Armybuilder

Armybuilder

Berichtdoor pippin » 12 apr 2012 06:30

Worden armybuilder lijsten geaccepteerd? Ik vraag het voor de zekerheid even, omdat bijvoorbeeld de Saints er nogal panisch over doen.
Legers die ik speel: WHFB: The Empire
pippin
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 12 apr 2012 06:26

Re: Armybuilder

Berichtdoor Leandertje » 12 apr 2012 18:04

Als het maar leesbaar is en je eens goed gekeken hebt of er geen "fouten" in zitten.
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Nauseating Blue
 
Berichten: 660
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Re: Armybuilder

Berichtdoor Chris » 12 apr 2012 22:30

Army builder is niet altijd 100% correct. Loop het hoe dan ook nog even handmatig na.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Avatar gebruiker
Chris
Lord Lion-O
 
Berichten: 1313
Geregistreerd op: 27 aug 2010 14:22
Woonplaats: Hannover


Plaats een reactie

Quote geselecteerd

Geef de code van de afbeelding in exact zoals weergegeven. De code is niet hoofdlettergevoelig en kan geen nul bevatten.
 

Keer terug naar Daemons & Damsels 2012 FAQ-vraag maar raak.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast