 19:12

De nieuwe versie van Kill-Team is uit.

We hebben de doos voor de Club.

Teams zijn al overgenomen door clubleden (Toch, Aukje en Teun, jullie zijn toch wel lid?)

Ik heb het terrein al in elkaar zitten en geundercoat.

John en ik gaan donderdag verder er aan schilderen, dus doe lekker mee als je zin hebt.

Ontbreekt alleen nog een blog voor alle zin en onzin rondom de nieuwe editie.

Bij deze:

Voor alle vragen, foto's, verslagen van missies, achtergronden etc etc. van Kill-Team

Let's Fucking Go! :thumbup: :yes: B)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Kill-Team 2024 (John, Bob en de rest)

Berichtdoor Bobske » 08 okt 2024 19:14

Volgend uitbreiding/Kill-Teams zijn al aangekondigd :wub:

https://www.warhammer-community.com/en- ... expansion/


Afbeelding

Vullen meteen wat gaten in de WH40K range, Ratlings en Ork Tank Bustas in plastic.
Leuk 2 uitersten tegen elkaar :tu: :grijns:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Kill-Team 2024 (John, Bob en de rest)

Berichtdoor Beastherder » 09 okt 2024 10:25

Vullen meteen wat gaten in de WH40K range
KillTeam gebruiken om gaten te vullen in de range van legers zonder een codex-release is ondertussen wel traditioneel ^_^
(Zie Kommandos, Kasrkin, Mandrakes, Striking Scorpions, Marine Scouts, etc.)

Alle teams voor deze nieuwe editie zien er weer geweldig uit :yes:

Ik heb hier nog iets van 6 vorige Teams liggen die ik nog wil schilderen, maar ik wil ze toch allemaal :laugh:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6477
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Kill-Team 2024 (John, Bob en de rest)

Berichtdoor Klaphark » 10 okt 2024 21:35

Vandaag avondje terrein geschilderd met bob. Deze was door Bob al mooi in de primer gezet. En deze avond was het drybrushen, washen en wat contrast paints. Toch een eind gekomen. Volgende week de bedoeling om er weer mee verder te gaan met wat washen en wat details highlighten. Al blijft het een verwoeste ruïne dus een beetje smotsen kan.
En natuurlijk nog de objectives en meetlatjes die staan ook voor later op de planning. Schuif vooral aan en snel tijd om eens wat test potjes te gaan spelen.

Bob zal mischien nog wat fotos toevoegen daar waar ik vergeten ben wat kiekjes te maken deze avond.
Legers die ik speel: World eaters/Ultramarines/Tyranids. KillTeams
Klaphark
Itsy bitsy giant spider
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 11 aug 2023 07:40

Re: Kill-Team 2024 (John, Bob en de rest)

Berichtdoor Beastherder » 15 okt 2024 09:42

Nieuwe 'lichte' KillTeam starterset aangekondigd

https://www.warhammer-community.com/en-gb/articles/B3EtzIYC/kill-team-starter-set-space-marines-vs-plague-marines/

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



Twee opvallende dingen:

De teams zijn de Space Marine en Deathguard modellen die tot nu toe alleen verkrijgbaar waren in die 'blind buy' doosjes

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



En het terrein is gemaakt van pre-printed MDF :o
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Dat is compleet nieuw materiaal voor GW.
Tot nu toe was al hun terrein 'goedkoop' maar kwetsbaar karton of duur plastic.

Natuurlijk is dat plastic terrein wat GW maakt een stuk mooier, maar het drukt de prijs van iets als een KillTeam doos altijd wel flink omhoog.
Heel benieuwd of ze hier nu meer mee gaan doen.

En natuurlijk heel benieuwd naar wat de prijs van deze set gaat worden :scratch:
Een echt betaalbare instap is altijd een goed idee :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6477
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Kill-Team 2024 (John, Bob en de rest)

Berichtdoor Bobske » 16 okt 2024 15:49

Frank was me voor... alles wat hij zegt
WTF? MDF?
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Kill-Team 2024 (John, Bob en de rest)

Berichtdoor Bobske » 24 okt 2024 18:37

Afbeelding

Kill-team terrein wordt aan gewerkt, 1e stukje klaar

en vanav0nd is de eerste battle :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Kill-Team 2024 (John, Bob en de rest)

Berichtdoor Bobske » 27 nov 2024 11:44

Even een paar weken afgeleid door het AO GT WH40k
(zie elders)

Maar back on track
Donderdag Kill-Team tegen Wouter
Spae Marirnes vs Orks of Guard :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Kill-Team 2024 (John, Bob en de rest)

Berichtdoor Bobske » 01 dec 2024 19:44

Was een leuke pot donderdag.
Gewoon beetje gespeeld zonder alle regels, veel opgezocht.
Orks hebben de Space Marines afgemaakt maar er waren ook maar nog 3 orks.


Spannend dus.
Wat ik heb geleerd:
-Meer schieten! ik heb 5 Assault Intercessors maar in cc krijg je bijna altijd schade.
-Orks kunnen met een CP schade negeren, only a fleshwound, zéér irritant.

A.s. donderdag vs Frank P. Leuke Sinterklaasavond :tu:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Kill-Team 2024 (John, Bob en de rest)

Berichtdoor Bobske » 13 dec 2024 07:59

Vorige week (5-12)een potje Kill-Team tegen:
Frank V./Beastherder met zijn Kasarkin
vs
mijn Space Marines

Frank had alle specialist die je maar kan krijgen natuurlijk, want het kost niks:
leader met power sword en plasma, plasma gunner, melta gunner, sniper, medic, vox specialist, mine layer etc.

Ik had 4 assault intercessors, 1 sergeant met flamer en thunder hammer en 1 gewone intercessor

We kregen punten om objectives te activeren en claimen (gingen aan en weer uit) en natuurlijk kills

Uiteindelijk was ik iets te agressief en kende Frank zijn regels beter (maar deze week er achter gekomen dat we weer wat fout deden, obscured en cover het blijft lastig)

Leuke momenten, Marine: melta gun en plasma to the face: He lives!
One very angry marine ! (maar ja kill-team dus in cc krijg je toch ook damage.

Voordeel met marines is, weinig figuren, dus ieder krijgt één extra actie (je kunt er 2 van maken) :grijns: als al jouw acties geweest zijn en je vijand heeft er nog over.
Hé er staat een guardsman voor mijn neus die net geschoten heeft!

Helaas het te weinig overleefd (piercing is niet goed voor marines en als jezelf piercing crits niet rollt blijven hun net leven en ga jij net dood :dry: :angry: )

Al met al, het is een leuek en spannend spel waarbij elke dobbelsteen telt

Gisteren Vespid vs Marines
Daarover later... :x :dunno:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Volgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron