Agitator Space marines

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Agitator Space marines

Berichtdoor Zombiemartijn » 24 dec 2009 21:12

Afbeelding

Hah, de camera van mn pappie ..Holy crap wat een bobbeltjes op de foto-de paintjob is gelukkig wel wat smoother in het echie, Wip wel... er komt nog een geel met blauwe band ergens en een adelaar op de rode kant van de sarcofaag. De crux moet nog af, maar ik twijfel of ik hem blauw maak, het bruin hikt erg tegen mijn geel.
..Dear god.. .. Stay the hell out of my way!
Legers die ik speel: Skaven, Space Marines
Zombiemartijn
Tau kung-fu master

Berichtdoor Bobske » 25 dec 2009 06:45

Ja, ziet er goed uit :tu:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Lex » 25 dec 2009 14:34

je zou de crux goud/zilverkleurig kunnen maken? Verder ziet het er erg goed uit ^^
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Dark Angels Warmachine: Protectorate of Menoth, Cygnar
Lex
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor Beastherder » 25 dec 2009 16:26

Mouldline op de Assault Cannon :harhar:

foto's kunnen heel wreed zijn voor je paintjobs, ik weet er alles van :unsure:

Ziet er verder prima uit hoor, hier hoef je je helemaal niet voor te schamen :tu:

Om dat bobbelige effect te voorkomen zou je voortaan misschien de verf wat meer kunnen verdunnen en in meerdere dunne lagen opbrengen (rood, wit en geel zijn nou niet bepaald de meest vergevende kleuren), maar als je het zelf zo goed vind is er niks mis mee
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Zombiemartijn » 25 dec 2009 16:41

hier ziet het er idd best strak uit -zo strak dat ik verbaasd was over de foto, eerlijk gezegd. de mouldline was eerst een dikke gap omdat de vorige eigenaar vergeten was de binnenkant af te bramen, vind dat ik hem mooi heb dichtgekregen, ik moest nl een hoop lijm lossnijden. Na het opschonen is het denk ik een stuk netter. Bedankt voor de tips, maar nog dunnere verf loopt overal in.
Zombiemartijn
Tau kung-fu master

Berichtdoor Benman » 25 dec 2009 21:21

Achja, foto's laten zien wat met het blote oog gemist wordt. Dus hij zal er ongetwijfeld goed uitzien. :wink:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Zombiemartijn » 23 apr 2010 09:12

Hey mensen -ik zit een beetje in mn maag met de HQ choice voor 1250-1500 pts. Ik wil geen special characters gebruiken zolang ik er geen convert -ook heb ik een standard bearer en een apothecary in elkaar gezet en zou ik dus graag een command squad gebruiken. Volgens mij mag dit alleen in het geval van een captain? Ik hoor het graag als het niet zo is! In de codex staan allemaal opties genoemd voor de termie-optie voor de captain. Mijn vraag voor ik ga zagen: mag je de opties voor power armor captains ook voor de termie captains kopen?
Zombiemartijn
Tau kung-fu master

Berichtdoor Bobske » 23 apr 2010 10:13

Nope,
Zoals in de codex staat mag je een command squad kopen voor elke captain in je leger
Deze heeft power armour 3+ save en een iron halo 4+ inv. save
Je kunt hem artificier armour, dat is dus gewoon pimped power armour, geven met een 2+ save
Of
zijn power arm en wapen optie vervangen door terminator armour (2+ save en 5+ invulnerable save, maar je Iron halo houd je dus eigenlijk een 4+ inv.) met storm bolter en power weapon
Als ik zo kijk zijn de opties voor met terminator armour bijna hetzelfde als met power armour, maar ze staan mooi duidelijk uitgesplitsts
Terminator armour ziet er dus eigenlijk alleen maar cool uit voor je captain (en je mag deep striken maar niet met je power armour command squad:(
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor Zombiemartijn » 23 apr 2010 11:32

Cool is my middle name (okay, eigenlijk is het huge mcBalls)

Dankjewel Bob! In embryo hebben we dus een playdate voor over twee weken -ik zal in ieder geval goed opletten of ik dicht genoeg bij de objectives sta na gisteren (wat een spannende conclusie tegen Joost) :tu:
Zombiemartijn
Tau kung-fu master

Berichtdoor Richard » 18 nov 2010 00:26

Hej ZombieMartijn ;)

Je zag er een beetje bevroren uit... heb je nog lang in de hal moeten staan?
Of heb je gezellig met Auke gegamed! :dunno: Doe hem iig volgende keer groetjes van mij ;)
En zeg hem dat hij een warmere dag moet uitkiezen om te schermen!

Groetjes,
En misschien tot donderdag!
Richard
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs