Hordes of Chaos Fantasy Battle

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Hordes of Chaos Fantasy Battle

Berichtdoor Atze » 13 jan 2008 18:22

Mijn Eldar hoef ik alleen nog maar te schilderen :P dus ben ik nu begonnen aan Fantasy Battle ^_^

Het idee is gewoon heel langzaam beginnen met een 500 punten legertje en eerst alles afschilderen voor ik het volgende koop, om het schilderen op gang te houden dus deze blog. Ondertussen ook gewoon Eldar schilderen voor de afwisseling zodat dat leger ook afkomt ^_^

Na een beetje door het Army-book te hebben gekeken en een beetje door de blogs gebladerd te hebben ben ik steeds verliefder geworden op Nurgle :wub: Maar nou vroeg ik me af of een paar ervaren Chaos spelers mij een paar tips zouden willen geven, met betrekking hoe je het best kunt beginnen enzo..? Alvast bedankt :)

Verders ga ik hier proberen de voortgang van mij leger bij te houden enzo, en als 't goed is staat de eerste foto hier in de loop van deze week :D
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Atze
Halfling disguised as Tzeentch

Berichtdoor Leander » 13 jan 2008 19:38

stay away from decay!
Leander

Berichtdoor drava » 14 jan 2008 15:28

Na de zeer informatieve post van Leander :P zal ik ook maar eens een poging wagen ;).

Wel het eerste punt, ik weet niet of je het weet maar je mag het beast of chaos combineren met het hordes of chaos boek.

Als je hiermee bekend bent en beide boeken een beetje door gesnuffeld hebt is het belangrijk om te kijken wat je "basis" boek word. Wil je het voornamelijk op beastmen houden of wil je humans.

En mee beginnen? Tja eerst gewoon wat je leuk vind zou ik zeggen(beetje standaard antwoord maar het is wel zo). En beslis ondertussen over het bovenstaande. En of je dan echt Nurgle wil. Want voor het maken van een leger is Nurgle leuk, alleen met de huidige legerlijst kun je er een niet al te sterk leger van maken omdat de kosten van de marks te duur zijn tegenover wat ze doen.

Maar goed laat maar weten welke kant je op gaat of andere vragen hebt. Zal ze naar het best van mijn kunnen beantwoorden ;).
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Atze » 14 jan 2008 16:44

Kijk dat is infotmatie waar ik wat aan heb :P

Ik ben er wel redelijk overuit dat ik Mortals wil gaan spelen, met een paar Daemons als extra en Dragon Ogres :p

Het aantal punten dat zo'n mark kost was inderdaad wel hét punt van twijfel dus ik denk dat ik eerst maar eens een Undivided leger ga produceren en daarna misschien bepaalde Units een mark geef van het één of ander...

Nou een heel ander vraagje, ik had als kleurenschema het idee wit met lichtblauw te combineren... Is er iemand bij ons op de club met deze kleuren bij Chaos? Zoja, dan bedenk ik namelijk iets anders :P
Atze

Berichtdoor drava » 14 jan 2008 18:01

Niet dat ik weet. Ik kom volgens mij het beste in de beurt met zwart blauw ;)
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Berichtdoor Atze » 14 jan 2008 19:31

oké, dan weet ik in ieder geval al wat mijn kleurenschema wordt :)
Atze

Berichtdoor marachii » 15 jan 2008 23:11

wit met lichtblauw?

ik wist wel dat highelves ook chaos aanbidden ;)
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor Atze » 16 jan 2008 09:55

jaja :p
Maar eigenlijk was het meer als een soort van "Winterthema" bedoeld snap je :)
Atze

Berichtdoor marachii » 17 jan 2008 08:42

je comprend
*If Women Ran The World We'd Still Be Searching For The Wheel*

(\/)
(O.o)
(>< )
/_|_\

Copy This Bunny Into Your Siggy And Help Him Achief World Domination
marachii
Slaanesh' favourite studded tanga

Berichtdoor TROLL » 17 jan 2008 13:42

Altijd eronderuit praten he die evles :P

ja het was als Winter thema bedoelt maar eigenlijk aanbidden we gewoon chaos ^_^
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
TROLL
Bandana Waddle Dee

Volgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs