Oude botten en Wodka Lime

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Oude botten en Wodka Lime

Berichtdoor TROLL » 08 okt 2024 12:39

:tomb: :tomb:

Bij aanvang van the old world heb ik van Bob (Vervloekt zijt gij tot in den eeuwigheid en daarna! :wub: ) de startset van de tomb kings overgenomen.

Daarna is mijn stoffige hart verliefd geraakt op deze tengere schoonheden. :tomb: Bedankt Bob :wink:

Na wat speedpainting om heel stoer een leger op tafel te kunnen knallen, heb ik recent meer energie gestoken in schilderen en dat is erg goed bevallen. Bedankt daarvoor Michel! Rond dezelfde tijd kwam de aankondiging van het 750pts toernooi op in januari. Daar koppel ik dan graag een nieuw doel voor mijzelf aan om 750 punten geschilderd en wel op tafel te kunnen zetten. En daarover is het natuurlijk leuk om een blogje bij te houden. :tomb:

Uiteraard ben ik nog aan het worstelen met een legerlijst maar een aantal aspecten zijn al wel duidelijk. Ik ga voor een Royal Host leger van de tomb kings.

Aan het hoofd van dit leger staat een ooit beeldschone maar nu vooral ondode prinses. ^_^

Dat wordt dan ook het beginpunt. Hopelijk snel een eerste update. :tomb:
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1199
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: Oude botten en Wodka Lime

Berichtdoor Bobske » 08 okt 2024 18:59

(Vervloekt zijt gij tot in den eeuwigheid en daarna! )


Just call me The Great Necromancer!
BWAHAHA :tomb: :wtf:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4262
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland


Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten