Dennis' Misbaksels [Summer Projects!]

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Dennis' Misbaksels [Summer Projects!]

Berichtdoor Dannis » 10 apr 2015 21:20

Nou, maar eens een kleine update na een hele lange tijd bijna tot niets gedaan te hebben aan de hobby...!

Ten eerste dit model, geschilderd in December op een workshop van MassiveVoodoo. Veel geleerd, echter nog niet veel van kunnen toepassen...

Afbeelding

Dan, Luzbell is mijn laatste creatie. Ik denk dat ik haar in een ruim uurtje af heb gekregen. Het was voor mij een test met de technieken die ik geleerd had in dat weekend. Het was voor mij puur kijken wat de kleuren doen en de technieken toepassen. Heb een soort van OSL geprobeerd wat redelijk is gelukt (we hadden alleen zenithal geoefend in het weekend). Al met al, voor een probeersel vind ik haar nog leuk geworden!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verder... heb ik mijn modular workshop binnen :grijns: Zal de nieuwe hobby corner een dezer dagen wel posten. Als er lui zijn die interesse hebben in mijn oude rekjes (te zien in de vorige post) en deze willen overnemen, meld maar even!
Legers die ik speel: 40k - Black Templars
Dannis
Slaanesh' favourite studded tanga

Re: Dennis' Misbaksels [Summer Projects!]

Berichtdoor Skevan » 10 apr 2015 21:36

ik heb wel interesse in de rekjes
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs