Bij aanvang van the old world heb ik van Bob (Vervloekt zijt gij tot in den eeuwigheid en daarna!
) de startset van de tomb kings overgenomen.Daarna is mijn stoffige hart verliefd geraakt op deze tengere schoonheden.
Na wat speedpainting om heel stoer een leger op tafel te kunnen knallen, heb ik recent meer energie gestoken in schilderen en dat is erg goed bevallen. Bedankt daarvoor Michel! Rond dezelfde tijd kwam de aankondiging van het 750pts toernooi op in januari. Daar koppel ik dan graag een nieuw doel voor mijzelf aan om 750 punten geschilderd en wel op tafel te kunnen zetten. En daarover is het natuurlijk leuk om een blogje bij te houden.
Uiteraard ben ik nog aan het worstelen met een legerlijst maar een aantal aspecten zijn al wel duidelijk. Ik ga voor een Royal Host leger van de tomb kings.
Aan het hoofd van dit leger staat een ooit beeldschone maar nu vooral ondode prinses.
Dat wordt dan ook het beginpunt. Hopelijk snel een eerste update.

