Warcy is al weer 3 jaar oud.
Dat betekent dat we dit weekend al weer aan de 4e basisdoos zijn. Warry: Heart of Ghur
We zijn in 2019 enthousiast begonnen.
Frank P./Beastherder met de basisdoos (Iron Golems en
Ik met de Untamed Beasts overgenomen van Frank
Skevan met Splintered Fang
Rick W. met Cypher Lors
Simon met The Unmade
Frank V. en Gerie met de Corvus Cabal
Alle begin warbands, Frank schilderde het terein mooi. Een hoop begin/oefen potjes, iedereen enthousiast.
Vliegende start zou je zeggen... maar... COVID-19 gooide roet in het eten. Damn you
Nurgle2 jaar verder.
Er is dus een 2e set gekomen Warcry: Catacombs, die had Gerie gekocht maar ondertussen overgenomen door Simon.
We zijn weer begonnen en nog meer mensen zijn enthousiast (kom er bij Luis).
Er kwam een derde set, regels voor warbands van allerlei rassen, monsters etc.
Maar nog steeds maar 1 basisset op de club.
Ik vond de warbands van Basisset 4, met name de Nurglr niet zo toen dacht ik
Deel 3 Warcry Red Harvest

Terrein cool, beide warbands cool, nog goedkoper ook. MINE!
Zo gezegd zo gedaan 144,- eur armer.
Nu was er even een korte Warhammer is duur op de appgroep.
(het is hobby, niet noodzakelijk, altijd duur)
Ik vergelijk het met een bioscoopbezoek sinds ik 15 ben of zo.
x EUR voor 2,5 uur plezier.
Nou ik heb al 10 a 12 uur plezier gehad met het terrein te bouwen

Meer volgt


)





)
)