Vragen en Antwoorden:

Richard en Vhati gidsen je door de duistere warhammer wereld.
Storybased campaign!!!

Berichtdoor vhati » 25 maart 2009 16:09

uuhm goed punt, niet gespeeld is geen bonus, dus als jullie die battle er nog voor doen kan je bonus punten verdienen :P anders niet.
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Guy » 26 maart 2009 16:56

@ Mictian: hmm.. heb nu een aanpassing in m'n rooster gehad waardoor ik zaterdag niet naar Moenen kan komen. Door die aanpassing heb ik vanaaf wel wat tijd, is er iemand die vanavond voor Atze wil invallen?
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Guy
BOFH

Berichtdoor theWoodcutter » 06 apr 2009 13:24

Over de battle voor turn 4: is het de bedoeling dat niet al mijn units op tafel komen?
Aangezien het voor
beurt 1: 6+,
beurt 2: 5+,
beurt 3: 4+,
beurt 4: 5+
beurt 5: 6+
is? (Zeker met mijn geluk met de dobbelstenen...)
Aan de andere kant, wat als de battle langer dan beurt 5 duurt?

Ik hoor het graag! B)
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Richard » 06 apr 2009 13:52

ow sorry voor de onduidelijkheid

A: ja, het kan gebeuren dat aan het eind van de battle niet al je eenheden op tafel staan!
Als het goed is ;) zullen ze er allemaal zijn. want de kans dat je voor een eenheid alle 5 de worpen niet haalt is nihil...
Maar goed... het kan!

B: daar zal ik effe wat aan veranderen!
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor theWoodcutter » 07 apr 2009 14:54

@Richard: gisteren een aantal proefworpen gemaakt en het is me inderdaad niet gelukt (had 5 eenheden voor reserve): 2 bleven in reserve
dat bleek me vrijwel constant te overkomen (4 keer geprobeerd)...

Daarnaast twee nieuwe vragen:
-karakters horen bij een unit en ik rol slechts een keer voor beiden?

-bij de battle met Guy: hij mag toch alleen gebruiken wat hij over had en niet een nieuwe lijst maken? -_-
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Benman » 07 apr 2009 15:43

@ Woodcutter. 2 vind ik nog mee vallen. Lijkt mij iig okee. Voor hetzelfde geld rol je ze in de 3e beurt wél allemaal op tafel.
Overdenk het geheel eens wanneer er in beurt 3 1800 punten aan Chaos Daemons tegenover 1000 punten aan Bretonnia staat. Dan loop ik in ieders geval wel vrijwillig van tafel. ;)

Eén keer voor beiden? Of voor beiden één keer? ;)
Zijn ze gekoppeld aan één specifiek unit unit of kunnen betreffende characters ook in andere units gezet worden? :unsure:
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor vhati » 07 apr 2009 16:35

klopt joost, guy mag idd aleen hetzelfde leger gebruiken wat er de vorige keer over was gebleven, zal kijken of ik het wat duidelijker kan neerzetten als nu :)
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Berichtdoor Richard » 07 apr 2009 16:46

@ joost:

Voor je characters zal ik je het volgende voorstellen:
Zet elk character in een unit die hij mag joinen voor de battle.

Rol voor de unit!
Haal je je rol, dan zet je BEIDE op tafel! ( char en unit )

Zo niet,
Rol dan voor je character:
Haal je je rol, dan MAG je ALLEEN je character op tafel.

Zo hebben je characters een extra kans om op tafel te komen.
Ze hoeven echter niet alleen op tafel te gaan, als je dat niet wilt.
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Richard
Nurgle in a petticoat

Berichtdoor theWoodcutter » 07 apr 2009 18:26

[quote="Benman"]@ Woodcutter. 2 vind ik nog mee vallen. Lijkt mij iig okee. Voor hetzelfde geld rol je ze in de 3e beurt wél allemaal op tafel.
Overdenk het geheel eens wanneer er in beurt 3 1800 punten aan Chaos Daemons tegenover 1000 punten aan Bretonnia staat. Dan loop ik in ieders geval wel vrijwillig van tafel. ;)

Eén keer voor beiden? Of voor beiden één keer? ;)
Zijn ze gekoppeld aan één specifiek unit unit of kunnen betreffende characters ook in andere units gezet worden? :unsure:

@Ben: inderdaad ik ben afgelopen week in de omgekeerde situatie geweest 2000 punten empire tegen 1200 punten chaos.

Aan de andere kant denk ik dat ook weer in dezelfde situatie kan terecht komen: 1000 punten Bretonnia tegen pak'em beet 400 a 500 punten Daemons en als ik dan niet goed rol voor de reserves in de eerste beurt is het al weg voordat er nieuwe units op tafel komen. Ik vermoed, gezien mijn geluk met de dobbelsteen, dat je toch een behoorlijke kans hebt om te winnen. ;)

@Richard/Frank: bedankt voor de oplossingen/verduidelijkingen
Pardot Kynes
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Benman » 07 apr 2009 20:51

Jah, dat was ik ook alweer vergeten. Ik sta gelijk met alles op tafel. Jij met 2 units. -_- Ik moet dus van meet af aan in de aanval denk ik. :p
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar WHFB Campaign 2009