40K campaign praatgroep

Voorbereiding, Fluff Stuff, voortgang etc mag hierin.

Re: 40K campaign praatgroep

Berichtdoor Sanguine » 15 jul 2009 10:10

@Laurens, ik ben er deze donderdag rond 19.00 uur ^_^
Daarna ga ik drie weken op vakantie (dus kan ik geen battles voor de campaign spelen)
Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win.
Legers die ik speel: deathwing, speed freeks
Avatar gebruiker
Sanguine
Favourite High Elf of the Week
 
Berichten: 52
Geregistreerd op: 22 jun 2007 07:41
Woonplaats: Nijmegen

Re: 40K campaign praatgroep

Berichtdoor Caladai Doomblade » 15 jul 2009 16:20

Morgen dan maar onze battle doen? Ik zorg dat ik er voor half 8 ben.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2699
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: 40K campaign praatgroep

Berichtdoor Sanguine » 16 jul 2009 11:17

yep, is goed.
Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win.
Legers die ik speel: deathwing, speed freeks
Avatar gebruiker
Sanguine
Favourite High Elf of the Week
 
Berichten: 52
Geregistreerd op: 22 jun 2007 07:41
Woonplaats: Nijmegen

Re: 40K campaign praatgroep

Berichtdoor Leandertje » 16 jul 2009 13:52

The Claw, after being 'saved' by Melchior was lagging behind.
he felt slow and numb. his body felt like a lump of lead.
he coudn't qiuet understand, but he know it was al that mad man's fault.
now he tried to catch up to.... he didn't exactly know....
he kept on shuffeling to the closest sound of combat...
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Nauseating Blue
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Re: 40K campaign praatgroep

Berichtdoor Caladai Doomblade » 27 jul 2009 10:45

Oke, na een dikke week van feestje, vierdaagsefeesten, bruiloften en Zwarte Cross, ben ik weer in het land der levenden. Dus: verder met de campaign dan maar.

De komende battles zijn:

- 3-way battle: Eldar (bob) vs Iron Warriors (Leander) vs Braxxin Stormguard (Sander)
- Orks (Jakobijn) vs Salamanders (Frank) en IG (Sander of Laurens, maakt niet uit)

Sander kan wat mij betreft in beide battles spelen. De belangrijkste reden hiervoor is dat ik 10 augustus op vakantie ga (3 weken) en Jakobijn dat weekend pas terugkomt van vakantie, dus anders duurt het heel lang voordat de tweede battle gespeeld kan worden.

Ik zet deze week de scenario's online, dan kunnen jullie zelf mooi afspraken maken voor wanneer de battles gespeeld gaan worden.

@Leander & Sander: hoe is jullie vorige battle afgelopen? Ik heb dat niet helemaal meegekregen...
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2699
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: 40K campaign praatgroep

Berichtdoor Zandor » 27 jul 2009 12:04

De vorige battle tussen leander en mij was een afgang voor de guard. Leander had zoveel mogelijk troop choices meegenomen (4 geloof ik) waarvan drie in Rhino's zaten. Ook bestonden ze elk uit tien man.
Heb zelf geprobeerd om zoveel mogelijk popkes mee te nemen en 1 leman russ. Wou hem afremmen of proberen zijn troops weg te schieten. Maar eerlijk gezegd was dat nogal hopeloos.
Wel 1 opsteker, het duurde de volle 6 beurten om mijn stormguard helemaal uit te roeien (mede dankzij de nightfighting rule's). Leander kon pas in beurt zes alle drie de objective's claimen. Guard is gewoon crap in close combat, dat blijkt wel weer.
Het was wel een leuk sportief potje!
Legers die ik speel: Imperial Guard, Ultramarines, Grey Knights, Necrons
Avatar gebruiker
Zandor
One of Nurgle's many boils
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 dec 2008 13:40
Woonplaats: Den Haag

Re: 40K campaign praatgroep

Berichtdoor Leandertje » 28 jul 2009 08:36

ik begreep dat zandor deze week niet kan.
dan ligt de campagne voor mij en bobske deze week even stil.

ik heb wel zin in een potje planet strike.

Wie durft?
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Nauseating Blue
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Re: 40K campaign praatgroep

Berichtdoor Caladai Doomblade » 28 jul 2009 10:56

Best fijn eigenlijk, dan heb ik iets meer tijd om de scenarios uit te werken.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2699
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: 40K campaign praatgroep

Berichtdoor Zandor » 28 jul 2009 13:54

Yep, zoals leander al zij ben ik er donderdag niet. Heb weer eens een avonddienst. Maar volgende week donderdag ben ik wel weer van de partij, dan ga ik wel de nachtdienst in dus moeten we denk ik op tijd beginnnen. Ligt natuurlijk aan het aantal punten dat iedere tegenstander mee mag nemen.
Legers die ik speel: Imperial Guard, Ultramarines, Grey Knights, Necrons
Avatar gebruiker
Zandor
One of Nurgle's many boils
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 dec 2008 13:40
Woonplaats: Den Haag

Re: 40K campaign praatgroep

Berichtdoor Zandor » 04 aug 2009 08:29

Aanstaande donderdag ben ik er dus kunnen we een campaignbattle doen. Tenzij er natuurlijk iemand anders niet aanwezig is.
Welke missie word het dan? En hoe zal die eruit gaan zien?
Legers die ik speel: Imperial Guard, Ultramarines, Grey Knights, Necrons
Avatar gebruiker
Zandor
One of Nurgle's many boils
 
Berichten: 78
Geregistreerd op: 29 dec 2008 13:40
Woonplaats: Den Haag

VorigeVolgende

Keer terug naar Warhammer 40,000 Campaign 2009

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten