40K campaign FLUFF

Voorbereiding, Fluff Stuff, voortgang etc mag hierin.

40K campaign FLUFF

Berichtdoor Caladai Doomblade » 05 apr 2009 16:57

Oke, ik heb een basis gelegd voor de campaign, en ik weet ongeveer hoe de storylines gaan lopen. Nu heb ik alleen nog wat info nodig om de verhalen te gaan schrijven.

Wat heb ik nodig: (extra fluff over je leger en characters is altijd welkom)
Vhati - Salamanders
- Naam van de characters (commander, librarian, chaplain, fleet commander/ship captain) (ps. geen Vulkan)
- command structuur (wie is de baas, second in command)
- Naam van de strike cruiser.

Bobske - Eldar
- Naam van de characters (autarch/farseer, warlocks, exarch)
- command structuur (commander, second in command, third, etc.)
- naam van de craft world / exodite world waar jouw eldar vandaan komen

Sander - IG
- Waar komt je leger vandaan? (zijn ze van de planeet zelf of komen ze ergens anders vandaan)
- Naam van de supreme commander en de andere commanders (Colonels, majors, commisars)
- Wat heb je aan IG (aan modellen)

COTWC - Orks
- Speed Freeks dus?
- Hoe heet je warboss en hoe heet de grootste Nob (die in geval van een dode warboss de leiding overneemt)

Leander - Iron Warriors
- Hoe heet je commander en secondary commander?
- Hoe heet je strike cruiser/battle ship
- Zijn je Iron Warriors een individuele losse warband of staan ze onder het commando van Perturabo?

Er komen GEEN special characters voor in de campaign. Naast deze forces is er een Imperial Guard regiment van de Jantine Patricians op Braxxis aanwezig en spelen Dark Angels een bescheiden rol.
Laatst bijgewerkt door Caladai Doomblade op 05 apr 2009 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Leandertje » 05 apr 2009 16:58

laat eens horen ;)
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor Caladai Doomblade » 05 apr 2009 17:09

Ik was nog druk aan het typen, snelle jongen!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 05 apr 2009 18:08

Die Jantine Patricians hebben zeker toevallig volledig witte uniformen met witte equipment? ;)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Zandor » 05 apr 2009 20:28

Ik zal zo snel mogelijk mijn fluff in orde gaan maken. Ook een volledige lijst met fluff wat ik heb naar je mailen? Kun je de missies misschien nog beter qua verhaallijn laten kloppen.
Zal waarschijnlijk een trainings battalion (white shields) worden van de planeet zelf die onder leiding staat van een veteran leger die opnieuw uitgerust word. Krijg al een hoop inspiratie.

Groet
Legers die ik speel: Imperial Guard, Ultramarines, Grey Knights, Necrons
Zandor
One of Nurgle's many boils

Berichtdoor Leandertje » 05 apr 2009 23:02

allemaal 13th crusade veterans die kasr partox in as hebben gelegt.
Leider = the Iron Ruler (zou ondertussen best wel eens elevated kunnen zijn tot deamon prince (WIP)
2nd in command = the Claw
bootje waar ze mee rondreizen = Eternal Domination
voor wie ze vechten: geen idee, maar sommige orders schijnen door te komen via the sorceror Mad Melgior die ze beweert te krijgen van Perturabo in de Planet killer councel.
Melgior is ook de leider van de terminators.
Ik heb echter vernomen dat TheEverShiftingDaemon (ja 1 woord) zijn vinger in the pap heeft
(tzeentz daemon)(evt twist om mijn 1000sons en mijn lesser beestjes + greater beesje eens in te kunnen zetten).
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Leandertje
Nauseating Blue

Berichtdoor Caladai Doomblade » 06 apr 2009 08:49

@Frank: hoe raad je het zo? Tja, met 5 spelers is het handig om zelf mee te spelen om soms oneven spelers op te vangen... Plus, spelen is cool!

@Sander: Je mag het ook naar me mailen ja, dat is net zo makkelijk.

@Leander: Thanx, dat is wel zo ongeveer wat ik nodig heb.

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Sanguine » 06 apr 2009 14:15

Mijn Speedfreeks heten Da Lightning Krusha's ze zijn genoemd naar hun spaceship, het zijn een stel ruimtepiraten die van de ene naar de andere planeet gaan om te looten en te moorden.

Warboss: Da turbo boostin bullet of Gork
Gemeenste nob: beakie stompa (omdat ie zoveel marines heeft gesloopt :P )
Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win.
Legers die ik speel: deathwing, speed freeks
Sanguine
Favourite High Elf of the Week

Berichtdoor Caladai Doomblade » 08 apr 2009 09:53

@bobske en Vhati:

als je zelf geen zin hebt om die dingen te verzinnen is dat ook goed, dan doe ik het zelf, maar dan moet je het me wel even laten weten. No problemo.

Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor vhati » 08 apr 2009 14:14

als je redelijk snel wilt beginnen dan zou ik je aanraden dat jij t doet, zit nu midden in tentamenperiode, moet nog iets schrijven voor eigen campaign en iets voor dnd campaign :P dus leef je uit zou ik zeggen. Ga er in principe maar vanuit dat ik 4th compagnie ben + natuurlijk 1e vanwege de veterans en de 7e geloof ik voor de scouts dacht ik...

command structure:
captain
librarian
chaplain
andere pupkes heb ik niet, en om nou meteen chapter master er neer te gooien lijkt me ook niet wat :D

*edit*
kan me eigenlijk ook geen kont schelen hoe ze heten, zolang ik ze maar zelf mag equipen :p
I just got lost in thought. It was unfamiliar territory

Why? Just because I can

Painted? What's that?
Legers die ik speel: Eldar, Space Marines, Tau, Tyranids, Chaos Daemons, High Elves, Skaven
vhati
Four Ogres, all with nifty pigtails

Volgende

Keer terug naar Warhammer 40,000 Campaign 2009