door Caladai Doomblade » 27 jul 2009 10:45
Oke, na een dikke week van feestje, vierdaagsefeesten, bruiloften en Zwarte Cross, ben ik weer in het land der levenden. Dus: verder met de campaign dan maar.
De komende battles zijn:
- 3-way battle: Eldar (bob) vs Iron Warriors (Leander) vs Braxxin Stormguard (Sander)
- Orks (Jakobijn) vs Salamanders (Frank) en IG (Sander of Laurens, maakt niet uit)
Sander kan wat mij betreft in beide battles spelen. De belangrijkste reden hiervoor is dat ik 10 augustus op vakantie ga (3 weken) en Jakobijn dat weekend pas terugkomt van vakantie, dus anders duurt het heel lang voordat de tweede battle gespeeld kan worden.
Ik zet deze week de scenario's online, dan kunnen jullie zelf mooi afspraken maken voor wanneer de battles gespeeld gaan worden.
@Leander & Sander: hoe is jullie vorige battle afgelopen? Ik heb dat niet helemaal meegekregen...
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks