geen probleem!
en ik ben nooit TE laat, gewoon af en toe laat maar dat is dan zo afgesproken.
of je bent echt veranderd... Is god in je leven getreden ofzo? 
Keer terug naar Warhammer 40,000 Campaign 2009
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten