Resultaten Daemons & Damsels

Alles over Daemons & Damsels 2009 in dit forum.

Berichtdoor Astragoth » 07 apr 2009 07:47

de legers op volgorde van gemiddelde command points per wedstrijd

skaven 15.33
high elves 13.67
wood elves 13.33
dark elves 11.73
lizardmen 10.22
tomb kings 10
vampire counts 9.11
beastmen 8.67
deamons 8
dwarfs 6.67
ogre kingdoms 6.67
orcs&goblins 5.33

dit is dus zonder schilderpunten.

Dark elves, vampire counts en deamons worden veel gezien als de drie "toernooi" legers in WHFB. Deze drie legers waren in het totaal met 10 legers aanwezig, echter ze scoren gemiddeld minder als een draw per wedstrijd! Uiteraard moet hierbij in gedachten gehouden dat er een paar onderlinge wedstrijden bij zaten, deze zouden voor een goede meting buiten beschouwing gehouden moeten worden.

De skaven hebben het bijzonder goed gedaan met 4 massacres en een minor victory in 6 wedstrijden.

enfin, leuk om op te theoriecraften.
Astragoth

Berichtdoor Caladai Doomblade » 07 apr 2009 08:22

tja, richard zal het skaven gemiddelde wel lekker opgekrikt hebben. (hoop ik)

De dwarfs vallen me een beetje tegen eigenlijk. Niet dat dwarfs een killer toernooi leger zijn, maar het is een perfect leger om gemiddeld of net boven gemiddeld uit te komen.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Dondenser » 07 apr 2009 08:40

het is niet alleen de legers maar ook de persoon die erachter staat. ik heb er bijvoorbeeld voor gezorgd dat O&G het zo goed hebben gedaan ^^

... als je t i s aan elkaar typt krijg je Aap noot mies

was een samenvoeing van: "het is"

toen ik het las was echt wtf dat heb ik niet getypt. weer iets ontdekt
Legers die ik speel: Orcs en Goblins, dwarfs, en ooit bretonnia
Dondenser
Tau kung-fu master

Berichtdoor Squiggoth » 07 apr 2009 12:06

[quote="Astragoth"]Opvallend dat Warriors of chaos afwezig waren.....

Gezien het feit dat WoC het slechtst uitgewerkte en meest ééndimensionale WHFB army book is dat ik sinds 4th Edition heb gezien, vind ik het niet zo heel erg verwonderlijk dat een hoop spelers hun Warriors in de vitrine laten staan .... zelfs de legerlijsten in Ravening Hordes hadden meer karakter, variatie en/of interne balans. :P
Squiggoth

Vorige

Keer terug naar Daemons & Damsels 2009