Daemons and Damsels logo blog

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Atze » 06 dec 2008 20:41

- Onze club-gobbo die net een deamon en een damsel/sister of battle/eldar chick heeft verslagen en er nu triomfantelijk bovenop staat?
Caladai slaat met dit voorstel wel de spijker op z'n kop
-ons logo staat er duidelijk herkenbaar op wat we toch eigenlijk ook wel willen
-deamon en damsel staat er ook op, kunnen we daar nog over discussiëren wat we daar 't best van kunnen maken i.v.m. Fantasy en 40K

Mja, das mijn mening :dunno:
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Skevan » 06 dec 2008 22:20

Weet niet of ik de datum goed heb en moet nog even een url hebben voor info voor mensen. maar hier hebben jullie alvast wat om wat bekendtheid te werven.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Skevan op 06 dec 2008 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor Benman » 06 dec 2008 22:33

Doe 'm maar opnieuw. "presenteerd" moet met een 't'.
Presenteert. ;)

Ennuh, is dit de flyer voor internet alleen? Kan me niet voorstellen dat dit ook de flyer wordt die naar andere clubs gestuurd wordt of die opgehangen gaat worden. Of is de beslissing al gevallen? :dunno:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 06 dec 2008 22:55

[quote="Benman"]Doe 'm maar opnieuw. "presenteerd" moet met een 't'.
Presenteert. ;)

En Games Workshop schrijft "Daemons" met "ae" i.p.v. "ea". ;)
Squiggoth

Berichtdoor Skevan » 06 dec 2008 23:38

@ ben : nee dit is alleen maar iets totdat martijn iets moois maakt.
@ Nas: ik weet niet waar je het over hebt. kijk nog maar een keer :ukkel: :P :moon: :opa: :fakebug:
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor henerius » 06 dec 2008 23:39

Oke buiten de type fouten is het idd het concept wat ik ongeveer in gedachten heb/mij gaaf lijkt als poster... een flinke demon met een kleine damsel (die ook niet lief hoeft te zijn ;) )

daemons en damsels spettert er zo vanaf.. t meisje zou die daemon misschien kunnen zappen met een spreukje maar ach....(Go Squiggoth :P)

de datum (23 Maart) MET jaartal erbij, strak onder de toernooititel lijkt me beter... alle info die relevant als blikvanger...

De minder relevante info.. hivenovio organiseert/presenteert een WFB 2200 punten/40k 1800 punten toernooi max 60 plaatsen en regels op: http//.... (whatever) onder aan. En nog 1 dingetje.. Wij presenteren Daemons en Damsels, Erik sponsort (i.p.v. moenen te vermelden gewoon ons logo linksonder en dat van moenen rechtsonder... klaar.... niet vernoemd maar wel aanwezig op de poster. ;) )

P.S. ik heb natuurlijk niet zoveel verstand van poster maken... :unsure: dit lijkt me een mooie opzet... aan de artiesten er iets mee te doen ;)
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Bobske » 07 dec 2008 10:28

Ik vind hem prima zo
met wat kleine puntjes

1. Goblin nog iets kleiner links boven aan.

2 boven in het middn, iets kleiner: Hive Novio presenteert
daaronder: een Warhammer Fantasy battle/Warhammer 40,000 toernooi

3.. ik zou & gebruiken ipv and

4.. Daemons & Damsels met hoofdletter schrijven en dan de hoofdletters van dit formaat en de rest iets kleiners (tekst is te groot)

6 Daemons & Damsels 2009 zou ik zeggen dan blijkt dat het een jaarlijks terugkerend event is

7.Datum is 29 maart 2009

zie www.hivenovio.nl en dan moet er een gobal gemaakt worden zodra dit gebruikt wordt (ik had al laatst een global gemaakt maar die is weer weg ##$^%&;)

8. logo moenen en mariken links onder

9. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.Mogen we dit plaatje gebruiken van de artiest, prima. Anders kan Nas hier een variant op maken?
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Benman » 07 dec 2008 11:19

Tsja, ik blijf het jammer vinden; Een tekening gebruiken van een artiest waarvan je niet weet of hij elders voor andere doeleinden ook gebruikt wordt. Het voelt 'goedkoop. Maarja, ik ben misschien wat verwend met de gameclan waarin ik zit. Ons logo is dus gewoon ons logo, ontworpen/getekend voor ons en kom je nergens anders tegen.

Afbeelding

En dat is dan ook maar een club van 15 man. Ik zou zeggen geef de ruimte om iets voor onszelf te maken.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Bobske » 07 dec 2008 11:30

Daarom ben ik ook voor onze eigen clubgoblin als logo.
Daarmee zijn we ook herkenbaar op battle of the clubs etc.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor henerius » 07 dec 2008 12:21

[quote="Skevan"]@ ben : nee dit is alleen maar iets totdat martijn iets moois maakt.

[quote="henerius"]Oke buiten de type fouten is het idd het concept wat ik ongeveer in gedachten heb

het is een concept ik zie bij Stefan ook zoiets staan. :dunno:

Zover ik weet is dit wat we ongeveer zouden willen. :unsure:

[quote="henerius"]P.S. ik heb natuurlijk niet zoveel verstand van poster maken... :unsure: dit lijkt me een mooie opzet... aan de artiesten er iets mee te doen ;)

@ Benman en Bobske zo duidelijk?

Euhm... nu alleen de vraag of Martijn het ook gelezen heeft... :hc:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs