Wat heb je pas gekocht ...... Foto's zijn wel zo leuk.

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Berichtdoor henerius » 26 feb 2009 09:03

Hoe groot word de boot die jouw spullen naar nederland moet brengen? :unsure:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
henerius
Mastah

Berichtdoor Horsemaster » 26 feb 2009 10:14

Er zijn toch nog een hoop mensen die door de kredietcrises in de problemen zitten denk ik :P want ik heb zondag voor 55,- euries het volgende gekocht:

1 mumakil met 12 man personeel
1 Witch-King on Fell-Beast
6 Uruk-Hai Berserkers
1 Uruk-Hai Captain en een Uruk-Hai Vaandeldrager en Lurtz

Als ik me niet vergis is de Witch King alleen al 50 euro laat staan die Mumakil. Al met al een leuke aanbieding zou ik zo zeggen.... ;)

Ik heb de Mumakil al een eerste laag gegeven, maar ik moet nog 3 lagen over-brushen. Ik heb alleen wat problemen met het plaatsen van foto's (ben een echte nerd op het gebied van computers). Misschien wil iemand me daar eens mee helpen.

Op naar de volgende aanbieding..... :D
The wise man speaks because he has something to say, the fool because he has to say something. (Aristotle)
Horsemaster
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Benman » 26 feb 2009 11:34

B) Erik.
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Benman
BOFH

Berichtdoor Horsemaster » 26 feb 2009 12:15

tja ik kan het ook niet helpen hoor als iemand zoveel wegdoet voor zo weinig geld.... :bloos

Nu niet gaan denken dat het iemand is die niet helemaal goed is he....zijn ouders zaten erbij.... ;) Ik kan gewoon goed onderhandelen.
The wise man speaks because he has something to say, the fool because he has to say something. (Aristotle)
Horsemaster
Von Carstein in pettycoat

Berichtdoor Gotrek » 28 feb 2009 19:44

[quote="henerius"]Hoe groot word de boot die jouw spullen naar nederland moet brengen? :unsure:

Ja dat gaat waarschijnlijk in stage's gebeuren :laugh:.

Auto is inmiddels al in Nederland, wanneer de Triumph gaat weet ik nog niet precies maar dat zal denk ik ook niet al te lang gaan duren (aangezien hij toch niet rijdt). Harley blijft tot het uiterste denk ik dan kan ik nog lekker rondploffen hierzo.

Ook hoop ik dat mijn vader een andere grote auto koopt als hij mij komt ophalen zodat ik daar een hoop in kan stoppen.
Website: http://www.sanderschoonbeek.nl

I fight better drunk than you do sober
Legers die ik speel: WHFB: Dwarfs, Warriors of Chaos. WH40k Genestealer Cults
Gotrek
Chaos Squat with the hat of Abaddon

Berichtdoor Beastherder » 09 maart 2009 17:30

Afbeelding

Eerste grote klus van de inmiddels legendarische Frank Miller (300, Sin City) begin jaren 80, en het is interessant om te zien hoe zijn typische stijl zich hier langzaam begint te ontwikkelen.
(de verhaallijnen zijn hier nog niet van hem zelf, die zijn vaak nog wat zwak :unsure: )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Mictian » 12 maart 2009 17:28

Een (redeijk) nieuw book over onze geliefde koning, Malekith! En gewoon het verhaal over het ontstaan van de dark elves etc.
Afbeelding

Afbeelding
Geweldige Nederhop plaat. Goede rapper+zanger. Al de muziek speelt die ook zelf.
goede teksten, mooie stem en een erg originele stijl. (hoeveel hiphop tegenwoordig gebruikt echte muziek ipv computer-gemaakte beats, gebruikt gewone zang naast de rap en heeft inhoud qua tekst. )

Verder
Een hydra, cauldron of blood, 3 doosjes black guard(doosje 4 komt volgende week) en een doosje corsairs (doosje 2 komt volgende week ook :P)
daar komen niet allemaal plaatjes van want dan wordt mijn post zo lang! :P
Mictian

Berichtdoor theWoodcutter » 13 maart 2009 09:28

Een CD'tje voor mezelf (plus een stapel voor mijn broer -_- ):
Afbeelding

en wat boekjes waaronder (je dient toch wat Nederlands te kopen om een boekenweekgeschenk te scoren ^_^) :
Afbeelding

en het nieuwe boekenweek essay:
Afbeelding

^_^
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Skaoot » 14 maart 2009 19:22

[quote="theWoodcutter"]

en wat boekjes waaronder (je dient toch wat Nederlands te kopen om een boekenweekgeschenk te scoren)
^_^

Bij Engelstalig kreeg ik ook een boekenweerkgeschenk. Nog even kijken of ik morgen gratis ga rondtreinen. Heb Terry Goodkind's Wizard's First Rule gekocht, had nog niks van hem gelezen.
Skaoot
Lover of Squigs

Berichtdoor Beastherder » 15 maart 2009 19:41

Oh ja, die andere fantasy-Terry ^_^

Ik zie m ook al jaren staan in hetzelfde schap waar ik mn Pratchetts haal, maar ook nog niks van m gelezen :dunno:
Hebben andere mensen hier wel ervaring met zijn werk?
Aanrader of niet?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg