vraagje missie 2

vraagje missie 2

Berichtdoor shogun » 29 feb 2012 08:02

vraagje: bij missie 2 heb je aan beide long table edge's een deployment zone. Hoe bepaal je de juiste table edge's ten opzichte van outflanken?
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
Avatar gebruiker
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 525
Geregistreerd op: 12 maart 2007 12:11
Woonplaats: Nijmegen

Re: vraagje missie 2

Berichtdoor Rick » 29 feb 2012 21:22

Je zegt nu voordat je gaat gooien welke short table edge bij welke waarde van de dobbelsteen hoort (zolang de kans verdeling maar gelijk blijft).
Dus je zegt:Bij een 1 of 2 komen ze daarvandaan.*Wijs een short table edge aan*. Bij een 3 of 4 komen ze daarvandaan *Wijst de andere short table edge aan* en bij een 5 of 6 mag ik tussen deze twee kiezen.
Legers die ik speel: 2000pts Tau Empire, Wild West Exodus: The Union, Holy order of men & The Watchers
Avatar gebruiker
Rick
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 319
Geregistreerd op: 08 maart 2010 20:20
Woonplaats: Nijmegen

Re: vraagje missie 2

Berichtdoor shogun » 01 maart 2012 10:40

Sorry, ik was vergeten dat je alleen outflankt vanaf de zijkanten. Het ging mij meer om de speciale units die ook vanaf de enemies table edge kunnen komen:

spacewolfscouts: ik neem aan dat je voor hun gewoon een long table edge mag kiezen.
ork: grotsnik: die mag al elke table edge kiezen dus dat is geen probleem.
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
Avatar gebruiker
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 525
Geregistreerd op: 12 maart 2007 12:11
Woonplaats: Nijmegen

Re: vraagje missie 2

Berichtdoor Rick » 03 maart 2012 18:01

Geeft niet.

En verder is het bij de speciale units ook niets aan de hand.
Ork: ik denk dat je Snikrot bedoelt. die mag gewoon iedere edge kiezen ja dus geen probleem.
Space Wolf Scouts: Die mogen ook alle table edges kiezen, als ze goed gooien. En anders is het hetzelfde als normaal outflanken.
Legers die ik speel: 2000pts Tau Empire, Wild West Exodus: The Union, Holy order of men & The Watchers
Avatar gebruiker
Rick
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 319
Geregistreerd op: 08 maart 2010 20:20
Woonplaats: Nijmegen


Plaats een reactie

Quote geselecteerd

Geef de code van de afbeelding in exact zoals weergegeven. De code is niet hoofdlettergevoelig en kan geen nul bevatten.
 

Keer terug naar Daemons & Damsels 2012 FAQ-vraag maar raak.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron