Hiho, Hiho, the dwarfs are coming

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Beastherder » 24 sep 2006 15:22

En weer wat extra warriors

Afbeelding

6 af, nog 19 te gaan :roll:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 24 sep 2006 15:31

Die zijn nog niet af ...... bases doen prudser! :harhar:

Zo kan ik ook wel zeggen dat m'n 3000 pts. Daemonic Legion af is. ;)

Ze zien er verder wel weer lekker strak uit ja .... Ben nou met nog meer Plekberrors bezig om dezelfde reden.
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 24 sep 2006 17:22

pfff
formaliteit.....

ik had geen zin om te wachten tot de ink droog was, dus ik had de foto alvast genomen.
Bij de volgende groepsfoto zul je zien dat ze echt een complete base hebben :P
Nog 3 van deze unit staan al weer in de basecoat, daarna iets anders. Miners en Longbeards zitten beide ongeschilderd in mn campaign-legers, dus éen van die 2 zal de volgende zijn voor een likje verf...

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 01 okt 2006 15:48

En de unit warriors heeft er weer wat kleur bij

Afbeelding

Die middelste is weer een 'simpele' dwerg uit de BoSK doos, waarvan ik de wapenhand heb gedraaid, en voldoet uitstekend in de unit
En daarmee heb ik dus al meer als 1/3 van de unit af ^_^
Afbeelding
Afhankelijk van de agressiviteit van Simon's Tomb Kings kan het zomaar zijn dat ze in de volgende ronde van de campaign al aan de bak moeten, dus dat is maar goed ook :P

Om even wat anders te doen dan plastic warriors heb ik deze in de basecoat gezet
Afbeelding
2 modellen uit de BoSK doos, die mij prima geschikt lijken als 2 nieuwe Engineers bij mn warmachines.
Dan heb ik er in totaal 4, misschien wel genoeg voor een pure Engineer's Guild Expedition Force voor in de campaign ;)
(ik weet dat ik in de vorige post nog heb gezegd dat het miners of longbeards zouden worden, maar ja, plannen zijn er om aangepast te worden :P )

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 09 okt 2006 15:22

Nou, de campaign is ondertussen ook goed begonnen, en aangezien ik weer met mn dwergen speel, moet dat hier ook vermeld worden.

Onze mooie 3d-kaart is weer ingewijd, en het ziet er weer prachtig uit

Afbeelding

Afbeelding

En de strategische situatie na de eerste beurt

Afbeelding

Aanstaande donderdag mag ik mn eerste battle spelen tegen mn noordelijke buurman Simon, en een aantal andere spelers waren de afgelopen keer al tegen elkaar aangelopen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 09 okt 2006 15:28

Ondertussen heb ik mn 2 Skull Pass Engineers ook af
Afbeelding
Die linkse komt bij mn kanon te staan, en heeft dus een paar vieze chemische vlekken in zn baard gekregen, een paar keer in het lab te dicht bij de experimenten gestaan :P

en ik ben begonnen aan mn eerste Longbeards
Afbeelding
Die enorme baarden bedekken heel veel van de voorkant van het model, dus ik had even gedacht dat ik als ik die klaar had ik niet veel meer hoefde te doen, maar de rest van de modellen is bezaaid met net zo veel details als een gemiddeld character-model, dus daar gaat toch nog wat tijd in zitten.
Ik heb er wel alle vertrouwen dat het iets moois kan worden

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Squiggoth » 09 okt 2006 16:57

't Is op die foto net alsof Vincent half aan het slapen is. :D

Ben blij dat je nu eindelijk eens met die Longbeards begonnen bent want het zijn vreselijk hippe modellen .... En tegenwoordig zelfs geen verspilling meer van je punten.
Die engineers zijn ook prima uit de verf gekomen, maar het blijven matige sculpts .... Niet alleen omdat die ene z'n wijsvinger lijkt op een afgeknabbeld soepstengeltje, maar ook omdat ze allebei van de rare jaren '80 disco-dansvloer poses hebben. Saturday Night Gnomes. ;)
Squiggoth

Berichtdoor Beastherder » 09 okt 2006 18:53

yep
Longbeards zijn nu zeker de moeite waard, maar in de uitvoering van deze modellen (great weapons + shield) zijn ze nog steeds een erg prijzige unit, dus ze zullen niet in elk leger terecht komen.
Ik denk eigenlijk stiekum dat ze met gewone hand weapons een slimmere keuze zijn (goedkoper en betere save) maar ik laat me deze modellen niet afnemen :P

Beastherder
BOFH

Berichtdoor marachii » 10 okt 2006 19:24

hmm komt waarschijnlijk omdat ik naast nas zat en zo "gedwongen" was om met hem te praten, is het dan raar dat je in slaap valt? ;)
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Gotrek » 10 okt 2006 20:55

He Frank,
Ik heb afgelopen weekend eindelijk wat schildjes bij Caim achtergelaten dus als het goed is zou je ze deze donderdag kunnen hebben. Verwacht er niet te veel van want volgens mij had ik er nog maar 5.
Website: http://www.sanderschoonbeek.nl

I fight better drunk than you do sober
Legers die ik speel: WHFB: Dwarfs, Warriors of Chaos. WH40k Genestealer Cults
Gotrek
Chaos Squat with the hat of Abaddon

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs