A tale of gamers..

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Guy » 27 sep 2022 15:30

Volhouden Theo, you can do it :grijns: Minotaurs!
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1112
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Guy » 27 sep 2022 15:41

Hier ook een update, kwam al voorbij in de app groep: 20 Grave Guard met full command.
De unit bestaat voor iets meer dan de helft uit verschillende modellen van de Reiksguard te voet, oude modellen
van tin uit de 4e/5e (?) editie, aangevuld met figuren die een kitbash zijn van plastic Empire Knights, Greatswords,
skeletons en allerhande andere bits en een beetje greenstuff.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1112
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Bobske » 27 sep 2022 16:08

Erg leuk hoor die Undead met empire zo!, Guy :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4260
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Beastherder » 28 sep 2022 10:30

Fraai gebruik van (hele) klassieke Empire modellen idd :tu:

Vlag is mooi vuil ook.
Ik neem aan dat dat decals zijn?
Waar komen die vandaan?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6477
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Guy » 28 sep 2022 18:42

Dank heren :thumbup:
@beastherder: t zijn inderdaad decals, komen uit de Warlord Titan set van Adeptus Titanicus (of de Reaver Titan - het verschil zit m in het formaat)
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1112
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Guy » 18 okt 2022 17:34

Kleine update met een nieuwe vampier, deze keer een Blood Dragon op nachtmerrie.
Misschien krijgt ie nog een schilt, als ik een mooie tegen kom

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1112
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Beastherder » 19 okt 2022 10:47

Ah, klassiek model ^_^

Hij mist wel zn originele paard?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6477
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Guy » 19 okt 2022 18:55

@beastherder: klopt, ik heb 'm eerder dit jaar in een van de vele lades met 2e hands mini's bij Graham's Wuerkshoppe gevonden en meegenomen voor een prikkie.
Z'n zwaard is ook geïmproviseerd, dat was afgebroken boven de pareerstang
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1112
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor TROLL » 22 okt 2022 16:57

Ziet er goed uit Guy!

Ook hier een update :grijns: Ik vind het wel goed geweest na zo’n 8000pts te hebben geschilderd is de motivatie soep wel echt op. Er komt nog een langere update met alle units en de leger lijst.

Voor nu gaan we verder met wat andere modellen. (Lizardmen) :wub:
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1199
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Guy » 31 dec 2022 12:29

Het doel van 2000 punten is al een tijdje geleden gehaald, maar de groepsfoto ontbrak nog. Daarom bij deze, ruim 2000 punten aan undead.
Hiermee is het leger/project nog niet 'dood en begraven' (pun-intended :P ), er liggen nog een aantal fraaie modellen te wachten op een likje verf, die komen volgend jaar :D

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1112
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron