Rens' schilderwerk

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Rens' schilderwerk

Berichtdoor henerius » 25 mei 2023 10:04

Je laat weer erg goed schilder en knutsel werk zien. Die tafel is geweldig!
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Rens' schilderwerk

Berichtdoor Beastherder » 25 mei 2023 14:21

Hele fraaie speeltafel, idd :tu:


Die What a Cowboy regels zie ik de laatste tijd vaker voorbij komen op het net.
Lijkt wel wat mensen te hebben gevonden die er mee bezig zijn.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6477
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Rens' schilderwerk

Berichtdoor Rensdyr » 25 mei 2023 17:41

Dank u dank u!
Ja, de hype rondom What a Cowbow is real in ieder geval :p komend weekend dus zelf ervaren, maar zoals ik de regels lees ben ik wel enthousiast.
Everything in war is very simple. But the simplest thing is difficult.
Legers die ik speel: Napoleonics, Saga, Guild Ball, Bushido, WO2
Avatar gebruiker
Rensdyr
Snotling launched by a Shokk Attak Gun
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 08 sep 2008 14:42
Woonplaats: Nijmegen

Re: Rens' schilderwerk

Berichtdoor Rensdyr » 13 jul 2023 09:44

Nieuwe mijlpaal in zicht, legertje Napoleontische Russen bijna klaar, alleen nog flocken. :D

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Begin van een nieuwe unit, de Pavlovsk grenadiers.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Everything in war is very simple. But the simplest thing is difficult.
Legers die ik speel: Napoleonics, Saga, Guild Ball, Bushido, WO2
Avatar gebruiker
Rensdyr
Snotling launched by a Shokk Attak Gun
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 08 sep 2008 14:42
Woonplaats: Nijmegen

Re: Rens' schilderwerk

Berichtdoor Beastherder » 13 jul 2023 10:05

Nou, nou, wat een indrukwekkende productie. :worship:

Gewoon even 'Oh, ik heb hier nog een compleet Napoleontisch leger klaar'
Wat een flex :wink:

Welke regels gebruik je ze voor?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6477
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Rens' schilderwerk

Berichtdoor Rensdyr » 13 jul 2023 10:18

Haha, ik ben in 2012 aan dit leger begonnen, dus ik heb er wel de tijd voor genomen :wink:
Op het moment gebruik ik het voor LaSalle 2e editie, dat geeft met deze hoeveelheid units een snel en dynamisch spel dat goed speelt op een 6'x4' tafel. Daarvoor heb ik ook wel Black Powder gespeeld, maar dat is denk ik meer geschikt voor grotere legers, grotere tafels en meer spelers.
Everything in war is very simple. But the simplest thing is difficult.
Legers die ik speel: Napoleonics, Saga, Guild Ball, Bushido, WO2
Avatar gebruiker
Rensdyr
Snotling launched by a Shokk Attak Gun
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 08 sep 2008 14:42
Woonplaats: Nijmegen

Re: Rens' schilderwerk

Berichtdoor henerius » 13 jul 2023 17:26

Top gedaan Rens. Mooie mijlpaal ook.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Rens' schilderwerk

Berichtdoor Amran » 15 jul 2023 09:31

Fantastisch werk hoor! Wat een discipline om een heel leger zo af te schilderen en niet na elke eenheid foto's te plaatsen :D
Vandaag leerde ik trouwens dat de russen groen droegen tijdens Napoleon.
Geen schrift onder je bericht, dat is geen gezicht.
Legers die ik speel: In ontwikkeling (vroeger Ogre Kingdoms, Empire en Daemons of Chaos)
Avatar gebruiker
Amran
A Bray-shaman with the niftiest pigtails
 
Berichten: 174
Geregistreerd op: 18 nov 2018 01:53

Re: Rens' schilderwerk

Berichtdoor Rensdyr » 19 jul 2023 06:56

Dank! :)

Fantastisch werk hoor! Wat een discipline om een heel leger zo af te schilderen en niet na elke eenheid foto's te plaatsen :D
Vandaag leerde ik trouwens dat de russen groen droegen tijdens Napoleon.


Bij deze dan een nieuwe eenheid klaar, de rest van de Pavlov Grenadiers :D
Heb mezelf verbaasd door ze binnen een week af te krijgen, maar nog steeds wel aardig wat uurtjes in gestopt.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Everything in war is very simple. But the simplest thing is difficult.
Legers die ik speel: Napoleonics, Saga, Guild Ball, Bushido, WO2
Avatar gebruiker
Rensdyr
Snotling launched by a Shokk Attak Gun
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 08 sep 2008 14:42
Woonplaats: Nijmegen

Re: Rens' schilderwerk

Berichtdoor Amran » 19 jul 2023 11:29

Ja vet hoor! :thumbup:
Krijg je bij het schilderen van allemaal dezelfde kleuren/uniformen niet het gevoel "Nu wil ik iets anders?" Dat overkomt mij altijd...
Geen schrift onder je bericht, dat is geen gezicht.
Legers die ik speel: In ontwikkeling (vroeger Ogre Kingdoms, Empire en Daemons of Chaos)
Avatar gebruiker
Amran
A Bray-shaman with the niftiest pigtails
 
Berichten: 174
Geregistreerd op: 18 nov 2018 01:53

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

cron