Warhammer 40,000 Campaign 2009

Voorbereiding, Fluff Stuff, voortgang etc mag hierin.

Warhammer 40,000 Campaign 2009

Berichtdoor Bobske » 31 dec 2008 07:42

ok, we gaan weer een poging wagen!

Laurens en ik willen na Daemons & Damsels proberen een 40K campaign te organiseren.

Problemen met vorige campaigns (fantasy of 40K)

-Duurden te lang
We beginnen in April eindigen in Juni, voordat mensen op vakantie gaan (oeps ben zelf in juni weg ;) Dus een week of 12/13.
Is dat te doen?

-Je speelde te vaak tegen dezelfde tegenstander (map based)
Laurens heeft een mooie map gemaakt dus die willen we wel gebruiken maar je kan tegen iedereen vechten (40k is tenslotte met vliegtuigen, ruimteschepen, warp portals etc. ;)

- Te veel regels
Ik denk aan een story-based ladder campaign. D.w.z. je zegt deze week of je volgende week kan en met welk leger je wil spelen (ja je kan met meerdere legers spelen:) De organisatie geeft je je orders en tegenstander (al dan niet in het geheime, met gehieme objectives etc.)
Heb je gewonnen prik je een landje bij op de kaart.

- Het was een hutje mutje van fracties/alliances
Gezien onze nieuwe infestatie van Orks bij de club
Ork invasie op een imperium planeet
Dus voornamelijk Orks vs Imperial Guard/Space Marines/Sisters of Battle
(en die tegen elkaar/zichzelf want niemand is echt vrienden in 40k :trout:

Natuurlijk kan er best een Eldar/Chaos Space Marine leger tussen lopen met hun eigen objectives. Een Necron Tomb kan natuurlijk ook altijd op die wereld liggen en geactiveerd worden.

Tau zitten op zo'n klein stukje van het 40k universum en ik vind het niet fluffy om alles er bij te gooien dus helaas (Vhati heeft nu toch space marines :P
En Nids, tja wie weet of die meedoen :dunno: , niet als vast leger.

Even een voorbeeld hoe ik denk dat het gaat.
Beastherder doet mee met zijn nieuwe Ork Bloodaxes maar speelt ook af en toe met zijn Flesh Tearer Space Marines en Imperial Guard (zeker als de nieuwe codex in mei komt) mee.
Vhati doet mee met zij Salamanders en Daemons.

Beastherder zegt (tegen organisatie): ik wil volgende week wel spelen met mijn orks maar ben laat
Vhati ik wil volgende week een battle doen met Whatever

Organisatie: tegen Vhati Is laat een probleem
V: Nee,
O: (tegen V) je speelt 1000p Space Marines tegen wie of wat zie je wel
tegen B je speelt 1.000p tegen Space Marines en je secret objective is zijn HQ killen

Oh ja natuurliijk willen we de campaign sluiten met een Apocalypse battle
Start your Stompas!
Dus wie heeft er zin om mee te doen?
En met Welk(e) leger(s)?

Deelnemers:
Bob Space Marines (heel misschien een keer Eldar)
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 4262
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Berichtdoor shogun » 31 dec 2008 08:29

Volgens mij mag Vhati niet met zijn Tau leger spelen omdat hij een (te)sterk leger heeft :D heeft het echt met fluf te maken bob...?
Tau is volgens mij een diplomatisch volkje dat ook makkelijk bij marines/guard kan aanschuiven....
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
Avatar gebruiker
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 525
Geregistreerd op: 12 maart 2007 12:11
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Skevan » 31 dec 2008 09:15

Wil wel, maar kan me nog niet vastleggen i.v.m aankomend vaderschap en zal de eerste tijd nog even moeten aanpassen aan de kleine. Als alles meezit zal ik mischien op het allerlaatste moment in stappen. Anders kom ik wel gewoon lekker af en toe kijken hoe het verloopt.
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Avatar gebruiker
Skevan
BOFH
 
Berichten: 1169
Geregistreerd op: 16 maart 2006 19:27

Berichtdoor TROLL » 31 dec 2008 10:35

ik wil wel mee doen.

ik kan met:

mijn goffs

of met mijn Ironsnakes spelen.

beslis maar ^_^ (ik heb geen voorkeur)
Legers die ik speel: Tomb Kings, Chaos Daemons, Legion: Imperial. Fallout Wasteland warfare
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1199
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Berichtdoor Leandertje » 31 dec 2008 14:48

ikke!!

Guard (met evt nieuwe codex)
Sisters (mooie reden om ze af te verven)
Chaos (heb waarschijnlijk aan het eind voor de apoc battle 5000+pts painted)

tau (please?)
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Nauseating Blue
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Berichtdoor Caladai Doomblade » 31 dec 2008 15:28

Goed werk bob! We gaan binnenkort wel een keertje zitten om wat ideeen voor scenario's ed te maken en hoe we de kaart gebruiken. In ieder geval goed initiatief!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2699
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Berichtdoor vhati » 01 jan 2009 14:12

is prima, ik doe mee met whatever mag dus we zien wel :)
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
Avatar gebruiker
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails
 
Berichten: 164
Geregistreerd op: 29 sep 2007 16:48
Woonplaats: Out of My Mind

Berichtdoor Zandor » 12 maart 2009 16:45

Ik wil ook wel meedoen?? Of is het al rond en besloten. Speel dan met mijn guard.
Legers die ik speel: Imperial Guard, Ultramarines, Grey Knights, Necrons
Avatar gebruiker
Zandor
One of Nurgle's many boils
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 dec 2008 13:40
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor Sanguine » 12 maart 2009 18:05

ik heb ook zin om mee te doen :D

heb zo''n 3600 pts aan orks
en 1750 pts aan chaos deathwing
Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win.
Legers die ik speel: deathwing, speed freeks
Avatar gebruiker
Sanguine
Favourite High Elf of the Week
 
Berichten: 52
Geregistreerd op: 22 jun 2007 07:41
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor inferno » 12 maart 2009 19:48

laat mij maar niet erbuiten ik wil ook mee doen met mijn space marine (de lightnings ) heb ongeveer 2500 pt
we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

-Winston Churchill-
Legers die ik speel: 40k: space marines, tau en de imperial guards/ warhammer: the empire/ fow: brits recce welsh guard
Avatar gebruiker
inferno
Not banned yet
 
Berichten: 190
Geregistreerd op: 18 jun 2006 20:52
Woonplaats: druten

Volgende

Keer terug naar Warhammer 40,000 Campaign 2009

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten