Hiho, Hiho, the dwarfs are coming

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 01 mei 2006 15:47

Ziet er goed uit Frank!

Het schild is erg goed gelukt met die verschillende metaal kleuren. Heb je hiervoor ook zelf metallics gemaakt? Dat doe ik namelijk ook met mijn Tzeentch Knights en dat ziet er soms ERG goed uit en soms wat minder.

Detail onderaan de cape is ook leuk gedaan, stoere dwerg dus!

Ow en die slayer unit begint er ook zeer mooi uit te zien. Je bent wel lang bezig met iedere slayer maar als je ze allemaal bij elkaar zet heb je ook een erg toffe unit. :D
Legers die ik speel: Old World: Warriors of Chaos, Orcs & Goblins
GrunkSkullsmasher
One of Nurgle's many boils

Berichtdoor Beastherder » 01 mei 2006 21:30

Nee, dit zijn allemaal standaard metallics; Brazen Brass, Tin Bitz, Shining Gold, etc.
Sommige hebben wel een highlight gekregen gemengd met wat zilver, en het goud heeft ook een wash gehad met Flesh Wash, maar dat is het wel.

Die Slayers zijn idd niet bepaald de snelst geschilderde modellen ooit, komt vooral doordat ze zo veel huid hebben. Huid op deze manier kost veel meer tijd dan pantser en kleding.
Slayers zijn in ieder dwergenleger altijd aandachtstrekkers, want ze vallen nogal op, zo'n oranje vlek tussen al het metaal en bruin, dus ze zijn de extra aandacht altijd waard.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 08 mei 2006 14:50

Tussen het Slayer schilderen door ook wat aan het plakken gegaan met de nieuwe plastics.
Dit worden mn Rangers
Afbeelding

Gewoon Great Weapon-gasten, geen crossbows of thr. axes.
Naar mijn idee word hun belangrijkste functie het bedreigen van units op weg naar de rest van mijn leger, shooty stuff lijkt me daarvoor overbodig en vooral veel te duur.
De command group is een stuk subtieler dan je met de standaard bits kan maken. Zowel het muziekinstrument als de banner zijn een stuk kleiner gemaakt, het leek me niet logisch dat sneaky rangers met een enorme vlag of een toeter van 50 kilo gaan sjouwen.

Afbeelding
Ze hebben allemaal lichamen met cloaks, van zowel de Quarrelers als de Warriors-sprue. Leek me wel toepasselijk, en als ze dadelijk in groen en bruin tinten zijn geschilderd is het ook meteen duidelijk dat het niet 'gewone' Great Weapon warriors zijn.

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 08 mei 2006 14:56

En 2 nieuwe Slayers! :D
(oké, de bases zijn nog niet af, maar das een kleinigheid ;) )
Nog 2 te gaan voor de Battle of the Clubs a.s. zondag. Gewoon niet te veel tv kijken deze week en ik zou een mooie aandachtstrekker hebben.

Afbeelding

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 08 mei 2006 15:00

Altijd toch weer schokkend om te zien hoeveel mijn schildertechniek verbeterd is de afgelopen jaren :blink:

Afbeelding

En deze is ook altijd goed voor leuke reacties, hij staat ook altijd achteraan in de unit ^_^

Ja, hij is echt naakt :laugh:
Afbeelding Afbeelding

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Skaoot » 08 mei 2006 15:05

goed voor hem dattie een lange warme baard heeft :P
Slayer met een verkoudheid schiet ook niet op
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Beastherder » 08 mei 2006 17:34

Nou, dwergen zijn taaie gasten, hoor
blijft alleen de kleinighed over dat ik mensen uit mag leggen dat ik graag behaarde naakte mannen schilder :blink: ;)

Beastherder
BOFH

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 08 mei 2006 17:38

Dus je hebt straks iets op te biechten op het jaarlijkse familiediner? :P ;)

Maar jij klaagt over 2 (!!) poppekes die afmoeten voor zondag? Ik moet er nog 12 voor volgende week zondag... :blink: (8 Chaos warriors, die gaan wel snel, maar de 4 screamers... hmpf)

Ben benieuwt hoe goed je scoort kwa schilder punten.. wie gaan er nog meer voor de Hive strijden?
Legers die ik speel: Old World: Warriors of Chaos, Orcs & Goblins
GrunkSkullsmasher
One of Nurgle's many boils

Berichtdoor Beastherder » 11 mei 2006 15:08

Dus je hebt straks iets op te biechten op het jaarlijkse familiediner?

Pffff
Nee, dank je :huh:

Als tegenmiddel gooi ik deze foto’s er tussendoor
Het zijn geen dwergen en ze hebben verder niks met dit blog te maken, maar ze zien er een stuk beter uit, niet? :P

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

(het blijft een mannenhobby, hé? ;) )
(en voordat Skaoot moeilijk gaat doen; gelukkig zijn er uitzonderingen :D )

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Skaoot » 11 mei 2006 17:27

hehe... ik? moeilijk doen?
zien er goed uit trouwens.
Skaoot
Lover of Squigs

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs