Promotie matriaal Deamens and Damsels

Alles over dit toernooi van 2008 hier.

Promotie matriaal Deamens and Damsels

Berichtdoor Avathar » 11 apr 2008 08:22

Oi mede hivers :)

Ik had gisteren er met Erik over promotie matrialen, Posters en zulke dingen. Nouw ik Erik niet van plan om posters te maken maar mischien is het wel slim om iets in die zin te gaan produceren en dan te versturen via de post naar de game winkels van Nederland. Om zo de aanmeldingen te laten binnen stromen. ik ben best bereid om dit allemaal te gaan regelen en te maken.

Maar als we hier voor instemmen denk ik dat ik eens contact moet zoeken met GW voor het gebruik van ART van hun.

Maar wat vinden jullie van dit id ?
Avathar
Mastah

Berichtdoor Sander » 11 apr 2008 13:41

ja ik vind het wel een tof idee :D
maar wat had je dan in gedachte? flyers ofzoo
Sander
Tau kung-fu master

Berichtdoor Rudi XXL » 11 apr 2008 14:01

Ik denk dat het een waste of money is. Ik bedoel....waar hang je die posters op ? De meeste websites van andere spelers zijn al bezocht door rob en die mensen spelen meestal toch wel mee. Elke grote spellenwinkel in Nederland heeft ook een club zitten waar we op de forums al hebben gezegd dat er een toernooi aankomt. Vind het beetje zonde om voor de 'niet-geclubde' warhammer spelers een poster te gaan maken en rond te strooien in de hoop dat ze mee gaan spelen.
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork

Berichtdoor Richard » 11 apr 2008 14:31

denk inderdaad dat het een hoop geld gaat kosten voor een klein groepje extra spelers. Postermateriaal maken is gewoon niet goedkoop!
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor Avathar » 11 apr 2008 15:29

het hoeft niet duur te zijn, we kunnen ook een a4 postertje onwerpen en dan naar een willekeurig print shop gaan het het op 120 grams glossy papier uitprinten voor minimaal 20 euro heb je iets van 100 van die dingen

maar als het niet nodig is dan hoeft het ook niet alleen we hebben pas 7 officieele aanmeldingen
Avathar
Mastah

Berichtdoor Caladai Doomblade » 11 apr 2008 15:51

Mij lijkt het uitermate nuttig om iets aan A4 posters te maken en die naar een aantal games winkels te sturen, nadat we hen gebeld hebben of we iets op mogen hangen. Daar is toch ook de clubkas voor? Ik denk dat een poster beter werkt dan een eenmalige post op een website, een poster blijft langer hangen. Ik kan op zich in arnhem en utrecht kijken of ik ze op kan hangen.

Maar dan moeten ze wel snel gemaakt worden. Begin mei moeten ze hangen denk ik...
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Bob » 13 apr 2008 10:28

Het lijkt mij het beste gewoon een A4 met de basic gegevens:
Wat, waar, wanneer, wat kost het en waar aanmelden... zie verder www.hivenovio.nl

op te sturen naar bv de lijst uit WD (83 stuks,er staan geen adressen bij:(
In ieder geval naar de Elite stores en Partner stores (22)

Gewoon een A4 erbij met een standaard verzoek:

Geachte heer, mevrouw;
Wij van warhammer club Hive Novio organiseren binnenkort een Warhammer/Warhammer 40,000 toernooi.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om bijgevoegd A4 in uw iwnkel op te hangen zodat ook andere hobbyisten op de hoogte worden gesteld en mee kunnen doen.
Bvd
Hive Novio, Nijmegen

Ik heb het er ook al eens over gehad met Eric en die zegt wel dat d kans klein is dat ze het ophangen (ze worden overspeold met promo materiaal), Maar nee hebben we. En bij de Elite/partner stores maekn we denk ik het meeste kans.

Ik probeer voor donderdag wel een brief/poster te maken.
Als iemand (of meerdere iemands) anders dan een recente WD er bij pakt
(Rob kei fijn dat je helpt en meedenkt maar jij hoeft oook niet alles te doen;)
en de adressen opzoekt en op een envelop met postzegel schrijft??

(kosten envelop en postzegels krijg je terug uit de clubkas)
Dit is reserve Bobske.
Bob
Space Zoat in Tilea

Berichtdoor henerius » 13 apr 2008 10:35

Praat met Erik van Moenen en Mariken... de meeste winkels openen de post nog niet eens. Reklame materiaal van evenementen die niet de hunne zijn worden standaard bij het oud papier gegooid.

Postertjes/a4tjes zijn alleen interessant voor Nijmegen en omgeving. Denk dan aan modelbouw winkeltjes, wij beoefenen modelbouw en dat met een spel!!! Dat trekt misschien geintresseerde modelbouwers voor het concept Warhammer. Verders haal je warhammer spelers/spelertjes die normaal geen aansluiting vinden (schaaamtegevoel ofzo) uit de kast.

In (bijvoorbeeld Zwolle of Maastricht) een poster neer hangen heeft weinig zin. Aangezien de diehard spelers daar, namelijk op internet hun weg wel vinden en de spelers die daar nog in de kast zitten in Nijmegen toch niet komen kijken.....

mijn 5 cent :)
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor henerius » 13 apr 2008 10:39

PS. verzamel Email adressen van de aanwezige spelers. Bij het volgende Daemons en Damsels stuur je dan de deelnemers van het vorige jaar allemaal (via dat Hive Novio adres) een mail.

Dan heb je alvast de van mond tot mond reclame op gang gebracht. En vast klanten (die het gezellig vinden) komen dan lekker weer gamen. ;)

Goodwill kweken. ;)
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Skevan » 13 apr 2008 11:22

heeft iemand nog het hive novio logo in in redelijke kwaliteit. eens kijken of ik er iets leuks mee kan maken wat we per email kunnen rondsturen.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Volgende

Keer terug naar Deamons & Damsels 2008