Ogre Army en Dwarf Army

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Ogre Army en Dwarf Army

Berichtdoor henerius » 02 jun 2016 19:34

Rebasing mijn ogres en Goblins naar een zelfde standaard... Work in Progress.

Van
Afbeelding

Naar
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor ogen einddoel.
Afbeelding



Afbeelding
Laatst bijgewerkt door henerius op 10 jul 2017 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Ogre Army - 5 generaties ogres in één leger.

Berichtdoor henerius » 09 jan 2023 19:43

zo slechts 7 jaar om een project af te sluiten. :tu: toppertje hoor!

In Kings of War is deze verzameling "semi random" zowaar een legaal leger, Ogres and fleabagriders. En ow ja, een grote bult van deze modellen heeft in 6th edition de "Dogs of War" ability/trade.

Verder zie je hier de hand van zeker 5 a 6 personen. De goblins zijn van 4 verschillende schilders, de reus is alleen "bij gepunt" meerendeel van de verf komt van andermans kwast, De bleke Ogre is een pleasant surprise van Warhammer Empire Forum, de meeste Ogres zijn van mijn hand, geschilderd in 20 jaar tijd, met een stijl of 5 door elkaar gemixt.

Filosofische gedachte: "af is af." en misschien nog wel meer "het is wat het is."

Goblins
2 small scout units
Afbeelding
2 ranked units
Afbeelding

Khazak Khan and Oglah Khan's Hobgoblin wolfboyz
Afbeelding

Giants of Albion
Afbeelding

Golfag's Ogres
Afbeelding

5th ed Skragg the slaughterer (full plate armour ogre) 2 Butchers and a Giant
Afbeelding

5th ed Ogres
Afbeelding

Chaos Ogres
Afbeelding

Ogre Batallion
Afbeelding
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Ogre Army - 5 generaties ogres in één leger.

Berichtdoor Bobske » 10 jan 2023 19:34

:wub: :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4262
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Ogre Army - 5 generaties ogres in één leger.

Berichtdoor henerius » 15 mei 2023 20:59

Zo mijn 2000 punten WFB of troepjes voor een ander spelleke, niet binnen 2022, maar wel binnen een jaar.
10 september 2022
Afbeelding

7 mei 2023
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Zoals het een leger betaamd is dit nog niet af. Ik heb nog 8 metalen crossbow dwarves, 24 plastic crossbow dwarves, 24 plastic handgun dwarves, zodat ook dit leger een fatsoenlijke hoeveelheid dakka heeft. :wub:

ow ja, 3 x 6 bokkerijders, pistolier stijl. :wub: :wub:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Ogre Army en Dwarf Army

Berichtdoor TROLL » 19 mei 2023 13:31

Van welk merk zin die dwarfs? Ik herken ze zo vlug niet ^_^
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1199
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Ogre Army en Dwarf Army

Berichtdoor henerius » 20 mei 2023 00:55

Games workshop en Forgeworld.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1540
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Ogre Army en Dwarf Army

Berichtdoor Guy » 25 mei 2023 18:42

Gave kabouters Henny :thumbup:
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1112
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen


Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten