Hiho, Hiho, the dwarfs are coming

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Gotrek » 31 mei 2006 14:21

Ga jij wel de nieuwe plastics gebruiken voor longbeards?
Website: http://www.sanderschoonbeek.nl

I fight better drunk than you do sober
Legers die ik speel: WHFB: Dwarfs, Warriors of Chaos. WH40k Genestealer Cults
Gotrek
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor Squiggoth » 31 mei 2006 20:21

Pfff ..... Ben je die laatste unit nou helemaal overnieuw aan het bouwen? :blink:

(Het ziet er stukken beter uit, maar ik zou na ongeveer drie dwergen al geen zin meer hebben om de rest van die unit af te schilderen :P ).

Die ouwe Runesmith is uhhh ..... Apart. Een beetje meer Herman Brood-stijl in plaats van Michelangelo. :D
Squiggoth

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 31 mei 2006 22:45

Hm units opnieuw schilderen..

Wie weet ga ik dat ooit doen met mijn oude warboars en oude orcs.

Je ziet wel een groot verschil inderdaad, good job. :)
Legers die ik speel: Old World: Warriors of Chaos, Orcs & Goblins
GrunkSkullsmasher
One of Nurgle's many boils

Berichtdoor Beastherder » 04 jun 2006 13:42

Ga jij wel de nieuwe plastics gebruiken voor longbeards?

pffff, no way :jerk:

Daarvoor zijn die oude metalen modellen veel te stoer. :worship:
Ik heb daar al tijden een unit van staan, maar nooit geschilderd omdat ze met de vorige regels niet interessant waren. Nu kan je ze eindelijk met goed fatsoen inzetten, dus dat ga ik zeker doen. ^_^
(maar vraag me niet wanneer, t zal nog wel even duren voor ze op de schildertafel verschijnen ;) )

Dat betekent dus ook dat ik die losse gezichtsmaskers van de nieuwe plastics gewoon bij de warriors ertussen plak voor wat variatie, want dat kunnen ze wel gebruiken. :dunno:

Pfff ..... Ben je die laatste unit nou helemaal overnieuw aan het bouwen?

Hm units opnieuw schilderen..

Nou niet overdrijven,
ik heb alleen van die unit Great Weapons de voorste rij opnieuw geschilderd. Dat stel warriors word gewoon een nieuwe unit, het is zeker niet zo dat die oude unit nu bij het grofvuil belandt, want die kan altijd van pas komen bij potjes van 3-4000 pts ^_^
Maar het is dus wel de bedoeling dat in potjes van 2000 pts en minder de nieuwe unit de oude gaat vervangen, want ik kan ze nu gewoon mooier schilderen (die Best Army Award gaat een keer echt komen ;) )

Oh, en voor de volledigheid; de complete unit Great Weapons met nieuwe frontrij:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 04 jun 2006 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 04 jun 2006 13:47

En de tussenstand van de Runesmith:

Afbeelding

Huid is gedaan, net als het beetje kleding dat je nog achter die enorme baard kan zien ^_^

Baard is een beginnetje mee gemaakt, maar die is nog lang niet af. Die word een flink stuk grijzer, zoals het bij zo'n oude knakke hoort. B)

edit:
Ah, weer een nut ontdekt van zo'n blogje :P
Ik zie net dat ik zn wenkbrauwen vergeten ben! :salvatore:
Nou ja, liever nu dan later als ik alle highlights al gedaan heb ^_^

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 11 jun 2006 16:56

Warm weer en extra repetities en optreden van mn band, dus er is niet veel geschilderd deze week :snif:

Maar ik zal voor de volledigheid toch even de tussenstand van de Runesmith laten zien

Afbeelding Afbeelding

Baard is af (en nu ook met wenkbrauwen :P ) en eigenlijk zijn het alleen nog maar de metallics die gedaan moeten worden. Klinkt simpel, maar het model heeft echt héél veel details en versieringen en daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in om aan te beginnen :(

(misschien van de week s een niet-dwerg model schilderen, dat helpt wel vaker als ik even vast zit qua motivatie :unsure: )

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 20 aug 2006 15:40

Hèhè
Het heeft even geduurd (check de datum boven de vorige post :blink: ) maar ik heb eindelijk de inspiratie gevonden om mn Runesmith af te maken.
Ik heb ondertussen pupkes geschilderd van zo'n beetje ieder ander lopend project in alle andere spelsystemen, maar met de naderende nieuwe release heb ik mn fantasy-gevoel weer gevonden :P

dus tadaa!:
Borek Torakson, mk. 2

Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 27 aug 2006 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 20 aug 2006 15:48

Ik had de smaak te pakken, dus maar meteen doorgegaan met 2 Engineers voor bij de warmachines.

De eerste is een metalen crewmember van de nieuwe boltthrower, maar ik ga hem dus gebruiken als engineer voor de boltthrowers die ik al heb.
Afbeelding Afbeelding

En de tweede is gemaakt van plastic bits van de nieuwe cannon en de pistoolarm van de nieuwe thunderers.
Base moet nog gedaan worden, maar das een formaliteit
Afbeelding Afbeelding

Ik ben erg tevreden over hoe deze modellen zijn gelukt, en dat geeft me weer lekker wat inspiratie om meer dwergen te schilderen (gelukkig maar, want ik heb er nog zat liggen :P )

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 23 aug 2006 15:54

En de eerste nieuwe plastics zijn ook geschilderd

Afbeelding
Afbeelding

Dat is ondertussen ook wel hoognodig, want mn oude Crossbows en Warriors-units zijn het afgelopen jaar voor een groot gedeelte in de thinner verdwenen voor mijn Mordheim-warband :whistle:

met andere woorden, ik moet effe doorschilderen, want mn dwergenleger is daadwerkelijk kleiner geworden dit jaar :disturbed:

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 04 sep 2006 13:53

En weer 3 niewe Crossbows

Afbeelding

Wat betekent dat ik alweer halverwege de unit ben :D

Afbeelding

Als ik nou even doorschilder dan zou ik deze unit af moeten kunnen krijgen voor het toernooi van de 17e...

hmmm, misschien toch s een shooty army proberen.... :whistle:

Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs