Flesh Tearers

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Beastherder » 13 aug 2007 23:39

Weer een nieuw pupke, de Chaplain! B)

Afbeelding

Stoer pupke, met vreselijk veel details, maar gelukkig wel makkelijk zwart pantser.
Enige nadeel was wel dat ik geen gebruik kon maken van mn Flesh Tearer shoulder pads, dus dat betekende dat ik het chapter-symbool mocht gaan free-handen :snif:

Afbeelding

Aardig gelukt, maar ik vind het toch altijd weer een k*tklus

Tijd voor een groepsfoto met zn Death Company vriendjes ;)
Afbeelding

En ik ben begonnen aan de eerste Terminators
Afbeelding

errug stoere modellen, maar wel groot zeg :huh:
ik ben nu al een paar dagen bezig met alleen het rode pantser :roll:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 19 aug 2007 16:08

Afbeelding

Nog steeds niet af, maar gelukkig is het rood eindelijk klaar en heb ik met het leuke detailwerk kunnen beginnen.
Eigenlijk alleen nog wat meer diepte in het goud krijgen, het zwart bijwerken en highlighten en de bases doen; 2 kleine avondjes werk, gok ik zo
(zou in 1 avond moeten kunnen als ik niet op het drogen van het zand en ink op de bases hoefde te wachten)

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 27 aug 2007 15:45

Enniewees

Mn Flesh Tearers hebben dus weer een battle gespeeld én gewonnen :D
(mét valsspelen, zo nu blijkt, maar het resultaat staat :P )

tegen Tim zn Necrons, dus, en mijn god wat zijn die krengen frustrerend om tegen te vechten :blink:
Iedere keer dat je wat schade hebt gedaan staan ze gewoon weer op, en die Monolith is met 1 multiMelta niet stuk te krijgen :nono:

Afbeelding

mn jumppackers verborgen zich achter de bosjes om de vuurkracht van de Monolith te vermijden
Afbeelding

Mn Termies probeerden een (nu blijkt illegale) surgical strike op de Necron Lord, om te zorgen dat al die necrons ook zouden blijven liggen als ik ze eenmaal dood krijg. Was niet echt succesvol, aan het eind van de battle hadden ze die Necron Lord wel 3 keer (!) doodgeslagen, maar hij stond iedere keer weer op :dunno:
Afbeelding

Toen mn jumppackers uiteindelijk achter de bosjes vandaan kwamen kon ik eindelijk wat schade doen
Afbeelding

Waardoor de Necrons onder het fatale 'phase-out' aantal kwamen
Afbeelding

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 27 aug 2007 15:50

En op de bovenstaande foto's waren ze al te zien:
mn eerste Terminators zijn af!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een flink karwei, maar ik ben erg blij met het eindresultaat

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 27 aug 2007 16:08

In November komt er weer een clubtoernooi 40k, en ik heb vol optimisme gezegd dat ik wel mee doe met mn Flesh Tearers B)

Dat zal flink doorschilderen worden, maar zo'n deadline in het vooruitzicht zorgt er altijd wel voor dat ik goed ge-focust blijf.

tijd dus voor de eerste uitbreiding richting 1500pts:
Devastators met Plasma Cannons
Afbeelding

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 09 sep 2007 16:22

Wat nieuwe aankopen gedaan, en ik heb nu alles in huis voor de uitbreiding naar 1500pts.
De afgelopen weken dus vooral veel knip- en plakwerk, maar ik heb nu alles in elkaar zitten.

Allereerst het wagenpark: :P
Afbeelding

2 Razorbacks en een Rhino met een extra stormbolter. Rhino-rush, baby! B)

Moenen had maandag ook nog een Baal Predator op de aanbiedingstapel liggen, dus die kon ik niet laten liggen.
misschien voor de 2000pts? ^_^
Afbeelding

En de inhoud voor die Rhino: een 10-man tactical squad
Afbeelding

Verschillende kleuren plastic, want de bits zijn van dozen verzameld in een periode van 6 jaar :D
Veel messen en bajonetten, om het bloeddorstige karakter (letterlijk!) van FleshTearers naar voren te laten komen, en 2 echte 'old school' mk6 Corvus armour marines (aka beakies), just because I could. :P

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 09 sep 2007 16:32

En ook wat geschilderd, natuurlijk.

De laatste 3 jumppackers voor de assault squad:
Afbeelding

weer een complete squad af, en dus tijd voor een groepsfoto! B)
Afbeelding

En omdat ik er toch best trots op ben ook maar meteen een foto van al die freehand squad-markings op de schouders
Afbeelding

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 16 sep 2007 16:56

Eigenlijk had ik me voorgenomen nu mn Terminators te gaan schlderen, zodat ik alle modellen van mn 1000pts leger af zou hebben voor ik aan de rest begon, maar toen ik die jongens in de basecoat had staan keek ik toch wel vreselijk op tegen die enorme stukken pantser :blink:

Dus toch eerst maar wat 'gewoon' power armour :P

Eerst een plaatje van de lichamen
Afbeelding

want die verwijnen dadelijk helemaal achter hun wapens: Plasma Cannons! :p
Afbeelding

detail-shot van de bekabeling, voor en achter
Afbeelding Afbeelding

En ik ga maar rustig door met 3 tactical marines, WIP
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 01 okt 2007 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 26 sep 2007 09:04

Deze foto moest nog

mn nieuwste Tactical Marines
Afbeelding

en ik 'moet'nog
3 terminators
2 death company
10 'gewone' marines
3 transports

word nog lastig :dunno:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 01 okt 2007 15:02

En weer een groepje van 3 af

Afbeelding

De linkse is de Sergeant van de Devastators, vandaar al die scanners, de rechter is voor de Tactical Squad

bases moeten nog, maar das een formaliteit.

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het af ga krijgen, Bob.
Als ik er de volle tijd aan zou kunnen besteden, dan had ik het heeel mischien gered, maar de komende maand komen ze bij mij de hut verbouwen voor nieuwe verwarming, en dan houd ik dit tempo echt niet meer vol :(

Maar ik wil gewoon een vol 40k leger, is het niet voor het aanstande stoernooi, dan toch zeker voor de volgende ;)

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs