Weer lekker door gekwast!
Bob koos voor Rare monsters
Het zijn vier dragon ogres en een dragon ogre shaggoth geworden
Deze lieftallige maar soms toch wat chagrijnige wezens hebben allen vaak veel knuffels nodig en doen dit vol overtuiging met een groot wapen dat ze met beide handjes naar beneden brengen. Erg gezellig dus…
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Hiermee schiet het punten aantal natuurlijk rap omhoog. (De Spawns gaan op de reserve bank)
Het lijstje:
Exalted champion of Slaanesh, steed of Slaanesh, shield, halberd (lijkt het meest op wat hij vastheeft en mag gebruiken) 166pts
Sorceror of chaos 85pts
Bray shaman, braystaff 75pts
13 chaos warriors, full command and Shields, 225ps
6 chaos knights, 248pts
1 chariot of chaos 120pts
16 Marauders of chaos, light armour, shield, full command. 137pts
5 furies 75pts
Beast Herde, 12 Gors, double hand weapons, (84 pts) 8 ungor, Spears and Shields, (32 pts) full command (35 pts) 151pts
10 deamonettes 150pts
4 dragon ogres met Great weapons, light armour 316pts
1 dragon ogre Shaggoth, great weapon, light armour 306pts
Totaal: 2054pts zonder upgrades

Hiermee is de challenge al gehaald..

ook niet gek voor een leger met dit lage aantal modellen..

dus we gaan de rest van het jaar vrolijk verder om te kijken wat we er nog van kunnen maken.
Natuurlijk kan ik van een van de characters een lord maken. Maar dat verdiend zeker in een overwegend undecided leger toch wel een ander model..

(toekomst muziek?)
Hierbij ook een oproep: is er nog iemand die hordes of chaos modellen (dus de menselijke, beestachtig en demonische varianten uit Sixth edition) heeft, stuur me gerust een berichtje! Voornamelijk aan warhounds (de metalen versies) houd ik me erg aanbevolen
Hoe dan ook, er mag weer gekozen worden.
1: Lord of chaos undecided
2: KHORNE
3: Tzeentch