16 en 17 November a.s. is het Alliance Open WH40K Grand Tournament
De laatste want de organisatie stopt er mee
Veel plezier gehad met die lui. Rick Stallen zat er over te dubben om te gaan en we hadden ons ingeschreven op de reservelijst.
Hij was druk bezig met schilderen e.d., laatst oefenpot gedaan.
Ik deed andere dingen Kill-Team
Nu heeft Rick dus een plek
Dus ga ik iig met hem mee de 16e en misschien krijg ik ook nog wel een plekje
Dat betekent 2.000p leger (af) maken voor 16 november


Go! Bob! Go!
)

